Mannen onbegrijpelijk [Geen OP]

26-09-2020 08:13 426 berichten
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-09-2020 09:15
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
99.81% gewijzigd
WitteHaai schreef:
26-09-2020 20:02
Maar voordat je op Tinder met iemand aan de praat raakt, moet je eerst een match hebben.
Als je 30 euro in Gold investeert kan je zelf kiezen met wie je matcht. Want dan geven de heren aan dat ze je wel zien zitten en kan jij uit die lijst kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
26-09-2020 19:29
Ik vind t sneu als je weekend bij wijze van niet compleet is zonder date.
Wat wil je dan? Ben je zo wanhopig of???

Ik vind jouw gebrek aan inlevingsvermogen sneu.

Als je graag een vriend/vriendin wil en het lukt maar niet, vind ik het niet raar dat mensen daar verdrietig of gefrustreerd door raken. Dat elk weekend zonder date dan als een teleurstelling voelt begrijp ik best. Het lijkt me dat weinig mensen zich voor de lol op de datingmarkt begeven, ze willen gewoon een leuke relatie, liever vandaag dan morgen. Da's best menselijk.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Als ik op zoek was naar een man, dan zat ik wel op Grindr en ging ik niet op Tinder.
Hetvrijewoord schreef:
26-09-2020 19:39
Ten eerste: wie verwacht er in hemelsnaam op Tinder een serieuze relatie te vinden? Ik acht dat die kans vrij klein...
Nooit geprobeerd zeker? Wat mij betreft is Tinder net een kroeg, sommigen zoeken gezelschap voor de nacht, anderen gewoon een leuke tijd en soms loopt het uit op een serieuze relatie.
linnylow schreef:
26-09-2020 18:35
We konden elkaar via tinder en begonnen eigenlijk als een soort van “ fuckbuddys”
Geen van beide sprak de intenties uit.. Ik kon misschien wel merken dat hij al vrij snel verliefd op mij was.. Maar ik had dat nog niet echt maar vond het wel gewoon leuk zo.. Omdat hij bang was om gekwetst te worden door mij zei hij dat hij zich niet durfde open te stellen en te zeggen dat hij meer wilde van mij
door mijn nonchalante houding... Maar ook hij veranderde op begin een foto op tinder, ook hij zat in Frankrijk op tinder.. Alleen ik ging dus een weekendje weg met een ex in de date fase van ons en daar was hij toen heel boos om maar
Voor mijn gevoel was het niet serieus nog en zaten we nog in de ontdekkingsfase maar hij was dus al verliefd..

Maar 1,5 jaar later doet hij dus of ik hem zo vaak heb teleurgesteld terwijl geen van ons beide zie wat de bedoeling was ook hij zei dat niet .. en dan zegt hij nu van zo’n
Dingen als ja ik had er allang eerder mee moeten stoppen maar kon je toen steeds niet loslaten ...

En ik heb idd dingen gedaan die niet netjes waren op begin maar goed hij doet of alles mijn schuld was ... achteraf gezien wel jammer want ik vond hem uiteindelijk wel
Heeel leuk maar toen was t dus klaaar .
Wat ingewikkeld. Speel nooit een spel.
MariaDeJong schreef:
26-09-2020 20:04
Als je 30 euro in Gold investeert kan je zelf kiezen met wie je matcht. Want dan geven de heren aan dat ze je wel zien zitten en kan jij uit die lijst kiezen.

Voor mannen werkt dit helaas toch wat anders. Als je niet tot de top 20% behoort moet je het doen met ongeveer 1 like per maand. Als man moet je dus alles ongezien naar rechts swipen en hopen dat er af en toe wat in het net blijft hangen.
kantlijn wijzigde dit bericht op 26-09-2020 20:11
14.25% gewijzigd
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
WitteHaai schreef:
26-09-2020 20:07
Als ik op zoek was naar een man, dan zat ik wel op Grindr en ging ik niet op Tinder.
Is TO niet iets voor je?
Nijn5 schreef:
26-09-2020 20:09
Nooit geprobeerd zeker? Wat mij betreft is Tinder net een kroeg, sommigen zoeken gezelschap voor de nacht, anderen gewoon een leuke tijd en soms loopt het uit op een serieuze relatie.

Een kroeg zonder in levende lijve iemand spreken en zien.
Is een verschilletje hoor.
Ik heb echt heel leuk getinderd hoor, je komt de meest uiteenlopende types tegen. Maar een relatie bouw je toch het makkelijkst op met iemand die een beetje op dezelfde manier in het leven staat. Die kom je in je dagelijks leven veel sneller en makkelijker tegen dan wanneer je random gaat zoeken.

De “serieuze” mannen op tinder vond ik trouwens vreselijk. Waren beetje mannelijke varianten van die vrouwelijke collega die hier beschreven wordt. “Ik ben de perfecte man met het perfecte leven, waarom wil je mij niet?” Heel eng. Maar ik ken een paar van dat soort huwelijken en als je daarvoor kiest is het vast leuk.
kantlijn schreef:
26-09-2020 20:10
Voor mannen werkt dit helaas toch wat anders. Als je niet tot de top 20% behoort moet je het doen met ongeveer 1 like per maand. Als man moet je dus alles ongezien naar rechts swipen en hopen dat er af en toe wat in het net blijft hangen.

Als - redelijk doorsnee - man heb ik toch echt een a twee matchen per dag.
Met een deel kan je niets.

Ben wel eerlijk, woon in een redelijk dicht bevolkt gebied, dus genoeg aanbod.
Hetvrijewoord schreef:
26-09-2020 20:13
Een kroeg zonder in levende lijve iemand spreken en zien.
Is een verschilletje hoor.

Hoezo?

Heb je het wel eens een account gehad?

Je matcht, raakt aan de klets, wisselt meestal - bij een klik - telefoonnummers uit en gaat bellen / appen.
Uiteindelijk beland je toch met een kop koffie of een wijntje aan een tafel.

Dus ja de manier van contact maken is anders maar het vervolg exact hetzelfde.

Vroeger: Je ging uit, kwam iemand tegen maakte een praatje, wisselde nummers uit en de volgende dag belde je (of niet natuurlijk) en dan belandde je uiteindelijk toch ook aan een tafeltje om elkaar te leren kennen.

Tinder is gewoon een digitale kroeg en ja het is een beetje anders maar uiteindelijk zit je toch gewoon te bellen, te appen en beland je in een horeca gelegenheid.
Titanic1913 schreef:
26-09-2020 20:25
Als - redelijk doorsnee - man heb ik toch echt een a twee matchen per dag.
Met een deel kan je niets.

Ben wel eerlijk, woon in een redelijk dicht bevolkt gebied, dus genoeg aanbod.

Ik ben een aantrekkelijke man in de 30 en woonachtig in de randstad maar krijg echt amper likes. Toen ik een paar jaar geleden met tinder begon nog zo'n beetje twee per week maar dat werden er steeds minder totdat ik uiteindelijk maandenlang geen enkele like meer kreeg. Uiteindelijk heb ik mijn profiel verwijderd en opnieuw aangemaakt maar dat heeft ook nog niet tot het gewenste resultaat geleid.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Ik vraag me bij veel opmerkingen over Tinder/adviezen af of die mensen zelf de afgelopen 10 jaar nog gedate hebben. Ik weet niet, hoewel de meeste adviezen heel goedbedoeld zijn en vast waarheid bevatten, kan ik zelf niet zoveel met tips die gegeven worden door mensen die bijv. al sinds hun 17e met dezelfde partner zijn.
Titanic1913 schreef:
26-09-2020 20:33
Hoezo?

Heb je het wel eens een account gehad?

Je matcht, raakt aan de klets, wisselt meestal - bij een klik - telefoonnummers uit en gaat bellen / appen.
Uiteindelijk beland je toch met een kop koffie of een wijntje aan een tafel.

Dus ja de manier van contact maken is anders maar het vervolg exact hetzelfde.

Vroeger: Je ging uit, kwam iemand tegen maakte een praatje, wisselde nummers uit en de volgende dag belde je (of niet natuurlijk) en dan belandde je uiteindelijk toch ook aan een tafeltje om elkaar te leren kennen.

Tinder is gewoon een digitale kroeg en ja het is een beetje anders maar uiteindelijk zit je toch gewoon te bellen, te appen en beland je in een horeca gelegenheid.

Bellen en appen is hetzelfde als iemand in levende lijve zien en meemaken?
Voor de meerderheid van de mensheid niet hoor. :)
kantlijn schreef:
26-09-2020 20:36
Ik ben een aantrekkelijke man in de 30 en woonachtig in de randstad maar krijg echt amper likes. Toen ik een paar jaar geleden met tinder begon nog zo'n beetje twee per week maar dat werden er steeds minder totdat ik uiteindelijk maandenlang geen enkele like meer kreeg. Uiteindelijk heb ik mijn profiel verwijderd en opnieuw aangemaakt maar dat heeft ook nog niet tot het gewenste resultaat geleid.
Wel eens door je zus/een vriendin je profiel laten bekijken? Want er gaat echt iets mis daar denk ik.
Yellowberrie schreef:
26-09-2020 09:12
Echt hoor, eerst ging ik van elke man vanuit het goede. Nu mogen ze zich eerst bewijzen. Het is niet meer aan mij om hun liefde te winnen/pleasen. Laat hen zich maar bewijzen. Scheelt me een hoop teleurstelling.
Tja, TO, als deze instelling zou doorschemeren tijdens een date met jou, dan zou ik meteen afhaken, omdat er op dat moment van gelijkwaardigheid geen sprake is. Prinsessengedrag is dat, erg onaantrekkelijk.
Als je op zoek bent naar iets serieus, dan zou je kunnen beginnen om te proberen jezelf te zijn tijdens een date, in plaats van krampachtig een geïdealiseerd beeld van jezelf te verkopen.

En seks als ruilmiddel gebruiken...alsof jij niet ook eens zin in seks met je date zou kunnen hebben. Globaal gezien zal de gemiddelde man daar misschien makkelijker over denken dan de gemiddelde vrouw, maar vrouwen zijn uiteindelijk ook maar gewoon mensen; ik heb dates gehad met vrouwen waarbij het duidelijk was waarvoor ze langskwamen, daar is toch niks mis mee?
Hetvrijewoord schreef:
26-09-2020 20:41
Bellen en appen is hetzelfde als iemand in levende lijve zien en meemaken?
Voor de meerderheid van de mensheid niet hoor. :)

Je ontmoet iemand toch live ;)
Zoals ik schreef, je maakt op een digitale manier contact maar vervolgens zit je gewoon aan een glas wijn op een terras.

Dat kan tegenvallen maar dat was vroeger ook zo, dan sprak je af met iemand die je irl had ontmoet en die bleek lang niet zo gezellig als de eerste keer dat je hem / haar ontmoette half dronken in het uitgaansleven.

En Tinder is een aanvulling OP en niet een vervanging VAN.

Er zijn nog steeds verjaardagen, personeelsfeesten, karaoke avonden, festivals en kroegen alleen heb je nu als extra - digitale - optie de mogelijkheid om maandagavond 23.00 als je voor het slapen gaan nog even Tindert een man / vrouw - digitaal - te mactchen.
Titanic1913 schreef:
26-09-2020 20:58
Je ontmoet iemand toch live ;)
Zoals ik schreef, je maakt op een digitale manier contact maar vervolgens zit je gewoon aan een glas wijn op een terras.

Dat kan tegenvallen maar dat was vroeger ook zo, dan sprak je af met iemand die je irl had ontmoet en die bleek lang niet zo gezellig als de eerste keer dat je hem / haar ontmoette half dronken in het uitgaansleven.

En Tinder is een aanvulling OP en niet een vervanging VAN.

Er zijn nog steeds verjaardagen, personeelsfeesten, karaoke avonden, festivals en kroegen alleen heb je nu als extra - digitale - optie de mogelijkheid om maandagavond 23.00 als je voor het slapen gaan nog even Tindert een man / vrouw - digitaal - te mactchen.

Mooi te zien dat je niets weerlegt van wat ik al eerder schreef.
Hetvrijewoord schreef:
26-09-2020 21:00
Mooi te zien dat je niets weerlegt van wat ik al eerder schreef.
Wat zit jij te zuigen.
MariaDeJong schreef:
26-09-2020 20:53
Wel eens door je zus/een vriendin je profiel laten bekijken? Want er gaat echt iets mis daar denk ik.
Precies

Mijn profiel is ook bijgewerkt door vrouwen.

Maar als ik hoor wat voor droevige foto's sommige mannen online kwakken :@@:
Man op fiets (vol modder)
Man met bierbuik in zwembad
Man met vis
Man in slecht zittende vrijetijdskleding

Overigens kunnen sommige vrouwen er ook wat van.
WitteHaai schreef:
26-09-2020 20:02
Maar voordat je op Tinder met iemand aan de praat raakt, moet je eerst een match hebben.
Dat is in n kroeg toch netzo. Als iemand op t eerste gezicht niet bevalt en hij spreekt me aan dan moet ik ook ineens naar de wc of werp ik een blik naar die wel leuke gozer iets verder op en begin daar spontaan een gesprek mee :hyper:
Been there, done that, got the T-shirt.
MariaDeJong schreef:
26-09-2020 21:01
Wat zit jij te zuigen.

Geeft niet, zit zelf niet op Tinder en denkt ons hier de les te kunnen lezen.
Lekker laten :lol:

Ik denk dat het Vrijewoord = het Vrijgezellewoord rondjes loopt in de supermarkt, in de buurt van het vriesvak in de hoop iemand te treffen die een eenpersoons maaltijd koopt en vermoedelijk een mede single is.

Ik wens het Vrijgezellewoord dan ook veel geluk met het zoeken naar een leuke date.
Titanic1913 schreef:
26-09-2020 21:02
Precies

Mijn profiel is ook bijgewerkt door vrouwen.

Maar als ik hoor wat voor droevige foto's sommige mannen online kwakken :@@:
Man op fiets (vol modder)
Man met bierbuik in zwembad
Man met vis
Man in slecht zittende vrijetijdskleding

Overigens kunnen sommige vrouwen er ook wat van.
Maak me aan het lachen! Dat is de beste tip die ik heb om te matchen.
Gewoon normale foto’s zijn prima (want ik ben niet knap genoeg voor een fotomodel dus die gaan sowieso naar links) maar inderdaad: lach, en straal wat gezelligs uit.

Ik swipe eerder rechts bij een goed geformuleerde openings zin dan bij “vrijgezel tegen wil en dank, haal me hier weg!” of “leuker dan je ex”.
Ik zag eens een meneer met “ga je mee?”: matchen maar want leuk!
MariaDeJong schreef:
26-09-2020 21:01
Wat zit jij te zuigen.

Meid toch.
Oh, en dom kijken. Dat moet je ook echt echt echt vermijden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven