Advies baby naam

zondag 11 oktober 2020 om 20:48

zondag 11 oktober 2020 om 20:50

zondag 11 oktober 2020 om 20:52
Dan zou ik toch masr even verder zoekenxxonzeker08 schreef: ↑11-10-2020 20:51Oeps sorry vergeten te vermelden haha het is voor een jongen. En eerst maakte ik me ook telkens druk of het niet voor een hond is maar zo is er bij iedere naam vind ik wel een hond te bedenken haha.![]()
Wil je je kind echt aan doen?
zondag 11 oktober 2020 om 20:53

zondag 11 oktober 2020 om 20:53
Waarom nu weer dan?xxonzeker08 schreef: ↑11-10-2020 20:52Vind jullie reacties wel ‘grappig’ heb de vraag al eens eerder gesteld en toen alleen maar positieve of alsnog leuke reacties gekregen.

zondag 11 oktober 2020 om 20:55
gizzmo-returns schreef: ↑11-10-2020 20:52Dan zou ik toch masr even verder zoeken
Wil je je kind echt aan doen?
Bodhi is gewoon een jongensnaam, dat weet ik zelfs nog. Verder is het natuurlijk heel persoonlijk. Hele volksstammen noemen hun kind Finn of Sophie, en de vraag 'Wil je je kind dat echt aandoen?' zou bij mij daar juist bij opkomen. Niet dat ik die namen verschrikkelijk vind, maar wel dat het toch al snel Sophie met bril, Sophie zonder bril, Sophie T. is in de klas.

zondag 11 oktober 2020 om 20:55
Bedankt voor de aardige reacties en voor mensen die niet normaal kunnen reageren erg jammer. Vind het wat overdreven sommige reacties lekker makkelijk vanachter je computer. Op de vraag waarom weer dan, omdat dat op een ander forum was en dus andere mensen.
Smaken verschillen en dat mag. Wij houden niet van Nederlandse namen vandaar deze keuze.
We hebben er geen specifieke link mee
Smaken verschillen en dat mag. Wij houden niet van Nederlandse namen vandaar deze keuze.
We hebben er geen specifieke link mee

zondag 11 oktober 2020 om 20:57
Ik reageerde op to die zichzelf afvroeg of het hondenname waren....FitsSprits schreef: ↑11-10-2020 20:55Bodhi is gewoon een jongensnaam, dat weet ik zelfs nog. Verder is het natuurlijk heel persoonlijk. Hele volksstammen noemen hun kind Finn of Sophie, en de vraag 'Wil je je kind dat echt aandoen?' zou bij mij daar juist bij opkomen. Niet dat ik die namen verschrikkelijk vind, maar wel dat het toch al snel Sophie met bril, Sophie zonder bril, Sophie T. is in de klas.
Of BoHdi of BhodiGatekeeper* schreef: ↑11-10-2020 20:52Het zijn jongensnamen. De meesten schrijven Savi met een X. Xavi en ik zou voor Bodi zonder H gaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Als ik zou moeten kiezen vind ik Savi de leukste naam. Het is volgens google een unisex naam, dus dan ben je meteen klaar.
Misschien ontdek je pas na je bevalling welke naam het beste past. Wat anderen er echt van vinden zeggen ze meestal toch niet. Hooguit achter je rug. En de naam zou niet gekozen moeten worden op basis van de mening van wildvreemden.
Misschien ontdek je pas na je bevalling welke naam het beste past. Wat anderen er echt van vinden zeggen ze meestal toch niet. Hooguit achter je rug. En de naam zou niet gekozen moeten worden op basis van de mening van wildvreemden.