Weeral afgewezen?

24-10-2020 08:46 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen
Gisterenavond ben ik afgewezen door mijn groepswerkpartner. Denk ik. Het verhaal: We kennen mekaar al een maand van een cursus van school. We hebben wel een gepraat en gechat met elkaar persoonlijk en ik kreeg echt interesse en ik dacht hij ook omdat hij zelf ook het gesprek startte en wel eens achterbleef bij de zoom-sessies van onze groep. Wat nooit bij mij gebeurde. Gisteren had ik de moed opgeraapt en stuurde hem dat ik het wel leuk zou vinden mochten we contact houden na het examen. Hij dacht dat het om de groep ging en zei dat we wel een reünie konden organiseren. En dat we altijd konden chatten. Ik zei tegen hem dat ik eigenlijk met we ik en hij bedoelde. Niet dat de rest niet leuk is, maar verder dan groepswerk hoeft het voor mij niet. Hij reageerde met "Ah oke". Toen bleef het stil. Ik zei dan snel om "de situatie te redden" dat ik niet verliefd ben op hem. Hij zei denk ik opgelucht "Haha weet ik." En toen zei ik "Ik zal maar het gesprek verlaten voor het te awkward wordt. Slaap wel!" Hij zei "Haha, is niks.".
Dus ja,wat nu? Ben ik afgewezen? Moet ik nu een vriendschapsverzoek op fb sturen?

Alvast bedankt
Bibe10
bibe10 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 08:57
0.04% gewijzigd
Ben je inderdaad niet verliefd op hem?
Ja, ik zou mezelf wel als afgewezen beschouwen dan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Na dat "Ah okee" had je beter kunnen zwijgen. Het waren toen wel genoeg hints.
Het wordt pas awkward als je het woord mis spelt... ;-D
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Je kunt hem best een facebook verzoek sturen, maar als hij je echt leuk had gevonden had hij wel toegebeten ipv een stilte te laten vallen. Helaas. Niets om je voor te schamen hoor. Dat ‘ik ben niet verliefd op je’ had je alleen beter achterwege kunnen laten. Dat heeft het nu juist ‘awkward’ gemaakt.
captain_hindsight schreef:
24-10-2020 08:51
Ben je inderdaad niet verliefd op hem?
Ik wil hem vooral beter leren kennen door te chatten en later ook eens af te spreken.
Ik denk dat je beter vanaf het begin een uitnodiging had kunnen sturen: "Ik kom overmorgen in de buurt van café xxx, heb je zin om dan een kop koffie met me te drinken?" Antwoordt hij ontkennend en doet hij niet meteen een tegenvoorstel dan zie ik het somber voor je in.
retrostar schreef:
24-10-2020 08:59
Ik denk dat je beter vanaf het begin een uitnodiging had kunnen sturen: "Ik kom overmorgen in de buurt van café xxx, heb je zin om dan een kop koffie met me te drinken?" Antwoordt hij ontkennend en doet hij niet meteen een tegenvoorstel dan zie ik het somber voor je in.
Dat zou vooral onrealistisch zijn. Bij ons is heel de horeca gesloten.
ach, echt afwijzen is het niet.
Maar het is wel duidelijk, dat als je meer van hem wil, dat hij je dan wel zal afwijzen
Ik vind het vooral kut. Dit jaar ben ik al 3 keer afgewezen. Ben ik echt zo erg? Ik dacht dat ik nog leuk was en dat er wel een man is voor mij. Maar dat zal ik zeker overboord moeten gooien...
Bibe10 schreef:
24-10-2020 09:05
Ik vind het vooral kut. Dit jaar ben ik al 3 keer afgewezen. Ben ik echt zo erg? Ik dacht dat ik nog leuk was en dat er wel een man is voor mij. Maar dat zal ik zeker overboord moeten gooien...
Nou nou nou, waarom gelijk de dramaqueen uit de kast trekken. De juiste komt echt wel een keer langs hoor
Vraag aan je allerbeste vriendinnen hoe ze je vinden. Zijn ze tevreden over je dan is er ook ergens een vent voor je.
BuzzieBee schreef:
24-10-2020 09:08
Nou nou nou, waarom gelijk de dramaqueen uit de kast trekken. De juiste komt echt wel een keer langs hoor
Ik ben 21 en heb nog nooit een vriend gehad. De juiste.. Ik weet niet eens hoe ik met jongens met omgaan.
retrostar schreef:
24-10-2020 09:11
Vraag aan je allerbeste vriendinnen hoe ze je vinden. Zijn ze tevreden over je dan is er ook ergens een vent voor je.
Zulke vriendinnen heb ik niet.
Met 21 jaar heb je nog zeeën van tijd om bij te leren op relatiegebied.
retrostar schreef:
24-10-2020 09:14
Met 21 jaar heb je nog zeeën van tijd om bij te leren op relatiegebied.
Ik denk juist niet. Mannen willen juist een vriendin met ervaring hoor ik van anderen.
Bibe10 schreef:
24-10-2020 09:16
Ik denk juist niet. Mannen willen juist een vriendin met ervaring hoor ik van anderen.
Dat is niet mogelijk; iedereen begint als kluns. Dat heeft ook zijn charme. Niemand kijkt ervan op als de ander nog niet veel weet.
Ik denk dat je moet weten wanneer je moet stoppen. Nu, dus.

Je hebt een goede poging gedaan door een balletje op te gooien. Dapper van jou. Een ander kan en mag daar niet op in gaan.
Ik vind niet dat je gezichtsverlies hebt geleden, maar dat ga je wel doen wanneer je door gaat.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Bibe10 schreef:
24-10-2020 08:58
Ik wil hem vooral beter leren kennen door te chatten en later ook eens af te spreken.
Heeft hij duidelijk gemaakt dat hij dat alleen in een groepsvorm wil. Ik zou dat respecteren. Hij is je niets verplicht.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
24-10-2020 09:23
Heeft hij duidelijk gemaakt dat hij dat alleen in een groepsvorm wil. Ik zou dat respecteren. Hij is je niets verplicht.
Ik weet het maar het maakt het natuurlijk niet beter. Ik snap gewoon niet wat er mis is met mij.
Niets.

Er komt vast wel iemand op je pad die wel met je af wil spreken, alleen je kunt een ander niet dwingen. Iemand mag altijd nee zeggen en soms moet je 15x nee horen voordat er iemand ja zegt.
viva-amber schreef:
24-10-2020 09:37
Niets.

Er komt vast wel iemand op je pad die wel met je af wil spreken, alleen je kunt een ander niet dwingen. Iemand mag altijd nee zeggen en soms moet je 15x nee horen voordat er iemand ja zegt.
Ik ben al meer dan 20 keer afgewezen, dus ik geloof het niet.
Misschien interpreteer je de signalen van mannen verkeerd.
Bibe10 schreef:
24-10-2020 09:16
Het begint met een ontmoeting, dan kom je in gesprek en ga je elkaar leuk vinden. Op het moment dat dat ontstaat is die ervaring echt niet doorslaggevend.

Ben je niet gewoon te gretig op zoek? Dat werkt namelijk vaak averechts.

Het is wel een kuttijd om te daten nu. Maar zodra de horeca weer open mag misschien eens een profiel op Tinder maken? En gewoon gaan daten zonder het doel verder te leggen dan de date zelf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven