Singles unite: ( deel 3)

zaterdag 26 september 2020 om 18:36
Altijd goed om van 2 kanten bevestigd te krijgen dat mijn eerste indruk niet klopte.
Ik heb mezelf ook voor onbepaalde tijd op non-actief gezet wat daten betreft. Gewoon geen zin in weer al die standaard kennismakingsgesprekjes online en al het gedoe en de teleurstellingen eromheen.
Wat niet wil zeggen dat ik de daters niet snap, zeker degenen die jonger zijn. Snap heel goed dat je er behoefte aan kan hebben om die ene speciale te vinden waarvoor jij ook die speciale bent. Als ik diegene toevallig ooit nog eens tegen het lijf loop, zal ik het zeker niet uit de weg gaan.
Maar voorlopig ben ik tevreden met hoe het nu is.
Ik heb mezelf ook voor onbepaalde tijd op non-actief gezet wat daten betreft. Gewoon geen zin in weer al die standaard kennismakingsgesprekjes online en al het gedoe en de teleurstellingen eromheen.
Wat niet wil zeggen dat ik de daters niet snap, zeker degenen die jonger zijn. Snap heel goed dat je er behoefte aan kan hebben om die ene speciale te vinden waarvoor jij ook die speciale bent. Als ik diegene toevallig ooit nog eens tegen het lijf loop, zal ik het zeker niet uit de weg gaan.

zaterdag 26 september 2020 om 18:37
De computer heeft momenteel even prioriteit. De oude computer was kapot gegaan. Maar misschien heeft de computer nu wel prioriteit zodat ik gauw weer op dating sites kan.
zaterdag 26 september 2020 om 18:41
Is Videoland echt wat?
In het verleden wel eens gehad. Maar vond het aanbod tegenvallen.
Ik ben nogal van de scandi en de Engelse politie series
Nu even Netflix op pauze gezet en mijn voorraad aan het wegkijken.
Zit nu zoetsappig Maggie Doyle te kijken van BBC first.

zaterdag 26 september 2020 om 18:44
Ik onderschrijf wat jij zegt, ik sta er precies hetzelfde in.*Pauze* schreef: ↑26-09-2020 18:36Altijd goed om van 2 kanten bevestigd te krijgen dat mijn eerste indruk niet klopte.
En zoals iemand schreef, is er niets zo veranderlijk als de mens. De meesten hier hebben vaker datestops ingelast, om later toch weer te gaan daten.
Ik net zo goed.

zaterdag 26 september 2020 om 18:46
Vooralsnog ben ik tevreden maar ik ben een keer uitgekeken natuurlijk.Julia_20 schreef: ↑26-09-2020 18:41Is Videoland echt wat?
In het verleden wel eens gehad. Maar vond het aanbod tegenvallen.
Ik ben nogal van de scandi en de Engelse politie series
Nu even Netflix op pauze gezet en mijn voorraad aan het wegkijken.
Zit nu zoetsappig Maggie Doyle te kijken van BBC first.![]()
Netflix heeft een groter aanbod denk ik. Lekker he, om in die koude maanden in je bubbel te zitten.

zaterdag 26 september 2020 om 18:59
Heb ik ook gehad.
Liep niet op de app en slechte foto maar toch afgesproken en veel 200% mee.
Was irl wel heel leuk om te zien en gezelliger dan op de app.
zaterdag 26 september 2020 om 19:00
iceteapeach schreef: ↑23-09-2020 15:28Eens in de zoveel tijd installeer ik Tinder weer eens om het na een halve dag weer te verwijderen.
Je kan hem ook "uit" zetten.

zaterdag 26 september 2020 om 19:08
OfKarratha schreef: ↑20-09-2020 07:56
Daar knap ik dan al vrij gauw op af eerlijk gezegd. Uiteindelijk zoek je (als je serieus bent) toch vooral een fijn persoon, als het dan al met zo'n tekst begint denk ik al gauw: nou de sfeer is al ver te zoeken. ''Als jij matcht, start jij het gesprek. Heb een hekel eraan als je dit of dat zegt''. ''Kom a.u.b. met een goede openingszin want de meesten zijn om te janken...
Swipe naar links als:
* Je rookt
* Niet van plan bent iets te zeggen
* Spelletjes wil spelen
* Op zoek bent naar ONS / FWB
* Niet van katten houd
* Nog geen afscheid hebt genomen van je fwb
* Kleiner bent dan 185
Bla, bla, bla
Allemaal prima maar breng het een beetje positiever

zaterdag 26 september 2020 om 19:16
Titanic1913 schreef: ↑26-09-2020 18:59Heb ik ook gehad.
Liep niet op de app en slechte foto maar toch afgesproken en veel 200% mee.
Was irl wel heel leuk om te zien en gezelliger dan op de app.
Oh ik had deze week 3 matches. Zeiden geen van alle iets.
Heb ik ze nu te vroeg verwijderd

zaterdag 26 september 2020 om 19:19

zaterdag 26 september 2020 om 19:19
Herkenbaar en zeker wanneer grapjes niet aankomen of dat je ze moet gaan uitleggen omdat er serieus op gereageerd wordt.
Dat voelt voor mij dan zo duidelijk als 'geen klik' dat het direct weer stopt daar.

zaterdag 26 september 2020 om 19:24
You_gotta_be_tough schreef: ↑20-09-2020 21:33Wat is de reden om je foto op een dating profiel ''vaag'' te houden? Ik zie veel mensen (ook op tinder) die fout maken, dat ze zichzelf onbewust enorm overschatten.
Er zitten zo enorm veel profielen op die dating app-sites. Het is écht niet dat een potentiele match 10 minuten jouw profiel aan het bestuderen is, en daar zich allerlei vragen bij aan het stellen is. Nee daar nemen mensen helemaal niet de tijd voor ; op een app, ben jij voor niemand bijzonder, je bent maar één van de tienduizenden. Dus niemand neemt ook uitgebreid de tijd voor je, al denk je van wel. Nee; als de foto's vaag zijn, dan is het gewoon : next. En dan zijn er duizenden anderen. Kort gezegd : vage foto's lijkt me niet verstandig.
Wat ik zelf vaak mis (en dus op wegswipe) op een datingprofiiel is als er geen één duidelijke foto van het gezicht en het lichaam van de persoon te zien is. Dus gezicht alleen maar met rare schaduwen. En hooguit t/m het borstbeen. Vervolgens foto's van natuur / dieren (why, het gaat om jou?) , en vervolgens met een lading vrienden/vriendinnen erop. Zelf zou ik opteren voor 2 goede foto's van je gezicht (zodat er niet één een toevalstreffer kan zijn), één goede foto van je hele lijf, en dan nog twee waarop je bezig bent met je lievelings passie/activiteit, waarbij het dan weer wat minder belangrijk is of je gezicht/alle proporties goed zichtbaar zijn. Dat is i.m.o. een compleet profiel.
Bij mij gaan vreemde namen "Doornroosje1976" en vage foto's ook naar links.
Van die verhalen er bij als "ivm werk geen foto"
zaterdag 26 september 2020 om 19:36
Hahha tsjah. Ben af en toe wat stiller dus dan word je wel eens over het hoofd gezien.
Oeh! Dan heb ik nog 2 seizoenen bij te kijken, ik weet wat ik morgen ga doen

zaterdag 26 september 2020 om 19:38
Ook ik sluit me erbij aan. Al ben ik nog best jong. Maar vermaak me even beter zonder dates

zaterdag 26 september 2020 om 19:39