uitgerekend half mei 2021
woensdag 9 september 2020 om 11:37
Hallo allemaal.
het leek mij leuk om een groepje op te starten met mensen die uitgerekend zijn half mei.
Voor degenen die ook via fb willen kletsen; stuur Moeflon een privé bericht met je fb profiel, zij voegt je toe en in een geheime groep.
inlog; uitgerekendmei2021
wachtwoord; gewijzigd vanwege spammer. Ben je nieuw in dit topic vraag dan een van de zwangeren die al even meeschrijven voor het wachtwoord.
het leek mij leuk om een groepje op te starten met mensen die uitgerekend zijn half mei.
Voor degenen die ook via fb willen kletsen; stuur Moeflon een privé bericht met je fb profiel, zij voegt je toe en in een geheime groep.
inlog; uitgerekendmei2021
wachtwoord; gewijzigd vanwege spammer. Ben je nieuw in dit topic vraag dan een van de zwangeren die al even meeschrijven voor het wachtwoord.
Naam | Leeftijd | Hoeveelste kind | Hartje? Geslacht? | uitgerekende datum | belangrijke afspraak |
---|---|---|---|---|---|
UnexpextedMum | 39 | 2 | ![]() | 9 mei | 15 december 20w echo |
Boterkaaseitje | 26/27 | 2 | ![]() | 10 mei | - |
Limbogirly | 34/35 | 2 | ![]() | 10 mei | 20 oktober termijnecho |
MQ11 | 28/29 | 2 | ![]() | 12 mei | - |
Nikelover | 29/34 | 2 | ![]() | 13 mei | 21 december 20-weken echo |
miss-oops | 35/36 | 2 | ? | 15 mei | - |
Roos7 | 31 | 2 | ![]() | 15 mei | - |
Maya88 | 32 | 1 | ![]() | ca 16 mei | - |
Moeflon | 26/31 | 3 | ? | 18 mei | - |
Beatle1990 | 29/31 | 2 | ![]() | 21 mei | - |
Grand_allegro | 34/34 | 1 | ![]() | 21 mei | - |
Appeltje | 25 | 2 | ![]() | +/- 22 mei | - |
Liss_ | 22 | 2 | ![]() | ca 27 mei | - |
anoniem_400689 wijzigde dit bericht op 28-10-2020 21:50
67.60% gewijzigd
zondag 27 september 2020 om 12:26
Ga: wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd!!
Unexpected: oei ik snap jouw zorg. Aan de andere kant hoor je ook vaak dat het niets zegt. Was vorige keer heel misselijk terwijl embryo al gestopt was, kan ook vast andersom.
Ellendig dat dat soort dingen zo onzeker maken.
Wanneer staat jouw echo gepland? Misschien mag hij morgen al??
Ik duim voor je.
Unexpected: oei ik snap jouw zorg. Aan de andere kant hoor je ook vaak dat het niets zegt. Was vorige keer heel misselijk terwijl embryo al gestopt was, kan ook vast andersom.
Ellendig dat dat soort dingen zo onzeker maken.
Wanneer staat jouw echo gepland? Misschien mag hij morgen al??
Ik duim voor je.

maandag 28 september 2020 om 09:59
Aaahh super leuk!!! Gefeliciteerd!Boterkaaseitje schreef: ↑28-09-2020 09:57Hier een kloppend hartje gezien!
Ben iets terug gezet van 8 naar 7+5.
Heb nu de 19e oktober weer een termijnecho![]()

maandag 28 september 2020 om 10:48
UnexpectedMum; wat naar dat je zo in onzekerheid zit. Is je partner inmiddels weer thuis? Hoop dat je het thuis kan delen!
Gefeliciteerd Boterkaaseitje! Was dit je termijnecho al? In mijn opinie is teruggezet altijd beter dan vooruit; zit je tzt niet met de stress van dat je evt over de 42 weken gaat
Gefeliciteerd Boterkaaseitje! Was dit je termijnecho al? In mijn opinie is teruggezet altijd beter dan vooruit; zit je tzt niet met de stress van dat je evt over de 42 weken gaat

maandag 28 september 2020 om 14:51
Morange; ahh nee wat een rot nieuws... heel veel sterkte en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn van een gezond kindje!
Wat een goed nieuws voor de andere meiden, gefeliciteerd! Enne UM; geniet maar van die wegblijvende kwaaltjes
.
Hier volgende week de echo, zin in! Verder meer kwaaltjes dan de vorige zwangerschap. Maar zolang ik iedere 2 uur iets eet en savonds om 20u naar bed ga, gaat het redelijk
Wat een goed nieuws voor de andere meiden, gefeliciteerd! Enne UM; geniet maar van die wegblijvende kwaaltjes

Hier volgende week de echo, zin in! Verder meer kwaaltjes dan de vorige zwangerschap. Maar zolang ik iedere 2 uur iets eet en savonds om 20u naar bed ga, gaat het redelijk

maandag 28 september 2020 om 15:42
maandag 28 september 2020 om 16:35
Wat een goed nieuws Upmom! Snap wel je onzekerheid hoor. Van alles naar niets.
Morange: Wat een verdrietig nieuws.
Beatle: Lekker elke avond op tijd naar bed dus. Slaapt jullie kindje verder wel goed dat je ook echt een volle nacht slaap kan pakken?
Wij mogen donderdag voor een echo. Vind het toch wel erg spannend hoor. Ik ben niet meer erg misselijk, alleen erg moe rond etenstijd. Herkenbaar?
Morange: Wat een verdrietig nieuws.
Beatle: Lekker elke avond op tijd naar bed dus. Slaapt jullie kindje verder wel goed dat je ook echt een volle nacht slaap kan pakken?
Wij mogen donderdag voor een echo. Vind het toch wel erg spannend hoor. Ik ben niet meer erg misselijk, alleen erg moe rond etenstijd. Herkenbaar?
My bags under my eyes are couture

maandag 28 september 2020 om 17:27
Morange,
Ah nee, heel veel sterkte!
Ik hoop ook dat je snel weer zwanger mag worden en dat het dan gewoon wel helemaal goed zit!
Bedankt voor het aanpassen van de tabel Pokosla!
Beatle wat vervelend!
Hier ook nog steeds de misselijkheid.
Echt super gek, als ik op stal bij paard ben heb ik nergens last van, maar als ik ook maar thuis ben of ergens anders lijkt het gewoon altijd aanwezig. Overgeven niet, gelukkig! Maar ik kan geen eten zien en ruiken en koken was al een straf (vindt ik over het algemeen echt niet leuk!), maar nu al helemaal een straf!
Ik ben ook jaloers op degene zonder kwaaltjes.
Ik lig ook tijd 21/21:30 in bed als dit toegelaten wordt door zoontje
Ah nee, heel veel sterkte!
Ik hoop ook dat je snel weer zwanger mag worden en dat het dan gewoon wel helemaal goed zit!
Bedankt voor het aanpassen van de tabel Pokosla!
Beatle wat vervelend!
Hier ook nog steeds de misselijkheid.
Echt super gek, als ik op stal bij paard ben heb ik nergens last van, maar als ik ook maar thuis ben of ergens anders lijkt het gewoon altijd aanwezig. Overgeven niet, gelukkig! Maar ik kan geen eten zien en ruiken en koken was al een straf (vindt ik over het algemeen echt niet leuk!), maar nu al helemaal een straf!
Ik ben ook jaloers op degene zonder kwaaltjes.

Ik lig ook tijd 21/21:30 in bed als dit toegelaten wordt door zoontje

maandag 28 september 2020 om 17:27
maandag 28 september 2020 om 17:50
MQ; haha ja man heeft vrij weinig aan me savonds. Zoon slaapt redelijk, vaak 1x per nacht wakker en sochtends rond 6 uur is voor hem echt zijn ik heb genoeg geslapen tijd. Gelukkig gaat hij wel heel makkelijk naar bed. Dus wat dat betreft heb ik geen klagen. Hoe is dat bij jou?
Hier ook geen overgeven, maar wel onwijs misselijk als ik niet blijf eten om de 2-3 uur. Maar goed ik mag nog niet klagen hoor als ik andere om mij heen hoor/zie. Dan heb ik het heel makkelijk.
Hier ook geen overgeven, maar wel onwijs misselijk als ik niet blijf eten om de 2-3 uur. Maar goed ik mag nog niet klagen hoor als ik andere om mij heen hoor/zie. Dan heb ik het heel makkelijk.
maandag 28 september 2020 om 18:08
Oh nee Morange! Heel veel sterkte!
Beatle1990, dat om de 2 a 3 uur moeten eten heb ik ook echt! Maar ik ben gelukkig (nog) niet misselijk, alleen heb ik na een paar uur al echt honger. Met vreselijk knorrende maag
En iedere avond val ik op de bank in slaap, heb de afgelopen week geen enkel tv-programma af kunnen kijken.
Beatle1990, dat om de 2 a 3 uur moeten eten heb ik ook echt! Maar ik ben gelukkig (nog) niet misselijk, alleen heb ik na een paar uur al echt honger. Met vreselijk knorrende maag

maandag 28 september 2020 om 19:47
Ach wat verdrietig Morange. Sterkte.
Haha ben gelukkig niet de enige die zo moe is. Soms slaap ik eind van de middag even en ga ik alsnog om 20:30 naar bed. Ik ben tot op heden maar 1x misselijk geweest gelukkig. Maar maakt ergens ook onzeker.
@boterkaas Leuk, nog een paardenmeisje! Ik merk wel dat de energie om echt goed te rijden wel een klein beetje ontbreekt. De rest gaat qua stalwerk gelukkig nog prima.
Haha ben gelukkig niet de enige die zo moe is. Soms slaap ik eind van de middag even en ga ik alsnog om 20:30 naar bed. Ik ben tot op heden maar 1x misselijk geweest gelukkig. Maar maakt ergens ook onzeker.
@boterkaas Leuk, nog een paardenmeisje! Ik merk wel dat de energie om echt goed te rijden wel een klein beetje ontbreekt. De rest gaat qua stalwerk gelukkig nog prima.
maandag 28 september 2020 om 20:07
Unexpmom: Haha dat is waar. Donderdag ben ik 8+2 weken volgens mijn berekening.
Beatle: Oh dat is goed te doen! Wij hebben ook een goede slaper, van de week was het half 9 s'ochtends pas. Echt genieten! Bij de tweede zal het wel niet zo zijn haha, of daar kunnen we maar beter vanuit gaan dan valt alles mee ;p
Ruby: Lekker he die dutjes zo even overdag.
Beatle: Oh dat is goed te doen! Wij hebben ook een goede slaper, van de week was het half 9 s'ochtends pas. Echt genieten! Bij de tweede zal het wel niet zo zijn haha, of daar kunnen we maar beter vanuit gaan dan valt alles mee ;p
Ruby: Lekker he die dutjes zo even overdag.
My bags under my eyes are couture

dinsdag 29 september 2020 om 16:43
Pokosla, vorige zwangerschap wel, maar ik woon in een stad in een echte stadsstraat en moet die dingen dan buiten in mijn vensterbank neerzetten. Niet zo'n zin dat iedereen het direct ziet en erbij kan en daarnaast kon ik de vorige keer niet tegen de geur.. als ik anders woonde had ik het wel gedaan.