Wat moet ik met deze man?

10-10-2020 12:35 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Mijn vorige relatie is nu een paar maanden uit.
Voordat ik iets met hem kreeg heb ik een tijdje gescharreld en had ik soms een fwb-achtig contact.

Een man waar ik een tijdje fwb mee ben geweest benaderde mij ongeveer een maand geleden. Het is destijds spaak gelopen omdat ik me niet meer echt goed voelde bij de fwb-constructie. Het was niet zo dat ik echt veel gevoelens voor hem had, maar ik vond vooral dat hij totaal geen moeite deed voor het contact. Dus toen heb ik het afgekapt. Daarna heeft hij me wel weer eens benaderd maar had ik een relatie dus ging er niet op in.
Nou kreeg ik dus een maandje geleden een bericht van hem en vroeg hij of ik weer af wilde spreken. Omdat ik voor mezelf weet dat ik wel klaar ben met scharrelen en nu met covid helemaal geen zin in seks met 'vreemden' heb, ben ik er wel op ingegaan maar heb ik wel gezegd dat we dan alleen ergens bij konden kletsen. Hij was super enthousiast, stelde iets voor etc. Toen we elkaar weer zagen was het echt gezellig en klikte het goed! Na afloop kreeg ik een appje van hem dat hij het erg gezellig vond en dat ik nog steeds erg aantrekkelijk ben. Hij appte me daarna weer dat hij me graag weer wilde zien. Toen hebben we voor een tweede keer afgesproken en weer 2uurtjes op afstand gekletst, wat ook weer leuk was. We hebben echt afstand gehouden, niet gezoend etc. Maar nu heb ik al ruim een week niks meer van hem gehoord. Ik vraag me af hoe dat komt, terwijl hij eerst weer zo enthousiast leek. Ik ben er zelf niet over uit wat ik precies wil met hem. Ik mis 'de vonk' voor een relatie, maar dacht bv aan een vriendschap. Ik vind het alleen niet tof dat hij gewoon een week niks laat horen en ben er eigenlijk ook wel klaar mee, gezien ook wat er in het verleden is gebeurd. Wat zouden jullie doen?
Gewoon niets, denk ik dan maar.
Als je aan een vriendschap denkt, waarom mag hij dan niet een week niks laten horen? Of spreek jij je vrienden elke week?
Ik zou concluderen dat hij nog precies zo is als toen ik er de eerste keer een punt achter zette: geen interesse genoeg om een beetje moeite erin te steken.
Hij is gewoon nog hetzelfde. Alleen jij verwacht een wonderbaarlijke verandering.
Je hebt geen gevoelens voor hem en je wist al dat het niet werkte...dus wat is het probleem? Je ego?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
10-10-2020 12:39
Je hebt geen gevoelens voor hem en je wist al dat het niet werkte...dus wat is het probleem? Je ego?
Nee dat niet. Maar het kwam eerst op mij over alsof hij oprecht geïnteresseerd was in mij en het superleuk vond om me weer te zien. Nu ik niks meer van hem hoor komt het over alsof hij toch probeerde weer seks met me te hebben en dat hij nu afhaakt omdat dat niet lukte.
Waarom wil je zo graag dat iemand ' moeite' doet?
Daraknakat schreef:
10-10-2020 12:42
Nee dat niet. Maar het kwam eerst op mij over alsof hij oprecht geïnteresseerd was in mij en het superleuk vond om me weer te zien. Nu ik niks meer van hem hoor komt het over alsof hij toch probeerde weer seks met me te hebben en dat hij nu afhaakt omdat dat niet lukte.
En dat is waarschijnlijk ook zo.
Trouwens, seks met een vreemde is net zo riskant als met deze man.
Niks. Je was fwb en jij kapte dat af omdat het niet goed voelde. Dat zal nu niet anders zijn. Hij wil weer hetzelfde, namelijk seks. Na 2 dates merkt hij dat het er niet in zit en dus is de interesse over.
Veel mannen appen weer na zoveel tijd. Puur om te kijken of er iets te neuken valt.
parbleumondieu schreef:
10-10-2020 12:47
En dat is waarschijnlijk ook zo.
Trouwens, seks met een vreemde is net zo riskant als met deze man.
Ja, daarom doe ik ook niet. Met niemand. Het zou iets anders zijn als ik bv een vaste vriend had waarvan ik weet wat ie doet etc
Daraknakat schreef:
Zoals het overkomt zal het zijn.

Er is geen enkele reden om te denken dat hij in de tussenliggende tijd een ander persoon is geworden.
Herkend
anoniem_63bc655db6b1b wijzigde dit bericht op 09-01-2021 19:55
97.42% gewijzigd
To, ben je oprecht geinteresseerd in hem?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Daraknakat schreef:
Jij hoort niks meer van hem. Heb jij wel iets van je laten horen? Of vind je dat alle initiatief van zijn kant moet komen?
Ook een Pluviofiel
Heb jij zelf wel wat laten horen in die week?
Ik heb ook niks laten horen. Maar ik wilde dit keer kijken of hij nu wel wat moeite wilde doen om het contact te onderhouden. Ik ben wel oprecht in hem geïnteresseerd, maar niet voor een relatie. Misschien wel voor een (goede) vriendschap want het klikt wel echt goed.
Jullie doen dus beide hetzelfde..niks laten horen. Maar het ligt aan hem?
Na afloop kreeg ik een appje van hem dat hij het erg gezellig vond en dat ik nog steeds erg aantrekkelijk ben. Hij appte me daarna weer dat hij me graag weer wilde zien. Toen hebben we voor een tweede keer afgesproken en weer 2uurtjes op afstand gekletst, wat ook weer leuk was. [...] Maar nu heb ik al ruim een week niks meer van hem gehoord.
Ik denk dat hij gewoon had gehoopt dat je makkelijk te scoren was en weer het bed in zou duiken met hem. Toen hij er achter kwam dat dat dit keer niet zo was, hoefde het voor hem niet meer. Maar dat is mijn theorie.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
PoezzinBoots schreef:
10-10-2020 13:55
Jullie doen dus beide hetzelfde..niks laten horen. Maar het ligt aan hem?
Mijn ervaring is in ieder geval dat als een man echt geïnteresseerd is, ook voor vriendschap, hij wel even iets laat horen. En dat gekoppeld aan hoe het de vorige keer ging zegt voor mij eigenlijk genoeg
xynix schreef:
10-10-2020 12:38
Als je aan een vriendschap denkt, waarom mag hij dan niet een week niks laten horen? Of spreek jij je vrienden elke week?
Dit wilde ik ook typen!
Nou dan heb je je antwoord. Lekker in je eentje in de jaren 50 blijven hangen :biggrin:
Ik heb ook vrienden die zeer weinig van zich laten horen en ook zeker niet wekelijks.

Ik zou het gewoon hardop zeggen. Dat vriendschap je oprecht leuk lijkt en de rest niet meer. En of ie een keer mee gaat naar kroeg/hardlopen whatever.
Je kunt méér.
Daraknakat schreef:
10-10-2020 13:53
Ik heb ook niks laten horen. Maar ik wilde dit keer kijken of hij nu wel wat moeite wilde doen om het contact te onderhouden. Ik ben wel oprecht in hem geïnteresseerd, maar niet voor een relatie. Misschien wel voor een (goede) vriendschap want het klikt wel echt goed.
Dit gaat niet werken. Jij wilt een gewone vriendschap, hij FWB of een misschien nu een relatie.
Ik zou je aanraden je verwachtingen bij te stellen, zelfs duidelijk te zijn over je intenties en verwachtingen en niet in je eentje de regels van het contact te bepalen.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
En kijk ook eens naar jouw definitie van 'vriendschap' (met mannen). Want daar 'doe' je ook iets raars in.
c⨀urage wijzigde dit bericht op 10-10-2020 15:05
2.42% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven