Vriend wil geen seks, na elkaar week niet gezien te hebben
zondag 27 september 2020 om 13:49
Uh overdrijven zou ik het niet noemen maar je neemt het wel zwaar op door direct verdrietig en onzeker te gaan slapen door een keertje geen seks en hij had het al over in de ochtend.
En dan de volgende ochtend is hij uiteraard niet meer moe maar dan geef je hem pikstraf en hoeft het niet meer.
Je schrijft de seks tussen jullie minimaal te vinden dus ik neem aan dat dit niet de eerste situatie is?
Het kan natuurlijk zijn dat jullie een ander idee/libido hebben en dat is wel iets om serieus te nemen.
En dan de volgende ochtend is hij uiteraard niet meer moe maar dan geef je hem pikstraf en hoeft het niet meer.
Je schrijft de seks tussen jullie minimaal te vinden dus ik neem aan dat dit niet de eerste situatie is?
Het kan natuurlijk zijn dat jullie een ander idee/libido hebben en dat is wel iets om serieus te nemen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zondag 27 september 2020 om 13:49
zondag 27 september 2020 om 13:55
Dit. Lijkt me dus niet handig, een kind van jullie samen...Madeliefjees schreef: ↑27-09-2020 13:53Gebruik goede anticonceptie, met je per ongeluk zwanger worden...
zondag 27 september 2020 om 13:57
Dus als hij het ‘s avonds niet wil omdat hij moe is, interpreteer jij dat als hij het ‘s ochtends wil, dit alleen is omdat hij denkt dat dat van jou moet?
Hij kan je niet helpen om jouw problemen met je eigen onzekerheid op te lossen. Dat is iets waar je zelf aan moet werken. Let er wel op dat wanneer je hem hier steeds de schuld van geeft en in betrekt, hij op een gegeven moment besluit om te vertrekken. Dat is namelijk heel storend voor een partner.
Hij kan je niet helpen om jouw problemen met je eigen onzekerheid op te lossen. Dat is iets waar je zelf aan moet werken. Let er wel op dat wanneer je hem hier steeds de schuld van geeft en in betrekt, hij op een gegeven moment besluit om te vertrekken. Dat is namelijk heel storend voor een partner.

zondag 27 september 2020 om 13:58
Omdat God meekijkt?vivapimpelmees schreef: ↑27-09-2020 13:52Ik heb geloept maar reageer toch.
Waarom kun je overdag geen sex hebben?
zondag 27 september 2020 om 14:00
ik zou ook geen zin hebben in seks als je zo tegen mij deed in een relatie, ook niet smorgens als ik niet meer moe ben. je vind hem helemaal niet leuk blijkt uit je topics dus laat die man met rust en gun hem iemand die wel om hem geeft en niet zo zeurt als jij. het is maar goed ook dat je toch niet zwanger blijkt te zijn, een kind is het laatste wat jullie moeten willen in deze relatie.

zondag 27 september 2020 om 14:17
Mijn vriend en ik zijn pas een paar maandjes samen, maar het is eigenlijk alleen maar gedonder ipv leuk.
Hij is saai en ik verveel me dood bij hem. Ondanks de verveling wil ik toch per se seks met hem, maar hij wijst me meerdere malen af en op de momenten dat hij dan wel wil wijs ik hem af, want het gaat immers niet precies zoals ik wil en nu klaag ik over het gebrek aan seks.
Mijn oplossing is steeds topics over hem te openen op het viva forum waarin ik klaag over alles wat hij verkeerd doet.
O ja, laatst was ik ook zwanger van hem, of toch ineens niet.
Lastige situatie, gelukkig hebben jullie een goeie basis van een paar maandjes om te 'vechten' voor deze relatie.
Laat je de OP deze keer wel staan?
Hij is saai en ik verveel me dood bij hem. Ondanks de verveling wil ik toch per se seks met hem, maar hij wijst me meerdere malen af en op de momenten dat hij dan wel wil wijs ik hem af, want het gaat immers niet precies zoals ik wil en nu klaag ik over het gebrek aan seks.
Mijn oplossing is steeds topics over hem te openen op het viva forum waarin ik klaag over alles wat hij verkeerd doet.
O ja, laatst was ik ook zwanger van hem, of toch ineens niet.
Lastige situatie, gelukkig hebben jullie een goeie basis van een paar maandjes om te 'vechten' voor deze relatie.
Laat je de OP deze keer wel staan?