uitgerekend half mei 2021

09-09-2020 11:37 541 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

het leek mij leuk om een groepje op te starten met mensen die uitgerekend zijn half mei.
Voor degenen die ook via fb willen kletsen; stuur Moeflon een privé bericht met je fb profiel, zij voegt je toe en in een geheime groep.

inlog; uitgerekendmei2021
wachtwoord; gewijzigd vanwege spammer. Ben je nieuw in dit topic vraag dan een van de zwangeren die al even meeschrijven voor het wachtwoord.
Naam LeeftijdHoeveelste kindHartje? Geslacht?uitgerekende datumbelangrijke afspraak
UnexpextedMum392:heart:9 mei15 december 20w echo
Boterkaaseitje26/272:heart:10 mei-
Limbogirly34/352:heart:10 mei20 oktober termijnecho
MQ1128/292:heart:12 mei-
Nikelover29/342 :heart: 13 mei21 december 20-weken echo
miss-oops35/362?15 mei-
Roos7312:heart:15 mei-
Maya88321 :heart: ca 16 mei-
Moeflon26/313?18 mei-
Beatle199029/312:heart:21 mei-
Grand_allegro34/341:heart:21 mei-
Appeltje252:heart:+/- 22 mei-
Liss_222:heart:ca 27 mei -
anoniem_400689 wijzigde dit bericht op 28-10-2020 21:50
67.60% gewijzigd
Ga: wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd!!

Unexpected: oei ik snap jouw zorg. Aan de andere kant hoor je ook vaak dat het niets zegt. Was vorige keer heel misselijk terwijl embryo al gestopt was, kan ook vast andersom.
Ellendig dat dat soort dingen zo onzeker maken.
Wanneer staat jouw echo gepland? Misschien mag hij morgen al??
Ik duim voor je.
Jaa ik snap dat hoop houden lastig is, het is 50/50.
Je had woensdag een afspraak toch?
Ik zou toch morgen even bellen dat je je zo ellendig voelt dat je nu zo in onzekerheid leeft, of je niet even mag checken
Hier een kloppend hartje gezien!
Ben iets terug gezet van 8 naar 7+5.
Heb nu de 19e oktober weer een termijnecho :heart:
Boterkaaseitje schreef:
28-09-2020 09:57
Hier een kloppend hartje gezien!
Ben iets terug gezet van 8 naar 7+5.
Heb nu de 19e oktober weer een termijnecho :heart:
Aaahh super leuk!!! Gefeliciteerd! :cheer: :cheer:
UnexpectedMum; wat naar dat je zo in onzekerheid zit. Is je partner inmiddels weer thuis? Hoop dat je het thuis kan delen!

Gefeliciteerd Boterkaaseitje! Was dit je termijnecho al? In mijn opinie is teruggezet altijd beter dan vooruit; zit je tzt niet met de stress van dat je evt over de 42 weken gaat ;)
Blóm nee dit was mijn termijnecho niet, dit was gewoon een vroege echo. Had het verkeerd verwoord in mijn vorige post. Heb over 2 dagen intake en dan over 3 weken termijn
Ik mocht zojuist voor een extra echo. Alles is in orde. Ik kan het niet geloven!
Ah wat een fijne berichten!!
Jaa, zo zie je maar dat het allemaal gewoon echt niks zegt met die klachten.

Super om te horen unexpextedmom, geniet er gewoon lekker van nu!
Wat fijn om te horen UnexpectedMom! Ik kwam juist even kijken om te vragen hoe het nu ging. Dat is goed nieuws!

En voor Boterkaaseitje ook goed nieuws zie ik. Gefeliciteerd! :)
weg
morange wijzigde dit bericht op 09-07-2021 11:57
96.65% gewijzigd
Morange; ahh nee wat een rot nieuws... heel veel sterkte en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn van een gezond kindje!

Wat een goed nieuws voor de andere meiden, gefeliciteerd! Enne UM; geniet maar van die wegblijvende kwaaltjes ;).

Hier volgende week de echo, zin in! Verder meer kwaaltjes dan de vorige zwangerschap. Maar zolang ik iedere 2 uur iets eet en savonds om 20u naar bed ga, gaat het redelijk
Wat een rotnieuws Morange!! Veel sterkte gewenst!

En super nieuws ook voor jou Unexpected! Ik ben zo brutaal geweest de tabel te updaten voor jou en boterkaaseitje. Leuk dat er de komende paar weken veel echo's zijn! Nog 11 nachtjes slapen voor ik aan de beurt ben ;-).
Morange
Chips, wat naar. Heel veel sterkte!

Pokosla
Dat is lief van je!
Wat een goed nieuws Upmom! Snap wel je onzekerheid hoor. Van alles naar niets.

Morange: Wat een verdrietig nieuws.

Beatle: Lekker elke avond op tijd naar bed dus. Slaapt jullie kindje verder wel goed dat je ook echt een volle nacht slaap kan pakken?

Wij mogen donderdag voor een echo. Vind het toch wel erg spannend hoor. Ik ben niet meer erg misselijk, alleen erg moe rond etenstijd. Herkenbaar?
My bags under my eyes are couture
Morange,
Ah nee, heel veel sterkte!
Ik hoop ook dat je snel weer zwanger mag worden en dat het dan gewoon wel helemaal goed zit!

Bedankt voor het aanpassen van de tabel Pokosla!

Beatle wat vervelend!
Hier ook nog steeds de misselijkheid.
Echt super gek, als ik op stal bij paard ben heb ik nergens last van, maar als ik ook maar thuis ben of ergens anders lijkt het gewoon altijd aanwezig. Overgeven niet, gelukkig! Maar ik kan geen eten zien en ruiken en koken was al een straf (vindt ik over het algemeen echt niet leuk!), maar nu al helemaal een straf!

Ik ben ook jaloers op degene zonder kwaaltjes. o_o

Ik lig ook tijd 21/21:30 in bed als dit toegelaten wordt door zoontje :zzz:
MQ11: Uit eigen ervaring kan ik nu zeggen dat het niks zegt:) Moe ben ik niet, maar ik slaap 12 uur per nacht. Veel succes alvast donderdag. Hoe ver ben je dan?
unexpextedmom wijzigde dit bericht op 28-09-2020 18:11
Reden: Spelfout
3.43% gewijzigd
MQ; haha ja man heeft vrij weinig aan me savonds. Zoon slaapt redelijk, vaak 1x per nacht wakker en sochtends rond 6 uur is voor hem echt zijn ik heb genoeg geslapen tijd. Gelukkig gaat hij wel heel makkelijk naar bed. Dus wat dat betreft heb ik geen klagen. Hoe is dat bij jou?

Hier ook geen overgeven, maar wel onwijs misselijk als ik niet blijf eten om de 2-3 uur. Maar goed ik mag nog niet klagen hoor als ik andere om mij heen hoor/zie. Dan heb ik het heel makkelijk.
Oh nee Morange! Heel veel sterkte!

Beatle1990, dat om de 2 a 3 uur moeten eten heb ik ook echt! Maar ik ben gelukkig (nog) niet misselijk, alleen heb ik na een paar uur al echt honger. Met vreselijk knorrende maag :$ En iedere avond val ik op de bank in slaap, heb de afgelopen week geen enkel tv-programma af kunnen kijken.
Ach wat verdrietig Morange. Sterkte.

Haha ben gelukkig niet de enige die zo moe is. Soms slaap ik eind van de middag even en ga ik alsnog om 20:30 naar bed. Ik ben tot op heden maar 1x misselijk geweest gelukkig. Maar maakt ergens ook onzeker.

@boterkaas Leuk, nog een paardenmeisje! Ik merk wel dat de energie om echt goed te rijden wel een klein beetje ontbreekt. De rest gaat qua stalwerk gelukkig nog prima.
Unexpmom: Haha dat is waar. Donderdag ben ik 8+2 weken volgens mijn berekening.

Beatle: Oh dat is goed te doen! Wij hebben ook een goede slaper, van de week was het half 9 s'ochtends pas. Echt genieten! Bij de tweede zal het wel niet zo zijn haha, of daar kunnen we maar beter vanuit gaan dan valt alles mee ;p

Ruby: Lekker he die dutjes zo even overdag.
My bags under my eyes are couture
Oh wat lekker doorslapende kinderen! Hier nog steeds heel vaak wakker 's nachts.. Ik heb dat nog een keer een nacht doorslapen voor een volgend kind maar opgegeven.
Ik heb mij net aangemeld voor een kennismakingsgesprek met Moeders voor Moeders. Zijn er meer meiden hier dat toevallig van plan of ervaringen mee?
Ik mag niet Pokosla. Ik heb als kind een bloedtransfusie gehad. 15 jaar geleden wist ik dat niet en heb ik wel meegedaan.

Ik herinner me de stank van die flessen nog. Zooooo vies.
Pokosla, vorige zwangerschap wel, maar ik woon in een stad in een echte stadsstraat en moet die dingen dan buiten in mijn vensterbank neerzetten. Niet zo'n zin dat iedereen het direct ziet en erbij kan en daarnaast kon ik de vorige keer niet tegen de geur.. als ik anders woonde had ik het wel gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven