connectie

zaterdag 10 oktober 2020 om 08:25
Nou, een beetje connectie hoeft niet te worden benoemd. Dat hij dat wel doet, zegt mij dat hij je zo snel als mogelijk in je ondergoed wil hebben, en liefst nog minder. Want ja een beeeetje connectie kan zonder textiel toch? Of waarom open je anders dit topic? Omdat je zelf ook wel doorhebt dat het geleuter is, dat van die connectie? En dat hij je gewoon ziet als een goedkope snol (ik vraag me af waarom .......) maar er graag een sjiek sausje overheen gooit?
zaterdag 10 oktober 2020 om 10:11
Niet een goed teken.
Er is kans dat ze jou aan elkaar aanbevelen als een 'dom sletje' om even mee naar bed te gaan.

zaterdag 10 oktober 2020 om 10:20
zaterdag 10 oktober 2020 om 10:30
zaterdag 10 oktober 2020 om 10:57
Gezien haar topics van het afgelopen jaar, denk ik inderdaad dat er zoveel mannen achter zuurvrouwtje huurvrouwtje aanlopen omdat ze wel eens onder mannen die elkaar kennen een naam van "makkelijk lekker wijf" kan hebben. Maar ik kan het helemaal mis hebben. Die "connectie" is, zoals anderen zeggen, gewoon om haar snel uit de kleren te krijgen.

zaterdag 10 oktober 2020 om 11:56
Is het je eigen man? Of een willekeurige man? Bij je eigen man ga ik ervan uit dat je eindelijk nader tot elkaar bent gekomen en hij eindelijk een speciale connectie voelt.. een willekeurige man zou ik eng vinden als hij zegt een speciale connectie met me te voelen
Maar goed ik ben ook een geval apart
Maar goed ik ben ook een geval apart
zaterdag 10 oktober 2020 om 12:03
huurvrouwtje schreef: ↑10-10-2020 11:53Heerlijk hoeveel negatieve mensen er toch zijn! zelf vastgeroest in hun relatie.. met leen bakker huizen, korte kapsels en geen goed figuur brrr
Wat is er precies negatief aan dat man jou wil neuken?
zaterdag 10 oktober 2020 om 13:24
Hier moet ik toch wel even om lachen.huurvrouwtje schreef: ↑10-10-2020 11:53Heerlijk hoeveel negatieve mensen er toch zijn! zelf vastgeroest in hun relatie.. met leen bakker huizen, korte kapsels en geen goed figuur brrr
Wat zijn Leen Bakker huizen?

zaterdag 10 oktober 2020 om 13:52
zaterdag 10 oktober 2020 om 13:56
Je komt een beetje gefrustreerd overhuurvrouwtje schreef: ↑10-10-2020 11:53Heerlijk hoeveel negatieve mensen er toch zijn! zelf vastgeroest in hun relatie.. met leen bakker huizen, korte kapsels en geen goed figuur brrr

Heb je al connectie gemaakt met die man?
https://www.youtube.com/watch?v=f6sR9R3k_kA
zaterdag 10 oktober 2020 om 13:58
Oh loep TO maar even. Zij heeft werkelijk waar een prrrrrrrrachtig huis wat zelfs in interieurbladen komt, zo verschrikkelijk veel stijl heeft ze. Daar kunnen alle andere zure zielige viva vrouwtjes niet tegenop natuurlijk.

Nee heb je, ja kun je krijgen.
zaterdag 10 oktober 2020 om 14:00
huurvrouwtje schreef: ↑10-10-2020 11:53Heerlijk hoeveel negatieve mensen er toch zijn! zelf vastgeroest in hun relatie.. met leen bakker huizen, korte kapsels en geen goed figuur brrr
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
zaterdag 10 oktober 2020 om 14:19

zaterdag 10 oktober 2020 om 15:21
Als de mannen achter je aan zitten vanwege je dure meubilair moet je je toch eens ernstig achter de oren krabben of ze niet achter je geld aan zitten. Niet voor de gezelligheid kan ik je nu al vertellen.....
zaterdag 10 oktober 2020 om 16:27
Wat is er mis met Leen Bakker? Wat is er mis met korte kapsels? En wat is volgens jou geen goed figuur?huurvrouwtje schreef: ↑10-10-2020 11:53Heerlijk hoeveel negatieve mensen er toch zijn! zelf vastgeroest in hun relatie.. met leen bakker huizen, korte kapsels en geen goed figuur brrr
Dat je te naïef bent om in te zien dat die vent sex wil en je per se wil geloven dat jullie een diepe connectie hebben prima, leef vooral verder in je bubbel (ik zit nog steeds te wachten op je antwoord waarom je dan een topic hebt geopend maar dat antwoord zal vast nooit komen)
Maar om nou zo achterbaks te gaan doen en feitelijk te discrimineren (of wil je me nu wijs gaan maken dat je comment niet negatief bedoeld was?) is gewoon ronduit triest.

zondag 11 oktober 2020 om 04:20
Ik heb geen Leen Bakker huis, geen kort kapsel, en wel een goed figuur volgens de mannen waar ik sjans van heb. En goddank geen relatie ook nog eens. Wat moet ik nou??????? Wat een stress!huurvrouwtje schreef: ↑10-10-2020 11:53Heerlijk hoeveel negatieve mensen er toch zijn! zelf vastgeroest in hun relatie.. met leen bakker huizen, korte kapsels en geen goed figuur brrr

zondag 11 oktober 2020 om 08:56
Een kort kapsel, iaiaiaia! Het ziet er niet goed uit voor je! Heb je een connectie met je relaassie? Nee toch he, gaat niet goed komen hoor! Amai!

zondag 11 oktober 2020 om 09:11
Een beetje buitenvrouw wil connectie. Je weet toch? En met twee maten meten is leuker dan alleen, dat weet je toch ook? Daar hoef je toch niemand voor te verlaten? Daarvoor ben je toch de Huurvrouw? een Huurvouw is toch maar tijdelijk? Een tijdelijke snol, je weet wel? Met een tijdelijke connectie, toch?
anoniem_63d9239218f04 wijzigde dit bericht op 11-10-2020 11:52
3.13% gewijzigd