Advies baby naam

11-10-2020 20:46 120 berichten
Wij twijfelen heel erg tussen Bodhi of Bodi. Of Savi..
Wat vinden jullie de leukste? Als je het al leuk vind haha..
Alle reacties Link kopieren
Als ik moet kiezen, dan vind ik Bodhi het leukst!
Tsja. Ik vind t persoonlijk alledrie vreselijk, ik vind het namen voor honden 🙈. Maar als ik dan echt tussen die drie moest kiezen, zou ik Bodhi het minst erg vinden.

Kan er overigens niet wijs uit worden of dit voor een jongen of meisje is?
Ik vind Bodhi de minst erge maar ik zou persoonlijk een hamster nog geen van deze namen geven, laat staan een kind.
Minik schreef:
11-10-2020 20:48
Tsja. Ik vind t persoonlijk alledrie vreselijk, ik vind het namen voor honden 🙈. Maar als ik dan echt tussen die drie moest kiezen, zou ik Bodhi het minst erg vinden.

Dit dacht ik ook direct
Minik schreef:
11-10-2020 20:48
Dit vroeg ik me ook af.
Oeps sorry vergeten te vermelden haha het is voor een jongen. En eerst maakte ik me ook telkens druk of het niet voor een hond is maar zo is er bij iedere naam vind ik wel een hond te bedenken haha. 🙈
Vind jullie reacties wel ‘grappig’ heb de vraag al eens eerder gesteld en toen alleen maar positieve of alsnog leuke reacties gekregen.
Het zijn jongensnamen. De meesten schrijven Savi met een X. Xavi en ik zou voor Bodi zonder H gaan.
xxonzeker08 schreef:
11-10-2020 20:51
Oeps sorry vergeten te vermelden haha het is voor een jongen. En eerst maakte ik me ook telkens druk of het niet voor een hond is maar zo is er bij iedere naam vind ik wel een hond te bedenken haha. 🙈
Dan zou ik toch masr even verder zoeken
Wil je je kind echt aan doen?
Volgens mij komt Bodhi vaker voor qua schrijfstijl dan Bodi. Dus dan zou ik voor Bohdi gaan.

Heb je een specifieke link met deze namen?
Ik vind het ook hondennamen.
Savi
Waarom zoek je een babynaam als je kind het grootste deel van zijn/haar leven volwassen zal zijn?
Ik heb een collega die Aafje heet. Leuke naam voor een baby/kind, maar voor een volwassene niet zo’n succes. En dat vind ik van jouw namen ook.
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 26-06-2021 22:18
98.90% gewijzigd
xxonzeker08 schreef:
11-10-2020 20:52
Vind jullie reacties wel ‘grappig’ heb de vraag al eens eerder gesteld en toen alleen maar positieve of alsnog leuke reacties gekregen.
Waarom nu weer dan?
Weet ik maar mijn vriend vind Xavi helaas niet mooi haha. Ik wou ook Ravi. Vandaar dat we er Savi van hebben gemaakt 😊
Bodhi, leuk! Of Ravi.
gizzmo-returns schreef:
Dan zou ik toch masr even verder zoeken
Wil je je kind echt aan doen?

Bodhi is gewoon een jongensnaam, dat weet ik zelfs nog. Verder is het natuurlijk heel persoonlijk. Hele volksstammen noemen hun kind Finn of Sophie, en de vraag 'Wil je je kind dat echt aandoen?' zou bij mij daar juist bij opkomen. Niet dat ik die namen verschrikkelijk vind, maar wel dat het toch al snel Sophie met bril, Sophie zonder bril, Sophie T. is in de klas.
Bedankt voor de aardige reacties en voor mensen die niet normaal kunnen reageren erg jammer. Vind het wat overdreven sommige reacties lekker makkelijk vanachter je computer. Op de vraag waarom weer dan, omdat dat op een ander forum was en dus andere mensen.

Smaken verschillen en dat mag. Wij houden niet van Nederlandse namen vandaar deze keuze.

We hebben er geen specifieke link mee 😊
Krijg je een pup of een kitten?

Ik vind alledrie de namen niets, maar daar hoeven jullie je natuurlijk niets van aan te trekken.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Bodi.. ik ken een Bodi, super chille gast.. team Bodi dus.. ;-D
Nou ja.. dat dus..
FitsSprits schreef:
11-10-2020 20:55
Bodhi is gewoon een jongensnaam, dat weet ik zelfs nog. Verder is het natuurlijk heel persoonlijk. Hele volksstammen noemen hun kind Finn of Sophie, en de vraag 'Wil je je kind dat echt aandoen?' zou bij mij daar juist bij opkomen. Niet dat ik die namen verschrikkelijk vind, maar wel dat het toch al snel Sophie met bril, Sophie zonder bril, Sophie T. is in de klas.
Ik reageerde op to die zichzelf afvroeg of het hondenname waren....
Gatekeeper* schreef:
Het zijn jongensnamen. De meesten schrijven Savi met een X. Xavi en ik zou voor Bodi zonder H gaan.
Of BoHdi of Bhodi
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als ik zou moeten kiezen vind ik Savi de leukste naam. Het is volgens google een unisex naam, dus dan ben je meteen klaar.

Misschien ontdek je pas na je bevalling welke naam het beste past. Wat anderen er echt van vinden zeggen ze meestal toch niet. Hooguit achter je rug. En de naam zou niet gekozen moeten worden op basis van de mening van wildvreemden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven