Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Antoon69 schreef:
25-09-2020 01:26
Huh? Hangt die van mij er ook tussen dan? @(
Ooooh, dat wist ik niet. Hoe herken ik je?
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
25-09-2020 01:26
Huh? Hangt die van mij er ook tussen dan? @(

Ook lullig, als 'ie hangt 🤣
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
25-09-2020 19:11
Die is dan sowieso niet in de collage terechtgekomen. Ik selecteer wel een beetje
iceteapeach schreef:
25-09-2020 19:11

Is dat niet de bedoeling bij een dickpic?

Ah vandaar die lauwe reacties altijd :lightbulb:
Antoon69 schreef:
25-09-2020 20:17

Aaaaaaaaah
Antoon69 schreef:
25-09-2020 20:17

Ja, zou je denken? 😂
wij slapen nooit.
Wat een heerlijk slap gelul 😂😂😂
Haha wat een niveau hier 😂

@Amme, is het niet misschien doordat je vorige date ervaring zo rot is geëindigd? Die zin om te daten zal vast wel weer komen.

Ik heb nu vakantie en heb 2 heerlijke weken gehad, maar zie een beetje op tegen de laatste week. Heb me goed kunnen vermaken en leuke dingen gedaan maar voor volgende week niks gepland, vriendinnen die vakantie hadden moeten weer aan het werk. Hoewel dat meer komt door corona (zou eigenlijk 3 weken alleen gaan rondreizen) dan het single zijn vind ik dat toch rot.
Ammenooitniet schreef:
24-09-2020 18:29
Klopt helemaal Viv! Ik heb hetzelfde als jou, het voelt heel bijzonder zo'n eigen huis.

Heel logisch toch, dat je nog een beetje ups en downs kent met betrekking tot je gevoel. Dat het niet de eerste keer is maakt het des te zuurder, dat snap ik wel. Helemaal niet meer denken aan de leuke momenten zou ik je ook niet adviseren, althans, dan duurt de verwerking bij mij meestal des te langer. Jij krijgt echt wel een leuke vent. Wat je zegt, alles gebeurt met een reden!

Qua daten ben ik een beetje een verschrikking. Zodra de date nadert heb ik er eigenlijk helemaal geen zin meer in en haak ik af. Of nog erger.. En ik geef het niet graag toe.. dan stop ik opeens met reageren. Mijn online daten etiquette lijkt daarmee een beetje uit het raam gevlogen te zijn.
Dank je wel 😘 Probeer nu ook wel positief op terug te kijken, ook het feit dat ik er gewoon eerlijk en oprecht in stond. Blijft soms nog beetje moeilijk om op plekken te komen waar we samen zijn geweest. Maar ergens probeer ik het ook te relativeren, het waren 2 maandjes daten waar sommige relaties van vele jaren achter de rug hebben. Dan heb je natuurlijk nog veel meer herinneringen!

En herken het wat betreft opnieuw daten haha. Het gezellig kletsen op de apps gaat prima, maar als ik merk dat iemand voorstel wil maken tot afspreken dan haak ik nog beetje af 🙈 Wellicht omdat we beide nog niet echt alles verwerkt hebben. Ik zweef altijd nog beetje tussen ‘doorpakken en opnieuw daten’ en ‘laten rusten en tijd geven’.
Flaffy schreef:
26-09-2020 13:13
Haha wat een niveau hier 😂

@Amme, is het niet misschien doordat je vorige date ervaring zo rot is geëindigd? Die zin om te daten zal vast wel weer komen.

Ik heb nu vakantie en heb 2 heerlijke weken gehad, maar zie een beetje op tegen de laatste week. Heb me goed kunnen vermaken en leuke dingen gedaan maar voor volgende week niks gepland, vriendinnen die vakantie hadden moeten weer aan het werk. Hoewel dat meer komt door corona (zou eigenlijk 3 weken alleen gaan rondreizen) dan het single zijn vind ik dat toch rot.
Dan voel je je inderdaad wel even extra ‘single’ op dat soort momenten! Gelukkig heb je wel een leuke week gehad met vriendinnen, geeft altijd weer veel energie. Zie je je ‘ex date’ nog trouwens of blijft het een lastige situatie?
Datertje schreef:
25-09-2020 23:38
Wat een heerlijk slap gelul 😂😂😂

Moet ook kunnen. Relativeert de boel.
wij slapen nooit.
Best vreemd dat dit singles-topic vooral over daten gaat.
Alsof het belangrijkste doel in het leven van een single is om zo snel mogelijk een relatie te vinden.
Of schrijven de singles die het prima vinden om single te zijn hier niet mee? Die 'uniten' niet?
*Pauze* schreef:
26-09-2020 16:19
Alsof het belangrijkste doel in het leven van een single is om zo snel mogelijk een relatie te vinden.
Of schrijven de singles die het prima vinden om single te zijn hier niet mee? Die 'uniten' niet?
Correct me if I'm wrong maar er zijn hier volgens mij best een aantal die niet aan het daten zijn en gewoon leuke dingen aan het doen zijn, nieuwe mensen ontmoeten zonder meteen date intenties. Jules bijvoorbeeld. Je bent hartstikke welkom om mee te schrijven hoor
Een discussie die al vaker is geweest.. Dit is een topic over algemeen single zijn, tja daar hoort daten ook bij maar daar gaat het lang niet altijd over. Zo zijn ook meerdere met verhuizen bezig, nieuwe activiteiten en mensen ontmoeten. Wellicht was het even een moment opname, maar iedereen is welkom hoor en alle onderwerpen ook ;-)
Het is niet ik me niet-welkom zou voelen, maar meer verbazing.
Misschien kreeg ik inderdaad een vertekend beeld. Ik heb niet alle 22 pagina's bijgelezen, wel een aantal en daarin viel het me op.
Vivi3338 schreef:
26-09-2020 15:56
Dan voel je je inderdaad wel even extra ‘single’ op dat soort momenten! Gelukkig heb je wel een leuke week gehad met vriendinnen, geeft altijd weer veel energie. Zie je je ‘ex date’ nog trouwens of blijft het een lastige situatie?
Inderdaad, het is vooral even confronterend. Ja we zien elkaar nog steeds, en de situatie is niet echt veranderd. Ik voel me er nog goed bij, maar ik zie het geen maanden meer op deze manier doorgaan. Volgende week gaat hij eindelijk mijn beste vriendin ontmoeten (het kwam er steeds niet van) daar heb ik wel zin in.

En bij jou zal die zin om weer af te spreken zal vast over een tijdje weer komen. (On)bewust is het misschien nog wat te vroeg wat ook helemaal niet gek natuurlijk.
@Flaffy, dat zou kunnen, maar niks zo veranderlijk als een mens. Gisteravond een heel leuk, maar heel kort gesprek gehad met een meneer. Hij vroeg me op date (als in: 'aangezien je van spontaniteit houdt zie ik je morgenavond om 19:00 op die en die plek, dan neem ik je mee op date'). En daar heb ik mee ingestemd. Ben benieuwd haha.

Ik snap dat je een beetje opziet tegen veel alleen-tijd. We zijn hier behoorlijk actief dus mocht je de behoefte voelen om veel te spuien dan steun ik je in ieder geval graag :)

@Viv, klopt helemaal wat je zegt. Je kan ook echt wel trots zijn op het feit dat je je zo openstelde en er oprecht in stond. Voor zoveel mensen is dat alleen al een enorme opgave.
-
RedRoseThorn schreef:
26-09-2020 16:26
Correct me if I'm wrong maar er zijn hier volgens mij best een aantal die niet aan het daten zijn en gewoon leuke dingen aan het doen zijn, nieuwe mensen ontmoeten zonder meteen date intenties. Jules bijvoorbeeld. Je bent hartstikke welkom om mee te schrijven hoor
Jules en ik zijn beiden idd met vanalles behalve daten bezig. En vergeet Viv niet ;-)
Ik ben ook met andere dingen bezig. Zo heb ik van de week een nieuwe computer gekocht, ik moet hem nu nog installeren.
*Pauze* schreef:
26-09-2020 16:19
Jawel, ik ben er eentje van.
Alhoewel ik niet op zoek ben, ben ik wel een single dus ik doe lekker mee. Maar ik heb niks te melden over daten. Leef wel mee met degenen die dat wel doen.
WitteHaai schreef:
26-09-2020 18:01
Ik ben ook met andere dingen bezig. Zo heb ik van de week een nieuwe computer gekocht, ik moet hem nu nog installeren.
Dus eigenlijk heb je een date met je nieuwe computer :proud:
Goed om te lezen dat er meer singles zijn die daten niet op hun prioriteitenlijstje hebben staan.
En degene die wel daten wens ik heel veel plezier daarbij!
Ammenooitniet schreef:
24-09-2020 18:29
Klopt helemaal Viv! Ik heb hetzelfde als jou, het voelt heel bijzonder zo'n eigen huis.

Heel logisch toch, dat je nog een beetje ups en downs kent met betrekking tot je gevoel. Dat het niet de eerste keer is maakt het des te zuurder, dat snap ik wel. Helemaal niet meer denken aan de leuke momenten zou ik je ook niet adviseren, althans, dan duurt de verwerking bij mij meestal des te langer. Jij krijgt echt wel een leuke vent. Wat je zegt, alles gebeurt met een reden!

Qua daten ben ik een beetje een verschrikking. Zodra de date nadert heb ik er eigenlijk helemaal geen zin meer in en haak ik af. Of nog erger.. En ik geef het niet graag toe.. dan stop ik opeens met reageren. Mijn online daten etiquette lijkt daarmee een beetje uit het raam gevlogen te zijn.
Deze fase heb ik ook lang gehad, voordat ik helemaal op non- actief ging. Het was fijn om de mogelijkheid te hebben om met iemand te kletsen zonder af te willen spreken. Maar ik merkte dat ik totaal geen zin in gesprekjes had. Dat was het moment om afscheid te nemen van mijn dateleven. Misschien zit jij ook in deze pre afscheidsfase?
RedRoseThorn schreef:
26-09-2020 16:26
Yup en ik ben niet de enige volgens mij. Ik las net nog Amme die niet actief date. Waterman ook niet. En de dames die op huizenjacht zijn of net iets gekocht hebben. Volgens mij date de minderheid op dit moment. Maar we zijn allen single en dus is dit het goede topic :-D
Vivi3338 schreef:
26-09-2020 16:31
Een discussie die al vaker is geweest.. Dit is een topic over algemeen single zijn, tja daar hoort daten ook bij maar daar gaat het lang niet altijd over. Zo zijn ook meerdere met verhuizen bezig, nieuwe activiteiten en mensen ontmoeten. Wellicht was het even een moment opname, maar iedereen is welkom hoor en alle onderwerpen ook ;-)
Spuit 11 meld zich...ik was aan het bijlezen en lees nu dat jij zegt wat ik dunnetjes overdeed :-)
Sabbieehhhh schreef:
26-09-2020 17:47
Jules en ik zijn beiden idd met vanalles behalve daten bezig. En vergeet Viv niet ;-)
Shit! Sabieh! Hoe kon ik jou vergeten.

Ik was wat stil hier omdat ik een nieuwe guilty pleasure heb ontdekt: Videoland. Zeer verslavend dingetje, heb ik ontdekt. Voor je het weet heb je 6 seizoenen van Younger gebingewatcht. Echt een aanrader.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven