Ik weet het niet meer

17-09-2020 10:00 83 berichten
klaar zo bedankt.
anoniem_63de64e297732 wijzigde dit bericht op 23-12-2020 00:29
Reden: account opheffen
97.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Verlegen77 schreef:
08-10-2020 19:47
sorry had verkeerde tekst geschreven
Ik geloof er geen barst van.
Je eerdere tekst ging over het feit dat ze een extra parkeerplaats had gehuurd voor haar huis. Blijf bij je verhaal man!

Je klinkt obsessief, ga naar de huisarts.
.
Het doet ontzettend pijn, maar denk dat het voor jou wel beter is! Als je gek op iemand bent dan twijfel je niet, geen miliseconde.......

Kom eerst maar weer eens een beetje tot rust, voor dat je verder gaat kijken. Dan is wandeldate een fijne datingsite. Als je tenminste van wandelen houd. Is het een fijne manier omdat je niet recht tegenover elkaar zit wat ongemakkelijk kan zijn.... Maar ook als je van andere outdoor activiteiten houd.
loisnvt schreef:
08-10-2020 19:54
Huh? Is wel iets heel anders dan je eerst had geschreven, hoe dat zo?
Ik slaap al 8 dagen niet, ben langs HA geweest, ben een zombie momenteel
Rooss4.0 schreef:
08-10-2020 20:12
Ik geloof er geen barst van.
Je eerdere tekst ging over het feit dat ze een extra parkeerplaats had gehuurd voor haar huis. Blijf bij je verhaal man!

Je klinkt obsessief, ga naar de huisarts.
nee ik ben in paniek, denk niet meer helder slaap al 8 dagen niet en haal dingen door elkaar, heb slaap medicatie gekregen ook
Alle reacties Link kopieren
Geef het tijd. Je had een relatie van een paar jaar. Verdriet kost tijd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Rustig in- en uit blijven ademen, dan gaat ook dit vanzelf voorbij.
Allemaal hartelijk dank voor de woorden. Het gaat al een stuk beter met mij. Ik ben bezig met hoofdstuk te sluiten en verder te gaan met mijn leven.
Verlegen77 schreef:
21-10-2020 08:32
Allemaal hartelijk dank voor de woorden. Het gaat al een stuk beter met mij. Ik ben bezig met hoofdstuk te sluiten en verder te gaan met mijn leven.
:hug: :hug: :hug: Sterkte, liefdesverdriet is ontzettend pijnlijk, moet je wel even doorheen. Mijn advies; even tot rust komen, voorlopig even niet gaan daten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven