Mannen onbegrijpelijk [Geen OP]

zaterdag 26 september 2020 om 12:32
Damn, al twee van drie keer... Ik kan de loterij wel vergeten!elfjetwaalfje schreef: ↑26-09-2020 10:34
De kans dat je een betrouwbare, vaste relatie via Tinder vindt is net zo groot als dat je binnen 5 minuten 2x door de bliksem getroffen wordt op een plaats waar het al 10 jaar niet gereregend heeft.

zaterdag 26 september 2020 om 12:33
Bah. Wat een generalisatie.Yellowberrie schreef: ↑26-09-2020 12:16Echt ongelofelijk dit. Iedereen valt over me heen, zelfs de vrouwen, alleen omdat ik zeg dat ik een man vertrouw tot hij beetje meer zijn best doet en feit dat ik hem de eerste date laat betalen. Er zijn zoveel mannen die predators, manipulators en alles zijn!! En jullir vallen over mij heen? Really? Ik ben niet uit op zijn geld hoor. Ik wil wel beste van beste en sylvie was maar een vb. Jammer he dat ik mijn benen niet spreid voor 1e de beste. Oh waterg. Dit is precies de reden. waarom mannen aan de macht zijn. Vrouwen kraken elkaar af. Mannen kraakt zo een vrouw nog erger af. En mannen onderling highfiven elkaar. Als elke vrouw nou hard to get zou zijn, zou een man smeken om met ons te mogen omgaan.
Mannen weten ook wel hoe zorgzaam en lief vrouwen zijn. En met 3 dates al in hun bed liggen.
Nu zijn het allemaal fuckboys die ik er allemaal niet eens kan uittrappen omdat ze weg zijn voordat ik dat kan doen.
Het enige wat waar is dat mannen aan de macht zijn. En dat vind ik (als man) dus ook niet goed.
Maar dat de meeste schoften (machthebbers, zoals Hitler, Stalin, Pinochet, Kim Jong Un, Putin, Trump, Bolsonaro), verkrachters en misbruikers mannen zijn wil niet zijn dat het omgekeerde het geval is dus dat alle mannen schoften zouden zijn.
En als je echt met rode jurkjes op je Tinder profiel staat maar dat je er niet echt in kleed, vind je het dan raar dat sommige mannen meteen sex willen ? Meteen een voorbeeld dat je doet alsof ....
zaterdag 26 september 2020 om 12:39
Yellowberrie schreef: ↑26-09-2020 12:25Toen ik zei dat ik het heel gezellig vond. Dat hij intelligent, beleefd etc was. Hoorde ik de volgende dag toch ook niets meer van hem. Dus wat bedoel je nou? Ik gaf aan dat ik geïnteresseerd was.
Je gaf het aan, maar was je echt geïnteresseerd in hem als persoon? Hoe hij in het leven staat, zijn werk, wie hij is...
Heb je dat laten merken aan hem?
Leuk dat je hem intelligent en beleefd vind, maar een man die serieus bezig is wil ook merken dat er werkelijk interesse in hem is.
Net als een vrouw.

zaterdag 26 september 2020 om 12:45
TO, jezelf zijn betekent niet gelijk je hart open zetten en je diepe zieleroerselen op tafel leggen. Het is gewoon jij, die ook wel eens moe van het werk is, met een vetrolletje op je heupen en cellulite op je benen, die ook wel eens wat stoms doet en ook wel eens spinazie tussen haar tanden heeft. Jezelf wat minder serieus nemen en perfect willen zijn.
Overigens, terwijl ik toen in het dagelijks leven in jurkjes en high-heels liep, stond ik op Tinder in een jeans en fleece trui te stoeien met mijn hond, in een oude rijbroek op een paard,..
Ik heb echt niet mijn scheiding, mijn jeugdtrauma's en mijn angsten voor de toekomst besproken, veeeel te vroeg, maar was wel mezelf op de uiterlijk niet perfecte momenten.
Blijf jezelf, laat de mannen zichzelf zijn en kijk of dat klikt. Toneelspelen kun je toch niet je hele leven volhouden!
Overigens, terwijl ik toen in het dagelijks leven in jurkjes en high-heels liep, stond ik op Tinder in een jeans en fleece trui te stoeien met mijn hond, in een oude rijbroek op een paard,..
Ik heb echt niet mijn scheiding, mijn jeugdtrauma's en mijn angsten voor de toekomst besproken, veeeel te vroeg, maar was wel mezelf op de uiterlijk niet perfecte momenten.
Blijf jezelf, laat de mannen zichzelf zijn en kijk of dat klikt. Toneelspelen kun je toch niet je hele leven volhouden!

zaterdag 26 september 2020 om 12:48
Natuurlijk wel!
Want mannen houden van vrouwen die gewoon van seks houden.

zaterdag 26 september 2020 om 12:52
Is echt onzin. Ik heb recent wat gescharreld en daar echt gewoon heel leuk relatiemateriaal gedate. 1 heb ik gehouden, de rest (3) terug geworpen voor een andere leuke vrouw.viva-amber schreef: ↑26-09-2020 08:23Op tinder zitten vooral mannen die opzoek zijn naar seksdates, daarom hemelen ze je zo op en brengen ze je thuis met de hoop dat jij ze binnen uitnodigt. Hapje niet, dan is er altijd wel een dame te vinden die wel op de eerste date iemand al mee naar huis neemt.
zaterdag 26 september 2020 om 13:05
Alle beetjes helpen.MariaDeJong schreef: ↑26-09-2020 12:54Gut, het topic loopt al even. Kom ik nog aan met mijn 50 cent![]()
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zaterdag 26 september 2020 om 13:30
Misschien het daten minder serieus nemen en je verwachtingen naar beneden bijstellen. Ook de verschillen tussen mannen en vrouwen niet zo opblazen en niet zo leunen op generalisaties. De verschillen tussen vrouwen onderling (en mannen onderling) zijn veel groter dan die tussen mannen en vrouwen.
Onbevangen op date gaan. Is het niks, prima. Is het (misschien) wel wat dan zien hoe het verder loopt en eventueel ook zelf initiatief nemen.
Onbevangen op date gaan. Is het niks, prima. Is het (misschien) wel wat dan zien hoe het verder loopt en eventueel ook zelf initiatief nemen.

zaterdag 26 september 2020 om 13:53
Kennelijk zijn er meer criteria dan lief lijken, intelligent overkomen, een goede gesprekspartner zijn, knap zijn en mooi zijn.
We kennen je natuurlijk niet, dus wat er mist, geen idee. Je zou een humorloze trut kunnen zijn, of erg ontoegankelijk, oppervlakkig, uitsluitend geïnteresseerd in jezelf of juist alleen maar in de ander, je zou tegenstrijdige lichaamstaal kunnen hebben, misschien stink je wel enorm, we weten het niet.
Maar het meest waarschijnlijke lijkt me dat er gewoon nog geen klik is geweest en wie weet kost het ook wel 400 dates voor je dat met iemand hebt.
We kennen je natuurlijk niet, dus wat er mist, geen idee. Je zou een humorloze trut kunnen zijn, of erg ontoegankelijk, oppervlakkig, uitsluitend geïnteresseerd in jezelf of juist alleen maar in de ander, je zou tegenstrijdige lichaamstaal kunnen hebben, misschien stink je wel enorm, we weten het niet.
Maar het meest waarschijnlijke lijkt me dat er gewoon nog geen klik is geweest en wie weet kost het ook wel 400 dates voor je dat met iemand hebt.

zaterdag 26 september 2020 om 14:24
Tja, misschien trek je dan toch een bepaald soort mannen aan? (als ik zo vrij mag zijn een voorstelling te maken bij de foto's). Heb je al eens een profiel geprobeerd met foto's zoals je er in het dagelijks leven uitziet?Yellowberrie schreef: ↑26-09-2020 12:17In het echt heb ik geen rode jurkjes aan.
Daar sta ik met jurkjes en speels op. In het echt zit het allemaal potdicht.

zaterdag 26 september 2020 om 14:30
Als iedere man waarmee jij op date gaat na de eerste date geen zin meer heeft in de volgende date is de kans dat je alles precies goed doet wel heel erg klein.

zaterdag 26 september 2020 om 14:30
Of ze vonden je gewoon qua gedrag/taalgebruik/karakter/denkwijzes na 1 date niet leuk genoeg. Of niet matchen met hun normen/waarden/wensen.Yellowberrie schreef: ↑26-09-2020 08:41Ik bedoel dat het me geen type players lijken. Even 1e date seks mee hebben en dan dumpen.
Maar het kan best dat ze me zien en denken: dat gaat te veel tijd kosten eer er seks van komt. Want het kan gewoon niet anders, waarom mij dan zo snel dumpen? Ze kennen me niet eens goed genoeg of mijn uiterlijk staat ze echt niet aan.
Heb zo vaak bij mensen die best oke zijn en niet lelijk dat ik verder niets met ze hoef. Om meer dan 1 reden en soms om meerdere redenen tegelijk. In normale omgang al. Dus mbt daten zal nog wel even sneller zijn.
Vind alleen deze 2 opties ook echt beetje vreemd.