Vriend gaat weekendje weg met vrienden ex

04-10-2020 20:40 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik zit even ergens mee..
Mijn vriend gaat binnenkort een weekendje weg met zijn vrienden en zijn ex zit ook bij die vriendengroep.
En dat zit me helemaal niet lekker.
Hij heeft me al verzekerd dat hij zich totaal niet meer tot haar aangetrokken voelt en dat ik hem moet vertrouwen.

Maar ik vind dat dus erg moeilijk..
Ik vertrouw hem wel maar het idee dat hij gezellig zit je doen met zijn ex zit me echt niet lekker.

Stel ik me nu aan?
Hoe zouden jullie daarmee omgaan?

Groetjess
Jij hoort niet bij zijn vriendenclub?
Het is niet voor niks zijn ex....
elmo11 schreef:
04-10-2020 20:42
Het is niet voor niks zijn ex....
Dit inderdaad. Het is niet voor niets zijn ex. En dan nog... Ik kan ook goed overweg met mijn exen. Dat wil niet zeggen dat ik er meteen bovenop spring als ik ze zie.
Is zij nog op hem?
Waarom ga jij niet mee?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik zou meegaan.
ik geef mn bek ook maar een douw
Aanhang mag niet mee?
Dan zou ze alleen mee gaan omdat die ex er bij is? Ik neem aan dat als het enkel mannen waren dat niemand dan zou suggereren dat ze mee moet gaan. Dat lijkt mij zonde van je leven, je weekenden plannen op basis van je angsten en jaloezie.

Ik zou het accepteren en loslaten. Die ex is niet voor niets een ex, ii ben bevriend met al mijn exen en daar gebeurd niks mee hoor.

En zowel, dan is het toch je grote liefde niet, dat kan je dan maar beter nu weten. Anders komt dat op een ander moment wel naar voren.
Soms heb je nou eenmaal een groep in een bepaalde samenstelling waarmee je jaarlijks wat onderneemt.

Ik heb een vriendengroep met 5 mannen en 2 vrouwen (ik ben er één van). We gaan jaarlijks op een bepaalde reis voor onze sport. Met één van de mannen heb ik ooit wat gehad. Toch gaan we nog altijd in deze samenstelling dit lange weekend weg. Partners gaan nooit mee.
Heel vreemd
Mintel88 schreef:
04-10-2020 20:42
Jij hoort niet bij zijn vriendenclub?
Ik beschouw partners van vrienden niet persé als mijn eigen vrienden.
Een gemengde vriendengroep zonder aanhang? Gaan er nog meer vrouwen mee of alleen ex? Dan is het natuurlijk wel vreemd.
Vertrouw je vriend. En nee jij hoeft niet mee om een oogje in het zeil te houden. Als ie wel wat met haar doet ben je m toch liever kwijt dan rijk. Ga dat weekend gewoon wat leuke dingen doen zodat je er niet teveel aan hoeft te denken.
Wat zonde van je leven en je relatie om zo spastisch te doen over iets dat tot het verleden behoort. En als ze elkaar wél weer willen, vinden ze elkaar ook wel zonder dat weekendje weg.
Want hij kan alleen dán vreemdgaan?
himalaya wijzigde dit bericht op 05-10-2020 06:58
4.23% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind het sowieso raar dat hij gaat, met of zonder ex.
Je gaat in deze tijd (Corona) toch geen weekendjes weg met anderen? Doe dat lekker volgend jaar weer.
Wat gaan ze doen dan zo in Coronacoderoodtijd?
Ik zou het ook niks vinden.
Maar ik kom ook eigenlijk alleen op het Viva forum de verhalen tegen over hoe ruimdenkend en relaxed men met hordes exen omgaat. Hoe het een en al vertrouwen en dikke gezelligheid is, want anders ben je maar ouderwets, jaloers, onzeker etc..
Ik hoor dat in real life bijna nooit...
Maar goed, wat nu TO?
Waarom zou dat niet kunnen?
Laat die jongen genieten van zijn weekendje weg met vrienden.
Snoesje666 schreef:
04-10-2020 20:45
Waarom ga jij niet mee?

Ik denk dat TO thuis blijft bij haar dochtertje.
Als ze vrienden zijn, dan zien ze elkaar ook buiten een weekendje om. Heb je daar normaal ook moeite mee?

Ik zou overigens ook niet staan juichen....
Anoniempietie schreef:
04-10-2020 20:40
Ik vertrouw hem wel maar het idee dat hij gezellig zit je doen met zijn ex zit me echt niet lekker.

Dus je vertrouwt hem eigenlijk toch niet? Want waarom zou het iets uitmaken of hij gezellig zit te doen met zijn ex of een willekeurige andere vriend(in)?
Hij zegt dat jij hem moet vertrouwen, maar je moet niets. Hij moet vooral niet met zijn ex op vakantie gaan. Waarom mag jij niet mee?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Pindakaasjes schreef:
04-10-2020 23:46
Ik zou het ook niks vinden.
Maar ik kom ook eigenlijk alleen op het Viva forum de verhalen tegen over hoe ruimdenkend en relaxed men met hordes exen omgaat. Hoe het een en al vertrouwen en dikke gezelligheid is, want anders ben je maar ouderwets, jaloers, onzeker etc..
Ik hoor dat in real life bijna nooit...
Maar goed, wat nu TO?
Precies dit. Ik lees hier ook altijd dat alles maar moet kunnen met exen.

Als je dit niet lekker zit TO, dan is het jammer voor je vriend maar je mag verwachten dat hij dit weekendje voor jou afzegt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven