Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Titanic1913 schreef:
26-09-2020 19:39
Hahahaha

Raar is dat he?
Een match en niets zeggen.

Of dat je 's nachts verwijderd wordt terwijl je twee avonden aan de klats bent.
Nooit doen: een abonnement op Parship ( ik zit er een jaar aan vast). Soms lees ik s morgens dat een man die ik nog nooit gezien of gesproken heb, mij verwijderd heeft ‘ omdat we toch geen match bleken te zijn’ wat een k*t site!
Verder: buiten regen, binnen kaarsjes aan en lekker onder een dekentje. Ik kijk homeland en ben nu eindelijk bij s 8. Wijntje, hapjes.
Waarom zou je eigenlijk daten???
Alle reacties Link kopieren
Waterman26 schreef:
26-09-2020 20:08
Nooit doen: een abonnement op Parship ( ik zit er een jaar aan vast). Soms lees ik s morgens dat een man die ik nog nooit gezien of gesproken heb, mij verwijderd heeft ‘ omdat we toch geen match bleken te zijn’ wat een k*t site!
Verder: buiten regen, binnen kaarsjes aan en lekker onder een dekentje. Ik kijk homeland en ben nu eindelijk bij s 8. Wijntje, hapjes.
Ik ben op weg van dekentje bij ex schoonzus naar dekentje thuis. Kijk nu al naar dat laatste uit. En idd, waarom daten als je het zelf knus kunt maken :-)
IK vind het best wel zorgwekkend..iedereen gaat weer binnen zitten, buiten donker, koud, nat, corona trekt weer aan dus al het sociale leven gaat weer plat..ik heb alle datingprogramma's intussen gehad..pffff.... it's gone be a long an lonely christmas.. :'(
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 26-09-2020 20:21
0.58% gewijzigd
Waterman26 schreef:

Ik lig ook voor de buis :heart:
Titanic1913 schreef:
26-09-2020 20:21
Ik lig ook voor de buis :heart:
Buis? Dat is toch al lang uit de tijd?
Hier met een lekker koude radler op de bank met chocolade en wie is de mol :-D
WitteHaai schreef:
26-09-2020 20:23
Buis? Dat is toch al lang uit de tijd?

Hahahaha 1-0 voor jou.
Oke de flatscreen dan.
Ik kan me echt zo gelukkig voelen alleen. En dat is echt geen heel hard roepen en stiekem hopen dat.
Ik kan me echt niet voorstellen dat het nu leuker zou zijn met een kerel op de bank. Ook wel beetje om ongerust over te worden dit...
Waterman26 schreef:
26-09-2020 20:44
Ik kan me echt zo gelukkig voelen alleen. En dat is echt geen heel hard roepen en stiekem hopen dat.
Ik kan me echt niet voorstellen dat het nu leuker zou zijn met een kerel op de bank. Ook wel beetje om ongerust over te worden dit...
Maar waarom? Als je gelukkig bent is het toch goed?
Ik heb het vanavond ook gezellig gemaakt. Lekker de kaarsen aangedaan en mijn favoriete serie kijken... niks te klagen vandaag :heart:
Sabbieehhhh schreef:
26-09-2020 21:02
Maar waarom? Als je gelukkig bent is het toch goed?
Jaaaaaa. Is ook zo
RedRoseThorn schreef:
26-09-2020 20:27

Hier een blush en een schaaltje bolognese chips om in Italiaanse sferen te blijven.

En nu één van mijn mollen eruit 😪
Julus schreef:
26-09-2020 19:19
Ik vraag me af in hoeverre de huidige situatie mbt corona van invloed is op het daten? Merken jullie daar iets van?

Normaliter is het erg druk rond de donkere dagen. Benieuwd hoe dat nu zal zijn.
Op e matching is een soort forum. Mensen reageren bijvoorbeeld op een stelling. Heel leuk om te lezen en mee te schrijven. Ook als gratis lid kan dat.
Daar was de algemene stemming: gewoon afspreken maar wel afstand houden.
Maar wat ik dan denk. Stel, dat je elkaar ziet zitten. Ga je dan samen testen of twee weken wachten met zoenen?
Gelukkigworden schreef:
26-09-2020 21:15
Ik heb het vanavond ook gezellig gemaakt. Lekker de kaarsen aangedaan en mijn favoriete serie kijken... niks te klagen vandaag :heart:

Ik zit te youtuben https://youtu.be/SeFtzfSu0nI 😊.
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
26-09-2020 21:59
Ik zit te youtuben https://youtu.be/SeFtzfSu0nI 😊.
Beter. Op tv is het Corona Corona en nog eens Corona. Daar word je ook niet blij van.
Waterman26 schreef:
26-09-2020 22:03
Beter. Op tv is het Corona Corona en nog eens Corona. Daar word je ook niet blij van.
ik word altijd heel blij van Dan Reynolds:

https://www.youtube.com/watch?v=atDRckFY5N0
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
26-09-2020 22:06
ik word altijd heel blij van Dan Reynolds:

https://www.youtube.com/watch?v=atDRckFY5N0
Tja. Als die nu naast me op de bank zat..
Waterman26 schreef:
26-09-2020 22:10
Tja. Als die nu naast me op de bank zat..
die is gewoon volmaakt toch?
in zijn sportbroekje en hoog opgetrokken sokken.
wij slapen nooit.
Sabbieehhhh schreef:
26-09-2020 19:36
Hahha tsjah. Ben af en toe wat stiller dus dan word je wel eens over het hoofd gezien.

Oeh! Dan heb ik nog 2 seizoenen bij te kijken, ik weet wat ik morgen ga doen :cheer:
Leuk! Seizoen 7 is klaar en het zou op Videoland komen maar het is nog onbekend wanneer. Wel dit jaar.
Julia_20 schreef:
26-09-2020 19:36
Maar die ene ...niks nada meer?
Nee..die doet 1x per jaar iets geloof ik. Kleine kans dat ik hem nog tegenkom.
valentinamaria schreef:
26-09-2020 22:11
die is gewoon volmaakt toch?
in zijn sportbroekje en hoog opgetrokken sokken.
Die moest ik natuurlijk meteen googelen maar echt knap vind ik hem eigenlijk niet. Best wel een rotkop eerlijk gezegd :| Of trap ik jullie nu op je ziel? Hij heeft in ieder geval veel in de sportschool gezeten.
Waterman26 schreef:
Ik heb nav jouw ervaring nooit een lidmaatschap genomen daar. Ook omdat ik met EM nooit een steek ben opgeschoten. Na 6 mnd was het klaar.

Daten..dat betekent dat je van je comforabele, warme bank en deken af moet, de kou en regen in, om te kijken en luisteren naar de zoveelste oninteressante man. De keuze is simpel :-D
tomcat schreef:
26-09-2020 20:21
IK vind het best wel zorgwekkend..iedereen gaat weer binnen zitten, buiten donker, koud, nat, corona trekt weer aan dus al het sociale leven gaat weer plat..ik heb alle datingprogramma's intussen gehad..pffff.... it's gone be a long an lonely christmas.. :'(
Zie hierboven voor tips. Echt, ik zal me geen moment rot voelen. Moet jij ook niet doen. Niks zorgwekkends aan. Wintertijd is de periode voor bezinning en voor gezelligheid binnen.
Als je veel afleiding nodig hebt kan het wat lastiger worden.
RedRoseThorn schreef:
26-09-2020 20:27
Radler met choco? Terwijl je naar widm kijkt? Die zou ik op je profiel zetten :-)
Antoon69 schreef:
26-09-2020 22:33
Die moest ik natuurlijk meteen googelen maar echt knap vind ik hem eigenlijk niet. Best wel een rotkop eerlijk gezegd :| Of trap ik jullie nu op je ziel? Hij heeft in ieder geval veel in de sportschool gezeten.
oei, Dan Reynolds is naast muzikant ook nog een idealistische wereldverbeteraar.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven