Papatopic
zaterdag 17 oktober 2020 om 13:43
Natuurlijk...
Doet me denken aan een docent (m) die college geven vergeleek met een bevalling
Ik ken overigens ook een man die zijn vrouw overtrof in het aantal zwangerschapskilo’s.
In iedergeval van harte gefeliciteerd! Een voorspoedige zwangerschap gewenst en ook wel een beetje succes de komende tijd
Doet me denken aan een docent (m) die college geven vergeleek met een bevalling

Ik ken overigens ook een man die zijn vrouw overtrof in het aantal zwangerschapskilo’s.
In iedergeval van harte gefeliciteerd! Een voorspoedige zwangerschap gewenst en ook wel een beetje succes de komende tijd

zaterdag 17 oktober 2020 om 13:53
zaterdag 17 oktober 2020 om 14:06
zaterdag 17 oktober 2020 om 15:50
Klopt. En dit was de allerlaatste poging notabene.Doorenvogels55 schreef: ↑17-10-2020 13:55Het komt mij bekend voor, je naam. Was het bij jullie niet een keer misgegaan?
zaterdag 17 oktober 2020 om 15:51
zaterdag 17 oktober 2020 om 15:52
Wat een fantastisch nieuws!
Ik wens jou en je vrouw heel veel babygeluk!

zaterdag 17 oktober 2020 om 16:06
Pffffff, boeiuh.RodeRoosOpWitteZijde schreef: ↑17-10-2020 16:02Als bewust kindvrije vind ik het echt geen goed nieuws dat er weer een schreeuwlelijk/vervuiler van de wereld erbij komt. De horror! (en dat je ooit mij prive hebt benaderd voor een of site date maakt bepaald niet dat ik hier milder in sta ...) KST KST KST !
Start lekker je eigen topic ofzo. Zielepiet

zaterdag 17 oktober 2020 om 16:56
Ik denk elke dag blehhhhh momenteel dusWesterpaviljoen schreef: ↑17-10-2020 15:51Ach het valt allemaal wel mee hoor
Maar heel soms denk ik blehhhhhh

Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
zaterdag 17 oktober 2020 om 17:18
Reageer jij ook ooit empathisch of positief?RodeRoosOpWitteZijde schreef: ↑17-10-2020 16:02Als bewust kindvrije vind ik het echt geen goed nieuws dat er weer een schreeuwlelijk/vervuiler van de wereld erbij komt. De horror! (en dat je ooit mij prive hebt benaderd voor een of site date maakt bepaald niet dat ik hier milder in sta ...) KST KST KST !
WP: van harte gefeliciteerd!!! Wat een mooi nieuws. Een mooie zwangerschapstijd gewenst voor jou en je gezin
zaterdag 17 oktober 2020 om 21:00
Want wil het geval:
Mijn vrouw(tje) is dus zwanger van de tweede en we hebben zulke ONTZETTEND leuke namen bedacht voor zowel een jongen als een meisje.
Maar nu moet ik dus 8 maanden mijn mond gaan lopen te houden over de namen en ik kan dat helemaal niet want daar ben ik veel te enthousiast voor.....
(En ik kan ook niet naar feyenoord en een vrouw(tje) met hormonen is natuurlijk zwaar voor mij hehehehe)
Mijn vrouw(tje) is dus zwanger van de tweede en we hebben zulke ONTZETTEND leuke namen bedacht voor zowel een jongen als een meisje.
Maar nu moet ik dus 8 maanden mijn mond gaan lopen te houden over de namen en ik kan dat helemaal niet want daar ben ik veel te enthousiast voor.....
(En ik kan ook niet naar feyenoord en een vrouw(tje) met hormonen is natuurlijk zwaar voor mij hehehehe)
westerpaviljoen wijzigde dit bericht op 17-10-2020 21:11
2.12% gewijzigd
zaterdag 17 oktober 2020 om 21:02
zaterdag 17 oktober 2020 om 21:06
Ik heb iedereen al gebeld en die gesprekken gaan dan zo:
Vriend: Hallo
Westerpaviljoen: Ik word weer papa!!!
Dus ja. Ik moet ook rekening houden met mijn vrouw(tje) he?