Merk hydrofiel?
zondag 4 oktober 2020 om 15:18
In mijn kraamweek kreeg ik een heerlijke XL hydrofiel cadeau. Ideaal voor na het badderen en toen ze nog klein was om haar warm in te houden.
Die van de Hema vind ik echter vrij stug en die ik heb gekregen, heeft geen merkje. Degene die de doek gaf, weet de webshop niet meer.
Kortom, welk merk hydrofiel raad je aan? De doek moet dus zacht blijven na vele wasbeurten!
PS Wil een doek nu zelf aan iemand cadeau doen, dus een leuk printje is welkom.
Die van de Hema vind ik echter vrij stug en die ik heb gekregen, heeft geen merkje. Degene die de doek gaf, weet de webshop niet meer.
Kortom, welk merk hydrofiel raad je aan? De doek moet dus zacht blijven na vele wasbeurten!
PS Wil een doek nu zelf aan iemand cadeau doen, dus een leuk printje is welkom.

blauwbosbesje wijzigde dit bericht op 04-10-2020 15:38
10.19% gewijzigd
zondag 4 oktober 2020 om 15:20
zondag 4 oktober 2020 om 15:21
zondag 4 oktober 2020 om 15:27
Zonder droger vind ik alle merken hydrofielen net schuurpapier worden.Winterluxi schreef: ↑04-10-2020 15:21Ik doe ze niet in de droger dus wie weet blijven die van mij daarom wat stugger.

zondag 4 oktober 2020 om 15:35
Ik heb nog nooit van al die merken gehoord. Volgens mij zijn de meeste hydrofielen die ik had toen ze baby waren van Prenatal huismerk. Ik heb een aantal XL hydrofielen omdat ze makkelijker in de zwemtas passen, eentje is van Etos en de anderen zijn van Zeeman. Die van Etos is wat soepeler maar dat kan ook zijn omdat we die al langer hebben en die dus vaker gewassen is.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 4 oktober 2020 om 15:38
Bij mij ligt het aan het materiaal. Katoen wordt stug, met en zonder droger, maar bamboe blijft zacht aanvoelen, ook aan de lijn.
Helaas wel wat prijziger ja, daarom heb ik er maar een aantal van, maar misschien leuk om te vragen aan overige kraamvisite of voor sint/kerst/verjaardag etc?
Merkjes die ik heb: jut en julie, elodie (favoriet) en ook 1 zonder merkje (zal het dezelfde zijn?)!
Kan ze trouwens niet in haar mail de bestelling terugvinden? Ik heb gezocht maar niet gevonden helaas.
Helaas wel wat prijziger ja, daarom heb ik er maar een aantal van, maar misschien leuk om te vragen aan overige kraamvisite of voor sint/kerst/verjaardag etc?
Merkjes die ik heb: jut en julie, elodie (favoriet) en ook 1 zonder merkje (zal het dezelfde zijn?)!
Kan ze trouwens niet in haar mail de bestelling terugvinden? Ik heb gezocht maar niet gevonden helaas.

zondag 4 oktober 2020 om 15:43
Ik heb Aiden en anais zowel bamboe en katoen. Ik vind het beide overrated, zijn wel prachtig qua patronen enzo.
De fijnste vond ik diegene die ik ooit van een familielid had gekregen, volgens mij waren dat goedkope van babydump. Die waren in ieder geval het zachtst. Op de bamboe na, maar ik vind bamboe gewoon zelf niet zulk prettig spul. Al zal het voor een baby'tje wel heerlijk zacht aanvoelen denk ik.
De fijnste vond ik diegene die ik ooit van een familielid had gekregen, volgens mij waren dat goedkope van babydump. Die waren in ieder geval het zachtst. Op de bamboe na, maar ik vind bamboe gewoon zelf niet zulk prettig spul. Al zal het voor een baby'tje wel heerlijk zacht aanvoelen denk ik.
zondag 4 oktober 2020 om 16:10
zondag 4 oktober 2020 om 16:12
zondag 4 oktober 2020 om 16:17
O wow, haha, hoe vind je de link nou zo snel? Echte Sherlock! Thanks!

zondag 4 oktober 2020 om 20:20
Ik heb ze van allerlei merken. Aiden anais (deze gaan al 7 jaar mee hier) konges slojd, zeeman, Kruidvat, Hema en eigenlijk zijn ze vrijwel allemaal hetzelfde. Ze worden zachter in de was en in doe ze graag in de droger voor het extra wafel effect.
Sommigen van Ali express zijn ook fijn.
Ik haal ze nu vaak bij de zeeman, lekker groot en goedkoop.
Sommigen van Ali express zijn ook fijn.
Ik haal ze nu vaak bij de zeeman, lekker groot en goedkoop.
zondag 11 oktober 2020 om 22:59
Typ voor de lol eens in op Google: hydrofiel XL veren en kijk waar je dan terecht komtBlauwBosbesje schreef: ↑04-10-2020 16:17O wow, haha, hoe vind je de link nou zo snel? Echte Sherlock! Thanks!