Advies gevraagd door daten

woensdag 21 oktober 2020 om 08:44
Goedemorgen, ik wil graag advies hebben. Ik wil mij binnenkort weer op het pad gaan begeven van daten, met als doel hier een mooie serieuze relatie in te vinden. Alleen ben ik als man heel erg seksueel ingesteld. Ik ben niet van de standaard dingetjes en hou van stoute dingen ook. Wat is nou de beste manier om hierin een match te vinden. Hoe kan ik zoiets nou goed brengen op een respectvolle manier, zonder dat ze denken dat ik puur seks uit ben, want dit is dus niet geval. Maar seks is een belangrijk onderdeel van een relatie en je moet elkaar hierin wel kunnen vinden zeg maar. Ik hoop dat ik dit zo goed kan verwoorden.

donderdag 22 oktober 2020 om 08:08
Echt heel eerlijk? Ik was veel en veel en veel te lief en heb geen grenzen gesteld. Een persoon met wie ik sprak ze dat ze wel 20 vrouwen kende die een man als mij zouden willen hebben, en dat deze persoon met wie ik was mij niet verdiende en waardeerde, maar ik was zo verliefd en zelfs nu nog een beetje dat het mij nog pijn doet om los te laten. Iedereen die mij voor lul wil zetten ga je gang. Maar ik ben soms ook gewoon niet zeker van mijzelf als man, en doe mijn best ook om over deze dingen te praten.
donderdag 22 oktober 2020 om 08:11
en je geloofde haar, dat ze de beste seks ooit had en dat al die vrouwen een man als jij zouden willen.Misiu77 schreef: ↑22-10-2020 08:08Echt heel eerlijk? Ik was veel en veel en veel te lief en heb geen grenzen gesteld. Een persoon met wie ik sprak ze dat ze wel 20 vrouwen kende die een man als mij zouden willen hebben, en dat deze persoon met wie ik was mij niet verdiende en waardeerde, maar ik was zo verliefd en zelfs nu nog een beetje dat het mij nog pijn doet om los te laten. Iedereen die mij voor lul wil zetten ga je gang. Maar ik ben soms ook gewoon niet zeker van mijzelf als man, en doe mijn best ook om over deze dingen te praten.
maar dat was natuurlijk onzin, als dat zo was... had je hier geen vraag over daten gesteld.

donderdag 22 oktober 2020 om 08:16
Tis gewoon in mijn leven nu een moeijke situatie waar ik doorheen moet. En ik weet soms ook ff niet waar ik goed aan doen. Aan de ene kant wil ik op een datingsite, gewoon alvast kleine stapjes nemen en beetje kennismaken, aan de andere kant ligt mijn hart nog bij dit meisje, die allang verder is, en gisteravond al in bed lag met een ander. Ik heb nog niet veel relaties gehad, maar dit meisje was de enige op wie ik echt oprecht verliefd was en hield, alleen niet wederzijds, en toch kost het mij zoveel moeite haar los te laten. Heeft iemand hier tips voor ............
donderdag 22 oktober 2020 om 08:20
dat heet liefdesverdrietMisiu77 schreef: ↑22-10-2020 08:16Tis gewoon in mijn leven nu een moeijke situatie waar ik doorheen moet. En ik weet soms ook ff niet waar ik goed aan doen. Aan de ene kant wil ik op een datingsite, gewoon alvast kleine stapjes nemen en beetje kennismaken, aan de andere kant ligt mijn hart nog bij dit meisje, die allang verder is, en gisteravond al in bed lag met een ander. Ik heb nog niet veel relaties gehad, maar dit meisje was de enige op wie ik echt oprecht verliefd was en hield, alleen niet wederzijds, en toch kost het mij zoveel moeite haar los te laten. Heeft iemand hier tips voor ............

en alleen tijd helpt, laat het slijten
en zoek afleiding, probeer manieren te vinden om je vrienden te zien
Ga veel sporten. En neem ook de tijd om te bezinnen Waarom gebeurde, wat er gebeurede

donderdag 22 oktober 2020 om 08:27
Het is gebeurd omdat ik teveel heb toegestaan. Ik heb geen grenzen gesteld. Ik ben te lief geweest. Ik stond onvoorwaardelijk voor haar klaar. Ik was doodsbang haar te verliezen omdat ik nog nooit zo een meisje had gehad. Ik wilde zo graag dat het zou lukken en ze dit notoire vreemdgaan gedrag kwijt zou raken.
Sporten doe ik al heel veel gisteravond 14 hardgelopen, net zoals drinken doe ik ook heel veel nu en slaap letterlijk al 22 dagen niet goed hooguit paar uur per nacht.

donderdag 22 oktober 2020 om 08:47
Jij bent wel echt kampioen in dingen roepen zonder onderbouwing he? Zeg dan niets en ga een ander lastig vallen, neem voorbeeld aan andere die wel constructief helpen en meedenken.
donderdag 22 oktober 2020 om 09:16
Dit soort vrouwen zijn vaak goed tussen de lakens, omdat ze veel ervaring hebben. Echter deze vrouwen zijn over het algemeen veeleisend en/of snel verveeld en zien altijd groener gras aan de overkant. Uiteindelijk moet je blij zijn dat het over is. Het heeft je veel ellende bespaard. Ik zou eerst je eigen leven in rustig vaarwater brengen en het laten slijten alvorens weer te gaan daten.

donderdag 22 oktober 2020 om 09:21
Ik zou voor jezelf seks even parkeren en eerst eens nadenken waar een goede partner voor jou aan voldoet. Niet iemand kiezen die eerst nog moet veranderen voordat het klopt. Leer de andere persoon eerst eens goed kennen. Oneerlijke gedrag, vreemdgaan, rare acties en drama zou ik links laten liggen, dan maar iets minder spanning in je leven. Een serieuze relatie kun je met dat soort vrouwen namelijk niet opbouwen en je schrijft dat je dat wel zou willen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

donderdag 22 oktober 2020 om 09:47
Wow dit is letterlijk de spijker op zijn kop. Je hebt helemaal gelijk, bizar alsof je mij en de andere persoon kent, maar dit is echt waar alles wat je zegt klopt gewoon. Wow ik kan het niet anders zeggen.LaCasa schreef: ↑22-10-2020 09:16Dit soort vrouwen zijn vaak goed tussen de lakens, omdat ze veel ervaring hebben. Echter deze vrouwen zijn over het algemeen veeleisend en/of snel verveeld en zien altijd groener gras aan de overkant. Uiteindelijk moet je blij zijn dat het over is. Het heeft je veel ellende bespaard. Ik zou eerst je eigen leven in rustig vaarwater brengen en het laten slijten alvorens weer te gaan daten.

donderdag 22 oktober 2020 om 09:49
Wow dit is dan wel weer heel lief wat je schrijft, dankjewelviva-amber schreef: ↑22-10-2020 09:21Ik zou voor jezelf seks even parkeren en eerst eens nadenken waar een goede partner voor jou aan voldoet. Niet iemand kiezen die eerst nog moet veranderen voordat het klopt. Leer de andere persoon eerst eens goed kennen. Oneerlijke gedrag, vreemdgaan, rare acties en drama zou ik links laten liggen, dan maar iets minder spanning in je leven. Een serieuze relatie kun je met dat soort vrouwen namelijk niet opbouwen en je schrijft dat je dat wel zou willen.
donderdag 22 oktober 2020 om 09:58

donderdag 22 oktober 2020 om 10:06
Ik dank je en vergeef je, ik zit ook best vol in mijn emotie

donderdag 22 oktober 2020 om 10:07
weer een kloppende punt jeetje nog aan toe, kennen jullie mij soms stiekem hahahalilalinda schreef: ↑22-10-2020 09:58ik gok, dat jouw probleem met deze ex was, dat ze to good to be true was.
Dat je in een verkeerde vijver hebt gevist, dat eigenlijk wel wist. Zij wist het ook.
Zij maakte misbruik van jouw onzekerheid
Vind ene vrouw, die jou op een voetstuk wil plaatsen, en je wordt gelukkig

donderdag 22 oktober 2020 om 10:17
Misschien moet je gewoon eens eerst met jezelf aan de slag.
Wat vind jij - buiten seks - belangrijk in een relatie? Wat maakt voor jou een goede relatie? Wat voor vrouw wil je? Wat voor man wil je zijn?
Hoe bouw je een goede relatie op? Wat zijn goede communicatieve vaardigheden?
Denk daar eerst eens over na en ga daar eens mee aan de slag, en dat even niet denken aan seks en dat er even buiten laten. Want een goede relatie is heel wat meer dan alleen seks. Met alleen goede seks kom je er echt niet.
Denk eens na, waarom ging jouw vorige relatie stuk? Wat was jouw aandeel daarin? Wat heb je ervan geleerd en wat kan je verbeteren en wil je de volgende keer anders doen.
Misschien leg je teveel nadruk op seks? Of te snel?
In een relatie heb je verschillende pijlers, en ja, een pijler daarvan is seks, maar al die andere pijlers (zoals oa communicatie) moeten tegelijkertijd en even snel groeien, anders ga je helemaal scheef en op een gegeven moment stort het in.
Je wil een serieuze relatie maar je kiest er eigenlijk maar een pijler uit die jij zo belangrijk vind en graag wil, wat met de rest? Ik vind dat vrij apart.
Wat vind je nog allemaal belangrijk in een relatie? Wat zijn karakterpunten in een vrouw die je belangrijk vind (buiten haar uiterlijk!)?
Hoe wil je een serieuze relatie opbouwen en wat is daarvoor nodig? Hoe zie je de toekomst?
Neem daar nu eens de tijd voor, ga met jezelf aan de slag en met je onzekerheid en ga dan pas daten.
Een onzekere man is ook echt niet aantrekkelijk kan ik je vertellen.
Wat vind jij - buiten seks - belangrijk in een relatie? Wat maakt voor jou een goede relatie? Wat voor vrouw wil je? Wat voor man wil je zijn?
Hoe bouw je een goede relatie op? Wat zijn goede communicatieve vaardigheden?
Denk daar eerst eens over na en ga daar eens mee aan de slag, en dat even niet denken aan seks en dat er even buiten laten. Want een goede relatie is heel wat meer dan alleen seks. Met alleen goede seks kom je er echt niet.
Denk eens na, waarom ging jouw vorige relatie stuk? Wat was jouw aandeel daarin? Wat heb je ervan geleerd en wat kan je verbeteren en wil je de volgende keer anders doen.
Misschien leg je teveel nadruk op seks? Of te snel?
In een relatie heb je verschillende pijlers, en ja, een pijler daarvan is seks, maar al die andere pijlers (zoals oa communicatie) moeten tegelijkertijd en even snel groeien, anders ga je helemaal scheef en op een gegeven moment stort het in.
Je wil een serieuze relatie maar je kiest er eigenlijk maar een pijler uit die jij zo belangrijk vind en graag wil, wat met de rest? Ik vind dat vrij apart.
Wat vind je nog allemaal belangrijk in een relatie? Wat zijn karakterpunten in een vrouw die je belangrijk vind (buiten haar uiterlijk!)?
Hoe wil je een serieuze relatie opbouwen en wat is daarvoor nodig? Hoe zie je de toekomst?
Neem daar nu eens de tijd voor, ga met jezelf aan de slag en met je onzekerheid en ga dan pas daten.
Een onzekere man is ook echt niet aantrekkelijk kan ik je vertellen.