Vriend wil geen seks, na elkaar week niet gezien te hebben
zondag 27 september 2020 om 16:13
Dat is dus eigenlijk precies mijn punt. Ik heb dit ook met hem besproken, dat hij juist in deze ( begin) fase die behoefte zou moeten hebben...en als hij die mist er misschien niet genoeg aantrekkingskracht is tussen ons. We hebben weleens een spelletje gedaan met vragen, en toen liet hij weten 5x op een dag seks gehad te hebben met z’n ex. Blijkbaar kon dat met haar wel, en bij mij is hij dus altijd moe ofzo. Volgens hem hebben we elke dag seks als we bij elkaar zijn, en was er NIkS. Maar ik voel inderdaad niet genoeg passie, en dat hij mij echt lekker vind.Henk-en-Roelie schreef: ↑27-09-2020 15:45Na vijf maanden al zo'n ingekakt seksleven, ik weet niet hoor maar als je elkaar nog maar zo kort kent en verliefd bent dan vreet je elkaar de eerste periode zowat op.
zondag 27 september 2020 om 16:27
Misschien is het een idee om als voorspel samen cup-cakes te bakken... die dan lekker meenemen naar bed en heel de avond opeten?
Kan zijn dat dat een fetisj is van je vriend?
On-topic, je legt er wel behoorlijk druk op he dat je vriend een keertje moe is en geen seks wil. En als hij dan seks wil de volgende dag krijgt hij pikstraf. Beetje manipulatief vind je ook niet?
Kan zijn dat dat een fetisj is van je vriend?
On-topic, je legt er wel behoorlijk druk op he dat je vriend een keertje moe is en geen seks wil. En als hij dan seks wil de volgende dag krijgt hij pikstraf. Beetje manipulatief vind je ook niet?
zondag 27 september 2020 om 16:29
Paaseitjes1 schreef: ↑27-09-2020 16:13Dat is dus eigenlijk precies mijn punt. Ik heb dit ook met hem besproken, dat hij juist in deze ( begin) fase die behoefte zou moeten hebben...en als hij die mist er misschien niet genoeg aantrekkingskracht is tussen ons. We hebben weleens een spelletje gedaan met vragen, en toen liet hij weten 5x op een dag seks gehad te hebben met z’n ex. Blijkbaar kon dat met haar wel, en bij mij is hij dus altijd moe ofzo. Volgens hem hebben we elke dag seks als we bij elkaar zijn, en was er NIkS. Maar ik voel inderdaad niet genoeg passie, en dat hij mij echt lekker vind.
Als dat je onderbuikgevoel is zal ik daar maar op vertrouwen
zondag 27 september 2020 om 16:39
Jaaaa, z'n ex kreeg een vijfvoudige beurt. Per dag.
En TO niiiiiiihihihihiet
zondag 27 september 2020 om 17:03
Dat is waar. Iedereen moet altijd maar seks willen.Luci_Morgenster schreef: ↑27-09-2020 17:00Vrouwen ook niet. Dan mogen de mannen vreemdgaan en is dat je eigen schuld.
Heerlijk die ouderwetse denkwijzes binnen relaties.
zondag 27 september 2020 om 17:06
Het klinkt eerder als haar onderbuikgevoel.
Vriend en ik zijn ruim 3 jaar samen en ik kwam daar op stand Levende Zombie aan, hou ook nog eens meer van ochtendseks dan avondseks maar gewoon naast hem in slaap vallen kan ik niet hoor. Dan lig ik alsnog wakker van de opspringende hormonen.
Zo moet het in mijn ogen de eerste jaren ook zijn als je niet samenwoont.
zondag 27 september 2020 om 17:47
Wat een onzin “zo moet enz” we zijn niet allemaal hetzelfde dus er is geen heilig moeten in een relatie. Die vriend van TO was moe en had geen zin, prima rede om geen seks te hebben.fluttershy schreef: ↑27-09-2020 17:06Het klinkt eerder als haar onderbuikgevoel.
Vriend en ik zijn ruim 3 jaar samen en ik kwam daar op stand Levende Zombie aan, hou ook nog eens meer van ochtendseks dan avondseks maar gewoon naast hem in slaap vallen kan ik niet hoor. Dan lig ik alsnog wakker van de opspringende hormonen.
Zo moet het in mijn ogen de eerste jaren ook zijn als je niet samenwoont.
TO: gelukkig ben je niet zwanger.
zondag 27 september 2020 om 17:53
Je beantwoordt zelf je vraag. Kennelijk vindt hij je niet aantrekkelijk genoeg als hij met zijn ex 5x per dag sex had en met jou nauwelijks. Maak het uit en gun hem een leuke en aantrekkelijke vriendin.Paaseitjes1 schreef: ↑27-09-2020 16:13Dat is dus eigenlijk precies mijn punt. Ik heb dit ook met hem besproken, dat hij juist in deze ( begin) fase die behoefte zou moeten hebben...en als hij die mist er misschien niet genoeg aantrekkingskracht is tussen ons. We hebben weleens een spelletje gedaan met vragen, en toen liet hij weten 5x op een dag seks gehad te hebben met z’n ex. Blijkbaar kon dat met haar wel, en bij mij is hij dus altijd moe ofzo. Volgens hem hebben we elke dag seks als we bij elkaar zijn, en was er NIkS. Maar ik voel inderdaad niet genoeg passie, en dat hij mij echt lekker vind.
zondag 27 september 2020 om 18:14
ik lees nergens iets over een ingekakt seksleven. Meneer was een keertje moe en wilde de volgende ochtend wel gewoon. Eenmalig incident en mevrouw maakt het groter dan het is.Henk-en-Roelie schreef: ↑27-09-2020 15:45Na vijf maanden al zo'n ingekakt seksleven, ik weet niet hoor maar als je elkaar nog maar zo kort kent en verliefd bent dan vreet je elkaar de eerste periode zowat op.
geef het wat ruimte, er druk op zetten werkt alleen maar averechts.
zondag 27 september 2020 om 18:22
Lees haar topic 'vriend is saai' ook maar even.
Wordt het ook gelijk duidelijk dat TO vriend o.a saai vindt omdat hij niet drinkt.
Lees dan ook haar topic 'zwanger, maar angst voor drankverleden', ook van welke datums de topics zijn.
Dan kan je eventueel haar andere topics over haar 'partner' er nog bij nemen, maar per se nodig is dit niet.
vooral heel fijn dat TO niet zwanger bleek te zijn.
zondag 27 september 2020 om 18:31
dat was verhelderend, thanks.DontYouHatePants schreef: ↑27-09-2020 18:22Lees haar topic 'vriend is saai' ook maar even.
Wordt het ook gelijk duidelijk dat TO vriend o.a saai vindt omdat hij niet drinkt.
Lees dan ook haar topic 'zwanger, maar angst voor drankverleden', ook van welke datums de topics zijn.
Dan kan je eventueel haar andere topics over haar 'partner' er nog bij nemen, maar per se nodig is dit niet.
vooral heel fijn dat TO niet zwanger bleek te zijn.