Ik weet het niet meer

donderdag 8 oktober 2020 om 20:12
Ik geloof er geen barst van.
Je eerdere tekst ging over het feit dat ze een extra parkeerplaats had gehuurd voor haar huis. Blijf bij je verhaal man!
Je klinkt obsessief, ga naar de huisarts.
.

donderdag 8 oktober 2020 om 20:14
Het doet ontzettend pijn, maar denk dat het voor jou wel beter is! Als je gek op iemand bent dan twijfel je niet, geen miliseconde.......
Kom eerst maar weer eens een beetje tot rust, voor dat je verder gaat kijken. Dan is wandeldate een fijne datingsite. Als je tenminste van wandelen houd. Is het een fijne manier omdat je niet recht tegenover elkaar zit wat ongemakkelijk kan zijn.... Maar ook als je van andere outdoor activiteiten houd.
Kom eerst maar weer eens een beetje tot rust, voor dat je verder gaat kijken. Dan is wandeldate een fijne datingsite. Als je tenminste van wandelen houd. Is het een fijne manier omdat je niet recht tegenover elkaar zit wat ongemakkelijk kan zijn.... Maar ook als je van andere outdoor activiteiten houd.

donderdag 8 oktober 2020 om 20:38
nee ik ben in paniek, denk niet meer helder slaap al 8 dagen niet en haal dingen door elkaar, heb slaap medicatie gekregen ook

woensdag 21 oktober 2020 om 08:41
Verlegen77 schreef: ↑21-10-2020 08:32Allemaal hartelijk dank voor de woorden. Het gaat al een stuk beter met mij. Ik ben bezig met hoofdstuk te sluiten en verder te gaan met mijn leven.