Tekenen begin bevalling

30-09-2020 09:36 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat waren bij jullie (achteraf gezien) tekenen dat de bevalling ging beginnen?

Inmiddels ben ik 37+4 weken zwanger, laatste dagen veel harde buiken, slijmverlies, krampen en algehele moeheid. Vandaag voel ik me juist topfit! Wacht rustig af :popcorn:
vooral benieuwd naar de ervaringen .
Gefeliciteerd! Wat fijn dat ze er is!
Okkie gefeliciteerd! Geniet ervan samen :heart:
Gefeliciteerd! Het wachten is voorbij! Ik wens jullie veel gezondheid en geluk!
Gefeliciteerd met jullie meisje!
Okkie, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!
Wat fijn dat je haar nu in je armen hebt en hele dagen en nachten naar haar kunt kijken. :love:

Tranen in m’n ogen, het geluk is jullie zo zo gegund!

Hopelijk herstel je goed en komen jullie de kraamtijd relatief soepel door.

Liefs :heart:
:cheer2: Gefeliciteerd!!! :cheer2:

Ben benieuwd hoe het gegaan is.
:flirting:
Zo fijn, lieverd! Nu breken de dagen van staren in ongeloof aan :heart:
Wat zal grote broer trots meekijken naar zijn zusje. Zoveel liefde voor jullie :heart:

Geniet van jullie meisje, schat: zo zo zo gegund!
Ze is er! :heart: van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!
Oh gefeliciteerd Okkie, lekker genieten nu! Waren het dus toch voortekenen. Benieuwd hoe het bij jou verder doorzette!
Bedankt allemaal!
Zoals je omschrijft voelt het echt voor ons. En heel mooi om te zien dat onze omgeving kaarsjes aan doen bij zoons grafje

Dan zal ik nu mijn voortekenen delen!
Ontsluitingsfase liep echt soepel, maandagochtend 3 cm al zonder daadwerkelijk weeën.
zondag voelde ik me niet zo fit (Heel moe lusteloos voelen, chagarijnig) en was meisje heel actief.
De dagen ervoor heb ik niet bewust iets door gehad, achteraf gezien ... wilde dat kan thuis bleef, had geen zin in nieuwe dingen doen zoals nog keer wassen of verder gaan met een tv serie

Maandagavond wat kramp, zeer onregelmatig en kort en niet heftig. Met op bed liggen meteen heftig en regelmaat. Hierop konden naar ziekenhuis en daar is uiteindelijk na 15 uur onze dichten geboren. (vanaf maandagavond tot geboorte)
Ontsluitigsfase lekker alleen gedaan, gevoel van vliezen breken (aandrang om plassen, rillerig zijn) en was vrij vlot gepiept
Persfase was een drama doordat ook opeens alles mee op hield maar is goedgekomen. Meisje kwam krijsend ter wereld En helemaal gezond :)
Nafase helaas bleef placenta zitten, iets waar we al vanuit waren gegaan ivm voorgaande ervaringen. Hierdoor bijna 1.5 liter bloed verloren maar amper hechtingen. Kortom tevreden !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven