Zwanger worden vanaf september
woensdag 29 juli 2020 om 11:00
Welkom in het zwanger worden vanaf september 2020 topic.
Zwanger
!
LH piek en timing:
https://modernfertility.com/blog/normal-lh-level
Kans op + zw.test per DPO
https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... lation.php
Kans op doorgaande zwangerschap
https://datayze.com/miscarriage-chart
Naam | Leeftijden | Gezinssituatie | NOD | Bijzonderheden |
Bloem_Joppie | 35/38 | 2e kindje | 29-12 | |
Vera99 | 33/34 | 2e kindje | 20-03 |
Zwanger

Naam | Leeftijden | Gezinssituatie | UD | Bijzonderheden |
Larv-2 | 27/29 | 2e kindje | +/- 27 juni | |
Nolatjeee90 | 29/36 | 1e kindje | 07-2021 | |
Aviendha | 28/32 | 1e kindje | 07-2021 | miskraam in oktober |
koetjesenkalfjes | 30/31 | 2e kindje | begin 08-2021 | 2 miskramen |
Ananaskiwi | 33/33 | 2e kindje | ? | |
Piccobello | 33/35 | 1e kindje | begin oktober 2021 | |
Roossie1990 | 30/29 | 1e kindje | eind oktober 2021 | |
Daanstje | 27/33 | 2e kindje | begin december | hypothereoidie, miskraam december 2020 |
Herinnering | 28/34 | 1e kindje | Begin januari |
LH piek en timing:
https://modernfertility.com/blog/normal-lh-level
Kans op + zw.test per DPO
https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... lation.php
Kans op doorgaande zwangerschap
https://datayze.com/miscarriage-chart
zwangerwordenvanaf wijzigde dit bericht op 18-05-2021 18:31
94.61% gewijzigd
Spreken is zilver, forummen is goud.
zaterdag 24 oktober 2020 om 09:36
Jeetje wat wordt er lekker veel geschreven!
hahaha roossie je man zal wel geschrokken zijn, fijn dat het eindelijk op gang is gekomen!
Spannend Koetjes, Daanstje en Kokoro, wanneer gaan jullie testen?
Vervelend dat de mods het ongevraagd veranderd hebben..
Ik had vandaag een knalstreep even donker als de teststreep. Nu stop ik echt met testen haha. Ik was eigenlijk 3 dagen geleden al gestopt maar man vroeg of ik er vanochtend nog 1 wilde doen, wel schattig.
hahaha roossie je man zal wel geschrokken zijn, fijn dat het eindelijk op gang is gekomen!
Spannend Koetjes, Daanstje en Kokoro, wanneer gaan jullie testen?
Vervelend dat de mods het ongevraagd veranderd hebben..
Ik had vandaag een knalstreep even donker als de teststreep. Nu stop ik echt met testen haha. Ik was eigenlijk 3 dagen geleden al gestopt maar man vroeg of ik er vanochtend nog 1 wilde doen, wel schattig.

zaterdag 24 oktober 2020 om 09:41
Ik denk niet dat het een mod was gezien er dan vaak wel vanuit moderator account gesproken wordt. Bovendien is het niet in het eerste kindje najaar 2020 aangepast.
Ik merk dat het me wat doet omdat ik best veel tijd gestopt hebt in het maken van de accounts (email en viva) de OP met nette tabel op volgorde en de info links. De neuroot in mij vind het vervelend dat zoiets dan gedaan wordt
.
Ik merk dat het me wat doet omdat ik best veel tijd gestopt hebt in het maken van de accounts (email en viva) de OP met nette tabel op volgorde en de info links. De neuroot in mij vind het vervelend dat zoiets dan gedaan wordt
anoniem_390311 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 09:46
61.12% gewijzigd

zaterdag 24 oktober 2020 om 09:45
@Roossie: gefeliciteerd haha
En fijn dat de kit zo duidelijk is, klinkt goed!
@Larv: wat lief van je man
Ik kan me voorstellen dat je even bewijs nodig hebt om het door te laten dringen! Zitten jullie lekker op een wolk?
@Kokoro: dit is ook gewoon een beetje raar... zoiets bepaal je toch niet zomaar even in je eentje? Lijkt me niet dat we hierin mee hoeven gaan.

@Larv: wat lief van je man

@Kokoro: dit is ook gewoon een beetje raar... zoiets bepaal je toch niet zomaar even in je eentje? Lijkt me niet dat we hierin mee hoeven gaan.

zaterdag 24 oktober 2020 om 09:51
zaterdag 24 oktober 2020 om 09:53
Ja snap ik Kokoro, is ook irritant. Beetje flauw ook ofzo..
@Vlavi, ja die roze wolk is er zeker. Afgewisseld met wat kleine paniekmomentjes waarin ik me probeer te denken hoe ik voor dreumes ga zorgen als ik veel moet overgeven etc. maar dat is van latere zorg
Heb gelukkig een hele fijne man die heel betrokken is en ook aangeeft dingen voor me weg te nemen waar mogelijk, dus sta er niet alleen voor straks (anders was ik er ook niet aan begonnen haha)
@Vlavi, ja die roze wolk is er zeker. Afgewisseld met wat kleine paniekmomentjes waarin ik me probeer te denken hoe ik voor dreumes ga zorgen als ik veel moet overgeven etc. maar dat is van latere zorg

Heb gelukkig een hele fijne man die heel betrokken is en ook aangeeft dingen voor me weg te nemen waar mogelijk, dus sta er niet alleen voor straks (anders was ik er ook niet aan begonnen haha)

zaterdag 24 oktober 2020 om 10:05
En wie is "we" dan?Zwangerwordenvanaf schreef: ↑24-10-2020 10:03Waarom ga je weg? Dit is niet de bedoeling om mensen weg te jagen hier hoor. We willen gewoon extra security geven aan een topic.
-Zwangerwordenvanaf
Ik ga weg omdat dit niet MIJN bedoeling was van MIJN account. Dit is een asociale actie van hier tot Tokyo. En ik heb al helemaal geen behoefte om aan JOU mijn NOD door te geven.

zaterdag 24 oktober 2020 om 10:05
Als dit uberhaupt al aan de orde is dan lijkt Kokoro me degene die het account gaat beheren en niet zomaar iemand anders die dat ongevraagd oppakt. Daarnaast vind ik je toon betuttelend en onprettig.
Mocht dit doorzetten is het voor mij een reden om hier niet meer te schrijven. Niet omdat ik het idee niet snap, maar door de manier waarop. Komop zeg.
Ik sta dus achter Kokoro en verder laat ik het hierbij.
Mocht dit doorzetten is het voor mij een reden om hier niet meer te schrijven. Niet omdat ik het idee niet snap, maar door de manier waarop. Komop zeg.
Ik sta dus achter Kokoro en verder laat ik het hierbij.

zaterdag 24 oktober 2020 om 10:29
Wat is dit nou weer voor idioot gedoe! Ik schrik me dood! Ik heb nooit bedoeld om te gaan "helpen"!
Ik dacht dat Kokoro erachter zat omdat het HAAR account is. En dus gekoppeld aan haar emailadres. Daarom bleef ik vriendelijk.
Dit geeft mij echt een heel naar onveilig gevoel. En ook heel jammer dat ons groepje op deze manier verziekt is! JIJ bent nu degene die een account misbruikt. Ik ga er ook uit want ik vind het eng dat ik mijn privédingen die mijn beste vriendin niet eens weet nu deel met een creep. Misschien kan ik een nieuwe hotmail aanmaken vanavond en naar Kokoro sturen? Kokoro, ik heb je gespamd met pbs.
Ik dacht dat Kokoro erachter zat omdat het HAAR account is. En dus gekoppeld aan haar emailadres. Daarom bleef ik vriendelijk.
Dit geeft mij echt een heel naar onveilig gevoel. En ook heel jammer dat ons groepje op deze manier verziekt is! JIJ bent nu degene die een account misbruikt. Ik ga er ook uit want ik vind het eng dat ik mijn privédingen die mijn beste vriendin niet eens weet nu deel met een creep. Misschien kan ik een nieuwe hotmail aanmaken vanavond en naar Kokoro sturen? Kokoro, ik heb je gespamd met pbs.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over

zaterdag 24 oktober 2020 om 10:47
Ik heb nooit gezegd dat ik dit plan 'steunde'. Net alsof ik ga helpen 3 topics bij te houden! Toen ik stuurde:'Zet je een bericht bij de andere topics?' Bedoelde ik daarmee om hun een privébericht te kunnen sturen met het wachtwoord. Niet dat er een 'wij' is die samen 3 topics gaan bijhouden. Ik dacht dat je Kokoro was en heb het daarom niet gelijk afgeschoten.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over