connectie

09-10-2020 23:39 109 berichten
man zegt dat hij een bijzondere connectie met mij voelt.. wat zou hij er mee bedoelen. wanneer zou jij dat tegen iemand zeggen?
huurvrouwtje schreef:
10-10-2020 08:14
[...]
Nou, een beetje connectie hoeft niet te worden benoemd. Dat hij dat wel doet, zegt mij dat hij je zo snel als mogelijk in je ondergoed wil hebben, en liefst nog minder. Want ja een beeeetje connectie kan zonder textiel toch? Of waarom open je anders dit topic? Omdat je zelf ook wel doorhebt dat het geleuter is, dat van die connectie? En dat hij je gewoon ziet als een goedkope snol (ik vraag me af waarom .......) maar er graag een sjiek sausje overheen gooit?
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
10-10-2020 01:18
Nope maar veel getrouwde mannen idd achter me aan
Niet een goed teken.
Er is kans dat ze jou aan elkaar aanbevelen als een 'dom sletje' om even mee naar bed te gaan.
Zonmuis schreef:
10-10-2020 10:11
Niet een goed teken.
Er is kans dat ze jou aan elkaar aanbevelen als een 'dom sletje' om even mee naar bed te gaan.
Geen goed teken omdat ze haar niet zien als relatiemateriaal/potentiële moeder. Me altijd afgevraagd wat een getrouwde kerel een vrouw oplevert
Heerlijk, lekker een topic zonder context openen op VIVA, hengelen naar negatieve reacties, alleen maar zodat je even lekker tegen wat schenen kunt schoppen op de zaterdagochtend. Wie is er nu een zure huisvrouw?

On topic: Hij wil neuken.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Gezien haar topics van het afgelopen jaar, denk ik inderdaad dat er zoveel mannen achter zuurvrouwtje huurvrouwtje aanlopen omdat ze wel eens onder mannen die elkaar kennen een naam van "makkelijk lekker wijf" kan hebben. Maar ik kan het helemaal mis hebben. Die "connectie" is, zoals anderen zeggen, gewoon om haar snel uit de kleren te krijgen.
Heerlijk hoeveel negatieve mensen er toch zijn! zelf vastgeroest in hun relatie.. met leen bakker huizen, korte kapsels en geen goed figuur brrr
Is het je eigen man? Of een willekeurige man? Bij je eigen man ga ik ervan uit dat je eindelijk nader tot elkaar bent gekomen en hij eindelijk een speciale connectie voelt.. een willekeurige man zou ik eng vinden als hij zegt een speciale connectie met me te voelen

Maar goed ik ben ook een geval apart
huurvrouwtje schreef:
10-10-2020 11:53
Heerlijk hoeveel negatieve mensen er toch zijn! zelf vastgeroest in hun relatie.. met leen bakker huizen, korte kapsels en geen goed figuur brrr

Wat is er precies negatief aan dat man jou wil neuken?
huurvrouwtje schreef:
Hier moet ik toch wel even om lachen.
Wat zijn Leen Bakker huizen?
Saivash schreef:
10-10-2020 13:24
Huizen die vol staan met meuk van Leen Bakker veronderstel ik
Sinned77 schreef:
10-10-2020 10:20
Geen goed teken omdat ze haar niet zien als relatiemateriaal/potentiële moeder. Me altijd afgevraagd wat een getrouwde kerel een vrouw oplevert
Aandacht denk ik?
Zonmuis schreef:
10-10-2020 13:50
Aandacht denk ik?
Maar ik snap dat niet, geen van mijn maten van wie ik weet dat ze geregeld vreemdgaan zou het in zijn hoofd halen om moeder de vrouw te verlaten. Dus de buitenvrouw is uiteindelijk de gebeten hond. Wie wil dat nu?
huurvrouwtje schreef:
Je komt een beetje gefrustreerd over :hihi:
Heb je al connectie gemaakt met die man?

https://www.youtube.com/watch?v=f6sR9R3k_kA
Saivash schreef:
10-10-2020 13:24

Oh loep TO maar even. Zij heeft werkelijk waar een prrrrrrrrachtig huis wat zelfs in interieurbladen komt, zo verschrikkelijk veel stijl heeft ze. Daar kunnen alle andere zure zielige viva vrouwtjes niet tegenop natuurlijk. :roll:
huurvrouwtje schreef:

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
huurvrouwtje schreef:
:jump:
huurvrouwtje schreef:

Als de mannen achter je aan zitten vanwege je dure meubilair moet je je toch eens ernstig achter de oren krabben of ze niet achter je geld aan zitten. Niet voor de gezelligheid kan ik je nu al vertellen.....
Zonmuis schreef:
10-10-2020 10:11
Niet een goed teken.
In dat geval klopt haar topicnaam dan prima
Frankly my dear, I don"t give a damn
huurvrouwtje schreef:
Wat is er mis met Leen Bakker? Wat is er mis met korte kapsels? En wat is volgens jou geen goed figuur?
Dat je te naïef bent om in te zien dat die vent sex wil en je per se wil geloven dat jullie een diepe connectie hebben prima, leef vooral verder in je bubbel (ik zit nog steeds te wachten op je antwoord waarom je dan een topic hebt geopend maar dat antwoord zal vast nooit komen)
Maar om nou zo achterbaks te gaan doen en feitelijk te discrimineren (of wil je me nu wijs gaan maken dat je comment niet negatief bedoeld was?) is gewoon ronduit triest.
huurvrouwtje schreef:
Ik heb geen Leen Bakker huis, geen kort kapsel, en wel een goed figuur volgens de mannen waar ik sjans van heb. En goddank geen relatie ook nog eens. Wat moet ik nou??????? Wat een stress!
Hij gaat vreemdt.
WIE heeft er hier een Leen Bakker figuur?
Mumper schreef:
11-10-2020 06:33
WIE heeft er hier een Leen Bakker figuur?

Aiaiai, ik heb wèl een kort kapsel, nog nèt een week een relatie maar dat is figuurlijk gesproken.
Hoe ziet een Leen eruit?
babbeleo schreef:
11-10-2020 07:17
Aiaiai, ik heb wèl een kort kapsel, nog nèt een week een relatie maar dat is figuurlijk gesproken.
Hoe ziet een Leen eruit?
Een kort kapsel, iaiaiaia! Het ziet er niet goed uit voor je! Heb je een connectie met je relaassie? Nee toch he, gaat niet goed komen hoor! Amai!
Sinned77 schreef:
10-10-2020 13:52
Maar ik snap dat niet, geen van mijn maten van wie ik weet dat ze geregeld vreemdgaan zou het in zijn hoofd halen om moeder de vrouw te verlaten. Dus de buitenvrouw is uiteindelijk de gebeten hond. Wie wil dat nu?
Een beetje buitenvrouw wil connectie. Je weet toch? En met twee maten meten is leuker dan alleen, dat weet je toch ook? Daar hoef je toch niemand voor te verlaten? Daarvoor ben je toch de Huurvrouw? een Huurvouw is toch maar tijdelijk? Een tijdelijke snol, je weet wel? Met een tijdelijke connectie, toch?
anoniem_63d9239218f04 wijzigde dit bericht op 11-10-2020 11:52
3.13% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven