blokkeren op whatapp of juist niet?
maandag 19 oktober 2020 om 10:20
Hallo dames, hier komt een enorm zeurverhaal, maar ik weet even niet meer wat te doen. Bijna 7 jaar geleden leerde ik een man kennen, ik was dolverliefd en ging scheiden. We kregen een enorm leuke relatie. Vervolgens zei hij dat hij verliefd was geworden en mij niet meer kon zien. 6 Weken later kwamen we weer bij elkaar, want hij kon mij niet missen. Twee jaar later werd hij weer verliefd op een ander, ik kreeg een app dat hij gevoelens had voor een ander, en we elkaar niet meer konden zien. Een jaar later appte hij dat dit het ook niet was, en we gingen weer met elkaar verder. Dat is ruim een jaar geleden. Nu appte hij een paar weken geleden dat we elkaar niet meer kunnen zien omdat hij mij geen toekomst kan bieden. Dusss nu dan? Af en toe appen we nog, ik geloof ook niet dat hij een ander heeft, en hij heeft altijd gezegd dat hij niet mijn prins op het witte paard is. Ik ga hiermee stoppen, hoe dan ook, dit is niemand waard. Maar het kost me best veel moeite om niet even een app te sturen als ik iets wil delen bijvoorbeeld. Ik twijfel of ik al het contact moet verbreken en whatsapp moet blokkeren. Wat zouden jullie doen. Aan de ene kant wil ik het contact niet helemaal kwijt zijn, aan de andere kant heeft hij mijn hart zo vaak gebroken, misschien is het wel veel beter om hiervan af te zijn. Was overigens wel een waardevolle vriendschap voor mij.
maandag 19 oktober 2020 om 11:55
Dit is toch GOUD voor een man.
Denk je eens in, een seks+ relatie en daarbij zoek je rustig door naar iemand waar je wel een toekomst mee op wil bouwen.
Vind je een nieuwe partner meld je je af per app en is die nieuwe partner het ook weer niet meld je je weer aan per app.
De ultieme droom voor menig man.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
maandag 19 oktober 2020 om 12:03
maandag 19 oktober 2020 om 12:08
'man' is hier wel een overkwalificatie.hollebollegijs schreef: ↑19-10-2020 11:55Dit is toch GOUD voor een man.
Denk je eens in, een seks+ relatie en daarbij zoek je rustig door naar iemand waar je wel een toekomst mee op wil bouwen.
Vind je een nieuwe partner meld je je af per app en is die nieuwe partner het ook weer niet meld je je weer aan per app.
maandag 19 oktober 2020 om 12:13
of vrouwhollebollegijs schreef: ↑19-10-2020 11:55Dit is toch GOUD voor een man.

maandag 19 oktober 2020 om 13:06
Gooi ook alle contactinfo weg, en verwijder deze gast van socialmedia. Zorg ervoor dat je het voor jezelf heel moeilijk maakt om hem in een zwak moment te contacteren, en maak het onmogelijk voor hem om jou te bereiken. Puur uit zelfbescherming.
Je moet echt van deze man af. Over een paar jaar ga je het heel zonde vinden dat je hier zo lang in bent blijven hangen. Probeer je dus te forceren dat het nu zo snel mogelijk afgelopen is.
Je moet echt van deze man af. Over een paar jaar ga je het heel zonde vinden dat je hier zo lang in bent blijven hangen. Probeer je dus te forceren dat het nu zo snel mogelijk afgelopen is.
maandag 19 oktober 2020 om 13:30
maandag 19 oktober 2020 om 15:55
Toch herken ik wel iets in het verhaal van TO, jaren geleden zat ik ook in zo’n destructieve relatie alleen ging dat 2 kanten op (we maakten elkaar gek)
Aan, uit, aan, uit, aan, uit
Zo vermoeiend en zo slopend ook voor mijn omgeving.
Na 1.5 jaar elkaar overspannen gemaakt te hebben zijn we gestopt, ik heb een ander telefoonnummer genomen (voor de zekerheid)
Jaren later had ze via via mijn nummer toch gekregen en belde ze me om me te feliciteren met de geboorte van mijn dochter, normaal gesprek en aan het einde zei ze “nu bel ik je nooit meer” en tot op de dag van vandaag nooit meer iets gehoord.
Aan, uit, aan, uit, aan, uit
Zo vermoeiend en zo slopend ook voor mijn omgeving.
Na 1.5 jaar elkaar overspannen gemaakt te hebben zijn we gestopt, ik heb een ander telefoonnummer genomen (voor de zekerheid)
Jaren later had ze via via mijn nummer toch gekregen en belde ze me om me te feliciteren met de geboorte van mijn dochter, normaal gesprek en aan het einde zei ze “nu bel ik je nooit meer” en tot op de dag van vandaag nooit meer iets gehoord.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.