Vriend gaat weekendje weg met vrienden ex
zondag 4 oktober 2020 om 20:40
Hoi hoi,
Ik zit even ergens mee..
Mijn vriend gaat binnenkort een weekendje weg met zijn vrienden en zijn ex zit ook bij die vriendengroep.
En dat zit me helemaal niet lekker.
Hij heeft me al verzekerd dat hij zich totaal niet meer tot haar aangetrokken voelt en dat ik hem moet vertrouwen.
Maar ik vind dat dus erg moeilijk..
Ik vertrouw hem wel maar het idee dat hij gezellig zit je doen met zijn ex zit me echt niet lekker.
Stel ik me nu aan?
Hoe zouden jullie daarmee omgaan?
Groetjess
Ik zit even ergens mee..
Mijn vriend gaat binnenkort een weekendje weg met zijn vrienden en zijn ex zit ook bij die vriendengroep.
En dat zit me helemaal niet lekker.
Hij heeft me al verzekerd dat hij zich totaal niet meer tot haar aangetrokken voelt en dat ik hem moet vertrouwen.
Maar ik vind dat dus erg moeilijk..
Ik vertrouw hem wel maar het idee dat hij gezellig zit je doen met zijn ex zit me echt niet lekker.
Stel ik me nu aan?
Hoe zouden jullie daarmee omgaan?
Groetjess
zondag 4 oktober 2020 om 20:57
Dan zou ze alleen mee gaan omdat die ex er bij is? Ik neem aan dat als het enkel mannen waren dat niemand dan zou suggereren dat ze mee moet gaan. Dat lijkt mij zonde van je leven, je weekenden plannen op basis van je angsten en jaloezie.
Ik zou het accepteren en loslaten. Die ex is niet voor niets een ex, ii ben bevriend met al mijn exen en daar gebeurd niks mee hoor.
En zowel, dan is het toch je grote liefde niet, dat kan je dan maar beter nu weten. Anders komt dat op een ander moment wel naar voren.
Ik zou het accepteren en loslaten. Die ex is niet voor niets een ex, ii ben bevriend met al mijn exen en daar gebeurd niks mee hoor.
En zowel, dan is het toch je grote liefde niet, dat kan je dan maar beter nu weten. Anders komt dat op een ander moment wel naar voren.
zondag 4 oktober 2020 om 21:07
Soms heb je nou eenmaal een groep in een bepaalde samenstelling waarmee je jaarlijks wat onderneemt.
Ik heb een vriendengroep met 5 mannen en 2 vrouwen (ik ben er één van). We gaan jaarlijks op een bepaalde reis voor onze sport. Met één van de mannen heb ik ooit wat gehad. Toch gaan we nog altijd in deze samenstelling dit lange weekend weg. Partners gaan nooit mee.
Ik heb een vriendengroep met 5 mannen en 2 vrouwen (ik ben er één van). We gaan jaarlijks op een bepaalde reis voor onze sport. Met één van de mannen heb ik ooit wat gehad. Toch gaan we nog altijd in deze samenstelling dit lange weekend weg. Partners gaan nooit mee.
zondag 4 oktober 2020 om 23:46
Ik zou het ook niks vinden.
Maar ik kom ook eigenlijk alleen op het Viva forum de verhalen tegen over hoe ruimdenkend en relaxed men met hordes exen omgaat. Hoe het een en al vertrouwen en dikke gezelligheid is, want anders ben je maar ouderwets, jaloers, onzeker etc..
Ik hoor dat in real life bijna nooit...
Maar goed, wat nu TO?
Maar ik kom ook eigenlijk alleen op het Viva forum de verhalen tegen over hoe ruimdenkend en relaxed men met hordes exen omgaat. Hoe het een en al vertrouwen en dikke gezelligheid is, want anders ben je maar ouderwets, jaloers, onzeker etc..
Maar goed, wat nu TO?
maandag 5 oktober 2020 om 00:55
Ik denk dat TO thuis blijft bij haar dochtertje.
maandag 5 oktober 2020 om 06:13
Anoniempietie schreef: ↑04-10-2020 20:40Ik vertrouw hem wel maar het idee dat hij gezellig zit je doen met zijn ex zit me echt niet lekker.
Dus je vertrouwt hem eigenlijk toch niet? Want waarom zou het iets uitmaken of hij gezellig zit te doen met zijn ex of een willekeurige andere vriend(in)?
maandag 5 oktober 2020 om 06:36
maandag 5 oktober 2020 om 08:37
Precies dit. Ik lees hier ook altijd dat alles maar moet kunnen met exen.Pindakaasjes schreef: ↑04-10-2020 23:46Ik zou het ook niks vinden.
Maar goed, wat nu TO?
Als je dit niet lekker zit TO, dan is het jammer voor je vriend maar je mag verwachten dat hij dit weekendje voor jou afzegt.