Mannen onbegrijpelijk [Geen OP]

26-09-2020 08:13 426 berichten
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-09-2020 09:15
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
99.81% gewijzigd
Alsof vrouwen begrijpelijk zijn
Alle reacties Link kopieren
Sinned77 schreef:
26-09-2020 10:26
Alsof vrouwen begrijpelijk zijn
Ik zie wel een match ineens....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Tinder nodigt uit om je niet aan iemand te verbinden, maar om op zoek te blijven en al je opties open te houden.

De kans dat je een betrouwbare, vaste relatie via Tinder vindt is net zo groot als dat je binnen 5 minuten 2x door de bliksem getroffen wordt op een plaats waar het al 10 jaar niet gereregend heeft.
Love is the meaning of life
Bah, bah, bah... Op basis van je topic en je reacties vind ik je nu eigenlijk al een heel onaangenaam, bitter en zuur persoon. Ik geloof echter graag dat je dat niet bent, maar dat de samenloop van omstandigheden ervoor heeft gezorgd dat je gaandeweg zo over mannen bent gaan denken.

Maar... Het straalt nu al af van dit topic en ik kan me zo voorstellen dat je ook zo op een eerste date zit. Ik lees bijvoorbeeld dat je mannen wilt laten jagen, mannen moeten zichzelf eerst bewijzen tegenover jou en... Tja... Dan zou ik als man ook snel afhaken.

Er zijn immers meer dan genoeg vrouwen op de markt die net als jou tijdens de date óók een heel leuk en aangenaam gesprek kunnen hebben, maar die er niet zo nodig een spel van 'playing hard to get' van maken. Die zijn zichzelf, spelen geen rol, kortom: what you see is wat you get.

Dan wist ik het ook wel.
feow schreef:
26-09-2020 10:26
Maar als je je eerst vet laat betalen met eten en nog meer eten en aandacht en daarna je kassa vol genoeg hebt om de la open te laten springen en seks te geven, dan ben je toch juist wél te koop?

Je hoeft niet zo te worden als ik gewend ben hoor, maar hier is het normaal dat mensen seks met elkaar hebben omdat ze daar zin in hebben.
anoniem_63efa6da6c38b wijzigde dit bericht op 27-09-2020 12:15
30.06% gewijzigd
FitsSprits schreef:
26-09-2020 10:35
Bah, bah, bah... Op basis van je topic en je reacties vind ik je nu eigenlijk al een heel onaangenaam, bitter en zuur persoon. Ik geloof echter graag dat je dat niet bent, maar dat de samenloop van omstandigheden ervoor heeft gezorgd dat je gaandeweg zo over mannen bent gaan denken.

Maar... Het straalt nu al af van dit topic en ik kan me zo voorstellen dat je ook zo op een eerste date zit. Ik lees bijvoorbeeld dat je mannen wilt laten jagen, mannen moeten zichzelf eerst bewijzen tegenover jou en... Tja... Dan zou ik als man ook snel afhaken.

Er zijn immers meer dan genoeg vrouwen op de markt die net als jou tijdens de date óók een heel leuk en aangenaam gesprek kunnen hebben, maar die er niet zo nodig een spel van 'playing hard to get' van maken. Die zijn zichzelf, spelen geen rol, kortom: what you see is wat you get.

Dan wist ik het ook wel.
anoniem_63efa6da6c38b wijzigde dit bericht op 27-09-2020 12:16
3.00% gewijzigd
Lief zijn en lief doen zijn heel verschillende dingen.
This is an unacceptable timeline
Yellowberrie schreef:
26-09-2020 10:36
Want mannen zijn toch net kleuters en klein hartje. Je moet ze aldoor bevestiging en goedkeuring geven.
Oh my god... Staat dat er nou écht? Het is echt een misplaatst beeld wat je hebt. Ik ben erg benieuwd met wat voor types jij aan tafel zit en hoe pleaserig jij doet aan tafel, want op het moment dat iemand dat bij mij zou doen zou ik direct afhaken. Echt, ik zit totaal niet te wachten op dat opgehemel van iemand. Als ik dat bij een vrouw zou moeten doen, dan zou ik ook gewoon afhaken.
Yellowberrie schreef:
Daarbij heb ik een ontzettend lieve en onschuldige uitstraling en ik kom timide over. Als je mij zou ontmoeten, zou je nooit in je leven denken dat ik dit topic heb geschreven.
Daar gaan we dus al... Je speelt dus een rol tijdens je dates. Want je ziet er lief en onschuldig uit, komt timide over... Maar schijnbaar heb je dus ook een hele andere kant.
Kansloos dit.
Veritas vos liberabit
Yellowberrie schreef:
Mannen haken ook af als ik lief en niet hard to get ben. En ik zit niet verzuurd op de date. Dan doe ik alsof ik alles fantastich vind en hij heel goed is. Want mannen zijn toch net kleuters en klein hartje. Je moet ze aldoor bevestiging en goedkeuring geven.

Daarbij heb ik een ontzettend lieve en onschuldige uitstraling en ik kom timide over. Als je mij zou ontmoeten, zou je nooit in je leven denken dat ik dit topic heb geschreven.

:HA:

Ik snap nu meteen waar het probleem ligt.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Yellowberrie schreef:
Daarom heb ik toch nooit seks en al helemaal geen scharrels. Zelden dat een man zo ver gaat... Maar het gaat om mij. Ik ga hoe dan ook naar het hoogste streven. Kijk naar Sylvie Meis en haar miljardair en ik ga mijn benen zeker niet gratis spreiden voor 1 of andere gast. No way. Ik gun mezelf het beate van het beste. Mijn lichaam is mijn tempel.
Heb jij net als sylvie ook een fantastisch uiterlijk en een eigen carrière en vermogen?
Sylvie straalt wel sex uit trouwens, ze komt mij niet gereserveerd en bescheiden over.
Yellowberrie schreef:
26-09-2020 08:51
De laatste gast appte mij na de date en zei dat hij niet kon peilen hoe ik het vond. Zijn gevoel zei dat ik het leuk vond. De gast is een psycholoog! Mijn god zeg. Ik lachtte, praatte etc. Blijkbaar als je je tong er niet gelijk in hangt, kunnen ze je niet peilen. Geef het gewoon de tijd dan, is logisch dat je in het begin even moet aftasten. Ik zei overigens dat ik het heel gezellig vond en dat vond hij ook. Leuke gesprekspartner, mooi etc. Maar alas, verder niets meer van gehoord.
Want? Een psycholoog is helderziend?

Volgens mij heb jij oprecht geen idee hoe jij overkomt.
Yellowberrie schreef:
26-09-2020 08:22
Nee, natuurlijk niet. Dus daar ligt het niet aan.
Zonde. Heb je geen sex, ben je nog gefrustreerd. Live a little.
Yellowberrie schreef:
Daarom heb ik toch nooit seks en al helemaal geen scharrels. Zelden dat een man zo ver gaat... Maar het gaat om mij. Ik ga hoe dan ook naar het hoogste streven. Kijk naar Sylvie Meis en haar miljardair en ik ga mijn benen zeker niet gratis spreiden voor 1 of andere gast. No way. Ik gun mezelf het beate van het beste. Mijn lichaam is mijn tempel.
Wat zeg je hier nou eigenlijk? Dat zij het goed heeft aangepakt en dat je dat voorbeeld wilt volgen? Overigens is zij niet met een miljardair getrouwd.
Tuurlijk :proud:

ben je misschien een incel die een punt probeert te maken?
Yellowberrie schreef:

Dit heb ik niet eens gelezen zelfs... Maar goed, ik denk dat dit wel duidelijk genoeg is. Case closed. Topic mag dicht hoor mensen.
Die psycholoog heeft denk ik al lang door hoe je in elkaar zit en reageert niet meer.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als jij de mannen laat betalen, verwachten ze wel wat terug. Beter zou zijn om te zeggen: volgende keer betaal ik.
En maak een duidelijk profiel, vaste relatie en geen one night stands.
ik geef mn bek ook maar een douw
Valt nog mee dat ze geen tikkie sturen voor de helft. :hihi:
Yellowberrie schreef:
Poeh dat gaat een lange zoektocht worden.
Yellowberrie schreef:
Mannen haken ook af als ik lief en niet hard to get ben. En ik zit niet verzuurd op de date. Dan doe ik alsof ik alles fantastich vind en hij heel goed is. Want mannen zijn toch net kleuters en klein hartje. Je moet ze aldoor bevestiging en goedkeuring geven.

Tip: mannen zijn ook gewoon mensen hoor. Wees gewoon jezelf, niet iets wat je denkt wat deze mannen graag zien.
Je klinkt zelf niet hotel de botel verliefd, eerder beledigd dat je alles 'goed doet' in jouw ogen zonder resultaat.
Het klinkt niet alsof je echt in contact bent gewees met het individu waarmee je uit was, maar je hebt gedragen om hem een beetje te bespelen.
Heb je geen zin in sex doe je het niet.
Wil je geen sex omdat je in je hoofd hebt daar een bepaald beeld mee neer te zetten dan ben je ook berekenend bezig.
Sex is geen ruilmiddel voor fatsoenlijk gedrag
Als jij niets in te brengen hebt behalve een beeld van schattigheid en een maagdelijk lichaam, is dat niet de tovertruc. Als je een relatie wil moet je investeren, dus je verdiepen in de ander als persoon.
En dat gaat heel lastig via tinder dates denk ik.
Bestaat er geen speciale site waar je als vrouw een sugardaddy kan vinden? Ik denk dat dat ongeveer is wat je zoekt.
Rachmaninoff schreef:
26-09-2020 11:00
Heb jij net als sylvie ook een fantastisch uiterlijk en een eigen carrière en vermogen?
Sylvie straalt wel sex uit trouwens, ze komt mij niet gereserveerd en bescheiden over.
anoniem_63efa6da6c38b wijzigde dit bericht op 27-09-2020 12:16
24.36% gewijzigd
Je kan ook zeggen als je een date hebt: ivm corona wil ik wel afstand houden en geen handen schudden en zoenen.
Als de man dan gelijk afhaakt, weet je genoeg.
ik geef mn bek ook maar een douw
Yellowberrie schreef:
26-09-2020 11:18
Ja heb ik. Ja hoor, de korte jurkjes heb ik ook. Ik heb net zulk mooi haar, beter lichaam en leuk gezicht. Of ik seks uitstraal, geen idee. Ik kleed me wel leuk.

Guttegut. Ik begin dit steeds minder te geloven.
Nee heb je, ja kun je krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven