Haar wel of niet berichten....... [ Geen OP ]

14-10-2020 19:58 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet van toepassing meer
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-10-2020 16:39
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
97.69% gewijzigd
lilalinda schreef:
14-10-2020 21:16
nee, niet mijn relatie, niet mijn zorg
Maar ik had het al veel eerder afgekapt hoor, iemand met vage smoezen, is niet oke, dat weet je echt wel.
Dus, daar begin je niet aan
Ik denk daarom ook dat TS nu boos op zichzelf is.
Limo76 schreef:
14-10-2020 21:29
Je moest eens weten hoe link die zijn.
Jeetje, dat vind ik wel bijzonder. Je bent ruim 40, hebt een scharreltje van een paar maanden en nu zijn je vrienden pislink omdat je nu weet wat je eigenlijk al langer wist?
vivautrecht85 schreef:
14-10-2020 22:52
Jeetje, dat vind ik wel bijzonder. Je bent ruim 40, hebt een scharreltje van een paar maanden en nu zijn je vrienden pislink omdat je nu weet wat je eigenlijk al langer wist?
Mwah het was niet echt een scharrel hoor. Het was behoorlijk serieus.
Limo76 schreef:
14-10-2020 22:53
Mwah het was niet echt een scharrel hoor. Het was behoorlijk serieus.
Blijkbaar niet.
Echt een relatie kun je het ook niet noemen, als er in zo'n vroeg stadium al leugens en gedoe waren.
Persoonlijk zou ik een man die ik nog niet goed ken ook een beetje wantrouwen als ie zo snel zegt dat hij zo van me houdt.
vivautrecht85 schreef:
14-10-2020 22:58
Blijkbaar niet.
Echt een relatie kun je het ook niet noemen, als er in zo'n vroeg stadium al leugens en gedoe waren.
Persoonlijk zou ik een man die ik nog niet goed ken ook een beetje wantrouwen als ie zo snel zegt dat hij zo van me houdt.
IN het vroege stadium ben je niet op de hoogte van leugens en bedrog. Dan geloof je dat iemand op de ic ligt. Misschien ben jij zo slecht van vertrouwen maar ik niet en zal dat ook niet worden. Liever 10 mensen vertrouwd die onbetrouwbaar waren dan 1tje wantrouwd die betrouwbaar was.
Als je elkaar zoveel spreekt en ziet, dan kun je echt wel van een relatie spreken. Goede vrienden van mij woonden na 5 dagen samen en zijn inmiddels getrouwd. En daar ken ik veel voorbeelden van. Ik ga graag van t goede van de mens uit en zal dat blijven doen.

Maar ik begrijp dat jij pas van een relatie spreekt als je 10 jaar bij elkaar bent?
Rot voor je.

Ik zou het loslaten.

Je doet er verder weinig aan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
14-10-2020 23:05
Rot voor je.

Ik zou het loslaten.

Je doet er verder weinig aan.
Doe ik ook. Een ervaring rijker en een illusie armer :-D
Is altijd een lastig iets wel vertellen of niet vertellen.
Als je zelf bedrogen wordt zou je het ook willen weten mij heeft nooit iemand iets verteld.
En als je het weet en je mond houdt en iedereen denkt zo komt zo iemand er altijd mee weg omdat niemand het zegt. Aan de andere kant als je het zegt lult zn man zich er vaak met de grootste leugens ook onderuit en heb jij het gedaan. In dit geval goed gedaan om de vrouw in kwestie te helpen ik zou het nooit uit wraak doen, maar wel om een andere vrouw te helpen.
Limo76 schreef:
IN het vroege stadium ben je niet op de hoogte van leugens en bedrog. Dan geloof je dat iemand op de ic ligt. Misschien ben jij zo slecht van vertrouwen maar ik niet en zal dat ook niet worden. Liever 10 mensen vertrouwd die onbetrouwbaar waren dan 1tje wantrouwd die betrouwbaar was.
Als je elkaar zoveel spreekt en ziet, dan kun je echt wel van een relatie spreken. Goede vrienden van mij woonden na 5 dagen samen en zijn inmiddels getrouwd. En daar ken ik veel voorbeelden van. Ik ga graag van t goede van de mens uit en zal dat blijven doen.

Maar ik begrijp dat jij pas van een relatie spreekt als je 10 jaar bij elkaar bent?
Nee hoor, ben niet slecht van vertrouwen en ben er enkele jaren geleden ook genadeloos ingetuind.
Ik zou wel op mijn hoede zijn als iemand na enkele maanden al met zulke grote woorden spreekt als "Ik hou zo ontzettend veel van je". Je leest dat ook vaak in topics hier en dan blijken hardlopers toch doodlopers.

Neemt niet weg dat het natuurlijk heel pijnlijk voor jou is, want je geloofde hem en bent er nu op harde wijze achtergekomen dat hij loog.
Ik hoop dat het bericht aan haar je helpt om het af te sluiten.

Edit: ik zag pas later je katje in de laatste zin. :lol: Nee hoor, ik heb niet echt een grens wanneer je over een relatie spreekt. Zou zelf alleen die term niet gebruiken als je achteraf gezien de minnares was.
Maar goed dat is semantiek.
Je hebt goed gehandeld toch? Zodra het voor jou duidelijk was, ben je er mee gestopt en heb je zijn partner gewaarschuwd. Helaas lopen er echt vreselijk gestoorde mensen rond op deze planeet.

Ook ik ben helaas ooit in allerlei leugens getrapt waar ik nu enorm hard om kan lachen. Hij leende zelfs het huis van een vriend van hem en deed alsof het zijn huis was... en wij maar tv kijken en koken daar. Ik had echt niks door. Achteraf ook nog illegaal zonder verblijfsvergunning.. hou op schei uit :rofl:
Je moest eens weten hoevaak ik heb gezegd, ik wil geen sexobject zijn voor een paar uurtjes. En hoe vaak hij hier alleen kwam voor koffie omdat hij mij dat nare gevoel niet wilden laten hebben omdat hij moe was ivm operatie. Hij heeft hier zovaak gezeten zonder sex met alleen gesprekken omdat ik mij anders klote voelde. Als je samen spreekt over een huis kopen in spanje, samen leven, hij zegt dat zijn dochter op de hoogte is van je........het is echt heel makkelijk oordelen vanaf de pc met een fles azijn in je mik.

We zijn mensen en we maken fouten.
Je confronteert wat af.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Limo76 schreef:
14-10-2020 23:36
Je moest eens weten hoevaak ik heb gezegd, ik wil geen sexobject zijn voor een paar uurtjes. En hoe vaak hij hier alleen kwam voor koffie omdat hij mij dat nare gevoel niet wilden laten hebben omdat hij moe was ivm operatie. Hij heeft hier zovaak gezeten zonder sex met alleen gesprekken omdat ik mij anders klote voelde. Als je samen spreekt over een huis kopen in spanje, samen leven, hij zegt dat zijn dochter op de hoogte is van je........het is echt heel makkelijk oordelen vanaf de pc met een fles azijn in je mik.

Vreselijk voor je.
Ben blij dat je er van af bent.
Als je gewoon goed van vertrouwen bent, heb je het gewoon echt niet in de gaten sommige mannen kunnen zo enorm goed liegen niet te geloven.
Je hebt goed gehandeld.
Limo76 schreef:

Het is drama. Maar niet bij iemand thuis mogen komen na een aantal dates is echt een belangrijke alarmbel als je op zoek bent naar een serieuze partner.
Limo76 schreef:

Lees je eigen op nog eens.
Je kan het zeggen maar wat mij opvalt is dat ontzettend veel vrouwen bij dit soort gevallen hun man een hand boven het hoofd houden. Komt er dan op neer dat jij alleen de gebeten hond bent...

Veel mannen kunnen hun vrouw makkelijk manipuleren of zo ver krijgen dat alleen jij het pis paaltje bent. Die vrouwen willen vaak de waarheid niet onder ogen zien. ( Liefde maakt blind) en misschien vraagt ze om bewijs want geloven doen ze vaak ook iets niet terwijl het in de meeste gevallen overduidelijk is dat er iets niet klopt.

Ik zou het alleen vertellen als je nog veel ergernis voelt tegenover hem en het echt een afgesloten hoofdstuk is voor jou.

Dan zeg je tegen haar bijv. Dat je hem kent via Tinder en sinds februari date en hij jou gekwetst en voorgelogen heeft en dat je vindt dat zij het recht heeft om dit te weten. En dat ze er verder mee moet doen wat zij wilt.

Hopelijk behoort die vriendin van hem
tot de groep die geen bord voor hun kop hebben.
LaCasa schreef:
14-10-2020 23:48
Het is drama. Maar niet bij iemand thuis mogen komen na een aantal dates is echt een belangrijke alarmbel als je op zoek bent naar een serieuze partner.
Klopt wel in de meeste gevallen maar echt niet altijd ken ook genoeg mannen die zich bijv. schamen voor hun appartement en daarom vrouwen niet gelijk uitnodigen als ze daten.
linnylow schreef:
15-10-2020 00:53
Klopt wel in de meeste gevallen maar echt niet altijd ken ook genoeg mannen die zich bijv. schamen voor hun appartement en daarom vrouwen niet gelijk uitnodigen als ze daten.
DIe van mij woonde nog thuis, dus ik ben daar ook pas na een half jaar ofzo voor het eerst geweest.
Limo76 schreef:

Nu kun je iedereen hier wel zo stoer toespreken over flessen azijn in hun mik, maar vlgs mij ben je gewoon enorm boos op jezelf. Als je net 5 maanden date en je hem al heel vaak hebt moeten zeggen geen sexobject voor een paar uurtjes te willen zijn, wat voor serieuze ‘relatie’ is dat dan? Neem daarnaast alle smoesjes, die in je onderbuik al niet pluis voelden, hij al zei van je te houden, jij nooit bij hem thuis kwam én jullie samen spraken over samen een huis kopen in Spanje. En dit alles binnen 5 maanden daten?. Kun je alles wel onder de noemer ‘liefde maakt blind’ schuiven, maar kom op zeg, waar blijft je gezonde verstand als 40-er zijnde? En wat zeiden je vrienden, die zo pislink op hem waren, daarover tegen jou?
anoniem_22918 wijzigde dit bericht op 15-10-2020 11:41
0.04% gewijzigd
Plopper schreef:
15-10-2020 00:56
DIe van mij woonde nog thuis, dus ik ben daar ook pas na een half jaar ofzo voor het eerst geweest.
Ik neem aan dat jij ook wist dat hij nog thuis woonde en hij geen 40-er was?
linnylow schreef:
15-10-2020 00:30
Je kan het zeggen maar wat mij opvalt is dat ontzettend veel vrouwen bij dit soort gevallen hun man een hand boven het hoofd houden. Komt er dan op neer dat jij alleen de gebeten hond bent...

Veel mannen kunnen hun vrouw makkelijk manipuleren of zo ver krijgen dat alleen jij het pis paaltje bent. Die vrouwen willen vaak de waarheid niet onder ogen zien. ( Liefde maakt blind) en misschien vraagt ze om bewijs want geloven doen ze vaak ook iets niet terwijl het in de meeste gevallen overduidelijk is dat er iets niet klopt.

Ik zou het alleen vertellen als je nog veel ergernis voelt tegenover hem en het echt een afgesloten hoofdstuk is voor jou.

Dan zeg je tegen haar bijv. Dat je hem kent via Tinder en sinds februari date en hij jou gekwetst en voorgelogen heeft en dat je vindt dat zij het recht heeft om dit te weten. En dat ze er verder mee moet doen wat zij wilt.

Hopelijk behoort die vriendin van hem
tot de groep die geen bord voor hun kop hebben.
Dat spreekt elkaar een beetje tegen, toch?
En ze heeft het al verteld.
Limo76 schreef:
Liever 10 mensen vertrouwd die onbetrouwbaar waren dan 1tje wantrouwd die betrouwbaar was.
Tsja met zo’n houding vraag je er ook wel een beetje om.

Ik neig naar nee
Hoeveel tijd wil je steken in het drama van een ander?
Het is wel de bedoeling dat je leert van je fouten en dat ben jij niet zinnens. Er zijn veel mensen die niet het beste met je voor hebben. Ik heb geleerd op mijn hoede te zijn en iemand pas te vertrouwen wanneer hij if zij dat heeft verdiend. Beter een beetje wantrouwig zijn dan 10 keer te worden bedot.
Limo76 schreef:

Wat raakt jou nou zo? Welk oordeel lees je? En wat wil je laten zien door deze opsomming van dingen die hij zei en deed?

Zoals ik al zei, ik ben er zelf ook eens genadeloos ingetrapt en snap ook dat het pijnlijk is, al die leugens achteraf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven