Tekenen begin bevalling
woensdag 30 september 2020 om 09:36
donderdag 1 oktober 2020 om 15:03
Met 40+4 verloor ik ‘s ochtends veel bloed en een prop. Voor die tijd helemaal geen signalen. Bij de al ingeplande controle op die dag had ik nog geen ontsluiting of vruchtwater verlies.
Middernacht begonnen buikkrampen met ook heel veel naar de wc gaan om de darmen te legen. Duurde wel even voor ik door had dat het weeën waren.
Dochter is de volgende ochtend geboren.
Middernacht begonnen buikkrampen met ook heel veel naar de wc gaan om de darmen te legen. Duurde wel even voor ik door had dat het weeën waren.

Dochter is de volgende ochtend geboren.
donderdag 1 oktober 2020 om 18:29
Wow Okkie! 37 weken alweer
Wat een fijn gevoel dat je ook sowieso met 39 weken wordt ingeleid.
Maar wat zul je pas echt opgelucht zijn als ze veilig in je armen ligt na de bevalling.
Hier begon het ook met diarree de dag voordat m’n vliezen braken. Toen ben ik gaan googelen, dat blijkt een teken te zijn van de veranderende hormonen. Dezelfde hormoonschommeling heb je ook vlak voor het ongesteld worden, dus de specifieke klachten die je normaal de dag voor je ongesteldheid hebt, zouden op een start ‘kunnen’ duiden. Verder braken hier m’n vliezen, maar duurde het ook nog meer dan 12 uur voordat ik goede weeën had.
Veel succes! Hopelijk kun je onbevreesd de bevalling in gaan. Jij weet dat je lichaam het goed kan! Zoals je zelf zei; daar heb je geen cursus voor nodig!
Houd ons op de hoogte als je nieuws hebt. Ik gun jullie een prachtige kennismaking met haar

Wat een fijn gevoel dat je ook sowieso met 39 weken wordt ingeleid.
Maar wat zul je pas echt opgelucht zijn als ze veilig in je armen ligt na de bevalling.
Hier begon het ook met diarree de dag voordat m’n vliezen braken. Toen ben ik gaan googelen, dat blijkt een teken te zijn van de veranderende hormonen. Dezelfde hormoonschommeling heb je ook vlak voor het ongesteld worden, dus de specifieke klachten die je normaal de dag voor je ongesteldheid hebt, zouden op een start ‘kunnen’ duiden. Verder braken hier m’n vliezen, maar duurde het ook nog meer dan 12 uur voordat ik goede weeën had.
Veel succes! Hopelijk kun je onbevreesd de bevalling in gaan. Jij weet dat je lichaam het goed kan! Zoals je zelf zei; daar heb je geen cursus voor nodig!
Houd ons op de hoogte als je nieuws hebt. Ik gun jullie een prachtige kennismaking met haar

vrijdag 2 oktober 2020 om 10:19
Door medicijngebruik moest mijn baby 24 uur geobserveerd worden in het ziekenhuis. Als dat niet nodig zou zijn zou ik liever thuis bevallen. Dat mocht bij mijn eerste nog wel en vond ik fijner. De tweede kreeg ik in het ziekenhuis en de derde daar voor de deur.
Als ik trouwens thuis het hoofdje al had gevoeld was ik thuis gebleven.
Als ik trouwens thuis het hoofdje al had gevoeld was ik thuis gebleven.
vrijdag 2 oktober 2020 om 21:32
Unexpected mom spannend! Bijna bij de 12 weken mijlpaal, hoop dat Jorna rustiger erin staat 
Vera haha grappig, al met al wel vlot gegaan dan!
Goudsie
Jeah!!
Pre menstruatie klachten dat is een goede om te volgen
Natuurlijk kom ik het even melden hier, en in elk topic waar ik mee schrijf waarschijnlijk
en dank je wel
Nachtvlinder nou dat kan me voorstellen!
Melancolie dank je wel voor jouw verhaal

Vera haha grappig, al met al wel vlot gegaan dan!
Goudsie

Pre menstruatie klachten dat is een goede om te volgen
Natuurlijk kom ik het even melden hier, en in elk topic waar ik mee schrijf waarschijnlijk

Nachtvlinder nou dat kan me voorstellen!
Melancolie dank je wel voor jouw verhaal

maandag 5 oktober 2020 om 08:23
maandag 5 oktober 2020 om 09:03
Dank allen!
Wow dat is wel heel snel!
Geen nieuws vanuit hier
Update net terug van controle : al 3 centimeter ontsluiting.!! Gisteren wel wat krampjes gehad en voelde me ook anders dan anders maar wow! Hopelijk komt ze snel uit zichzelf en anders vrijdag inleiden:)
Wow dat is wel heel snel!
Geen nieuws vanuit hier

Update net terug van controle : al 3 centimeter ontsluiting.!! Gisteren wel wat krampjes gehad en voelde me ook anders dan anders maar wow! Hopelijk komt ze snel uit zichzelf en anders vrijdag inleiden:)
okkiepetite wijzigde dit bericht op 05-10-2020 11:40
Reden: Update
Reden: Update
59.08% gewijzigd
dinsdag 6 oktober 2020 om 20:33
O Ik was mosterd! Gefeliciteerd!OkkiePetite schreef: ↑06-10-2020 20:28Lieve dames, vanochtend is onze dochter geboren!! Zo ontzettend blij en verliefd!![]()
dinsdag 6 oktober 2020 om 20:33
dinsdag 6 oktober 2020 om 21:47
Nou jaaaaa gefeliciteerdOkkiePetite schreef: ↑06-10-2020 20:28Lieve dames, vanochtend is onze dochter geboren!! Zo ontzettend blij en verliefd!![]()
En?? Hoe was je bevalling?