Uitgerekend tweede helft maart 2021

dinsdag 7 juli 2020 om 03:11
Wie is er uitgerekend in maart 2021 en heeft zin om in een overzichtelijk groepje te schrijven in dit topic?
Aangezien er al een topic is voor maart dat vol is, heb ik deze aangemaakt voor de tweede helft van maart, maar dat is een ruim begrip wat mij betreft
Aangezien er al een topic is voor maart dat vol is, heb ik deze aangemaakt voor de tweede helft van maart, maar dat is een ruim begrip wat mij betreft

Naam | Leeftijd | Kind | UD | ![]() | Afspraak | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|---|
Nijn | 35 | 2e | 14 maart | ![]() | ||
Dépayser | 32 | 2e | 12 maart | ![]() | Missed abortion met 9 weken, miskraam met 5 weken | |
Adventkalender | 31 | 1e | 19 maart | ![]() | Miskraam 9 weken | |
Supersizemer | 30 | 2e | 20 maart | |||
Theemonster | 32 | 1e | 21 maart | ![]() | Zwanger na 3e ronde ovulatie-inductie Gonal-F/Ovitrelle | |
Girafjes | 27 | 1e | 27 maart | ![]() | ||
... | ... | ... |
anoniem_638f50e100e1e wijzigde dit bericht op 28-11-2020 16:17
Reden: Tabel bijwerken
Reden: Tabel bijwerken
63.84% gewijzigd

dinsdag 13 oktober 2020 om 09:21
Hey allemaal,
Hier gaat het ook goed.
giraf Hoe gaat het met jou? Nog bloedverlies gehad?
Depayser Hoe gaat het met jou en met je bekken?
mevrouwtjepeer wat fijn dat het goed gaat. Voor jou bijna de 20 weken echo toch? En leuk dat je de kinderwagen en maxicosi hebt uitgezocht. nog steeds alles prima?
Hier gaat het ook goed.
giraf Hoe gaat het met jou? Nog bloedverlies gehad?
Depayser Hoe gaat het met jou en met je bekken?
mevrouwtjepeer wat fijn dat het goed gaat. Voor jou bijna de 20 weken echo toch? En leuk dat je de kinderwagen en maxicosi hebt uitgezocht. nog steeds alles prima?
elvielvi wijzigde dit bericht op 24-11-2020 14:29
33.88% gewijzigd

dinsdag 13 oktober 2020 om 19:57
Hier alles nog steeds rustig. Al begint bij mij mijn bekken ook een beetje op te spelen, niet teveel meer lopen dus. En maandag de 20-weken echo al, tijd gaan echt snel
En als het goed is weten we dan ook wat het wordt.
Hier ook wel flink moe, maar vooral overdag helaas, heel irritant.
Moeten er ook nog meer een suikertest trouwens? Ik mag straks weer (vorige zwangerschap ook, rond 24 weken dacht ik) omdat mijn vader diabetes type 2 heeft en ik dan ook een verhoogd risico.

Hier ook wel flink moe, maar vooral overdag helaas, heel irritant.
Moeten er ook nog meer een suikertest trouwens? Ik mag straks weer (vorige zwangerschap ook, rond 24 weken dacht ik) omdat mijn vader diabetes type 2 heeft en ik dan ook een verhoogd risico.

dinsdag 13 oktober 2020 om 21:08
Hier gaat het ook zijn gangetje, ben bij de fysio geweest maar tot nu toe weinig verandering. Begin ook last te krijgen van mijn buik, zo rond mijn navel maar hoop dat dat iets van groei is. Ik ga in ieder geval minder werken (lichamelijk zwaar werk) en krijg dan vervangende taken, dus hoop dat dat iets verlicht..
We hebben vrijdag de 20 weken echo en ben heel benieuwd!! Mijn buik groeit goed en ik voel haar regelmatig flink de boel verbouwen binnen, dus zal vast wel goed gaan daar.. Verder zijn we druk met namen bedenken, maar daar komen we nog niet echt uit. Hebben jullie al een lijstje, of misschien al de naam?
Hier gelukkig (nog) geen suikertest Nijn. Hoor daar wisselende verhalen over, hoe was het de vorige keer?
We hebben vrijdag de 20 weken echo en ben heel benieuwd!! Mijn buik groeit goed en ik voel haar regelmatig flink de boel verbouwen binnen, dus zal vast wel goed gaan daar.. Verder zijn we druk met namen bedenken, maar daar komen we nog niet echt uit. Hebben jullie al een lijstje, of misschien al de naam?
Hier gelukkig (nog) geen suikertest Nijn. Hoor daar wisselende verhalen over, hoe was het de vorige keer?

dinsdag 13 oktober 2020 om 22:13
Nee, helemaal nog geen namen. Daar willen we mee bezig als we weten wat het wordt. Vorige keer waren we er heel snel uit, benieuwd of dat nu weer lukt.
Ik voel de baby nog helemaal niet, maar volgens VK geen probleem. En we konden hem/haar prima horen op de Doppler
Suikertest viel vorige keer wel mee, het is gewoon vies en saai
vorige keer iig geen zwangerschapsdiabetes gelukkig.
Ik voel de baby nog helemaal niet, maar volgens VK geen probleem. En we konden hem/haar prima horen op de Doppler

Suikertest viel vorige keer wel mee, het is gewoon vies en saai

woensdag 14 oktober 2020 om 15:32
Nijn hè bah, sterkte met de suikertest. Zet 'm op en het komt vast weer goed!
En de één voelt de baby wat eerder en de ander wat later. Ligt ook aan waar je placenta ligt, hoe je BMI is etc.
Dépayser spannend vrijdag de 20 weken echo! Laat je weten hoe het was? Wisten jullie het geslacht nou al? Wil je het anders weten bij de 20 weken echo of 'n verrassing laten?
ElviElvi wat fijn en gezellig dat jij de baby al voelt! En je 20 weken echo is ook al lekker snel. Woehoe we gaan gewoon al richting de helft!
Hier gaat alles goed. Bloeden is gestopt gelukkig. Buikje begint goed te groeien. Wij hebben over 3 weken de 20-weken echo
En de één voelt de baby wat eerder en de ander wat later. Ligt ook aan waar je placenta ligt, hoe je BMI is etc.
Dépayser spannend vrijdag de 20 weken echo! Laat je weten hoe het was? Wisten jullie het geslacht nou al? Wil je het anders weten bij de 20 weken echo of 'n verrassing laten?
ElviElvi wat fijn en gezellig dat jij de baby al voelt! En je 20 weken echo is ook al lekker snel. Woehoe we gaan gewoon al richting de helft!
Hier gaat alles goed. Bloeden is gestopt gelukkig. Buikje begint goed te groeien. Wij hebben over 3 weken de 20-weken echo

donderdag 22 oktober 2020 om 09:11
Girafjes wat fijn dat het bloeden nu echt gestopt is! Jouw 20 weken echo is nou ook bijna!
Nijn wat leuk, een meisje! En heel fijn dat je echo goed was!
Vandaag precies 20 weken! Vorige week de echo gehad en alles was prima, gelukkig! Heel beweeglijk dus was lastig goede beelden te krijgen haha. En het is nog steeds een meisje!
Nijn wat leuk, een meisje! En heel fijn dat je echo goed was!
Vandaag precies 20 weken! Vorige week de echo gehad en alles was prima, gelukkig! Heel beweeglijk dus was lastig goede beelden te krijgen haha. En het is nog steeds een meisje!
zaterdag 24 oktober 2020 om 11:01
Beste forummers,
Er is momenteel iemand bezig om de algemene accounts die jullie gebruiken om de tabel te wijzigen, te misbruiken.
Degene die het account aangemaakt heeft, wil ik verzoeken om ons te mailen met het emailadres wat bij dat account hoort om het wachtwoord te wijzigen.
Verder wil ik jullie adviseren om het account door 1 of 2 mensen te laten beheren om dit gedoe te voorkomen in de toekomst.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
Er is momenteel iemand bezig om de algemene accounts die jullie gebruiken om de tabel te wijzigen, te misbruiken.
Degene die het account aangemaakt heeft, wil ik verzoeken om ons te mailen met het emailadres wat bij dat account hoort om het wachtwoord te wijzigen.
Verder wil ik jullie adviseren om het account door 1 of 2 mensen te laten beheren om dit gedoe te voorkomen in de toekomst.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 24 oktober 2020 om 12:09
zaterdag 24 oktober 2020 om 12:44
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:16
Beste Girafjes,
Je mag van mij het topic gaan beheren als de oorspronkelijke to (Gigi) het daarmee eens is. Dus wat ons betreft hoeft er geen nieuw topic geopend te worden. Als het wachtwoord al gewijzigd is dan moet je even overleggen met Gigi voor een nieuw wachtwoord.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zondag 25 oktober 2020 om 20:51

dinsdag 27 oktober 2020 om 20:22
Hallo lieve dames,
Ik merk dat ik het lastig vind om alles bij te houden qua schrijven. Ik lees wel vaak, maar vind niet de rust en tijd om goed te reageren.
Jullie mogen mij uit de tabel halen.
Wellicht kom ik af en toe nog even langs. Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap en hopelijk krijgen we allemaal lieve baby's eind maart
Ik merk dat ik het lastig vind om alles bij te houden qua schrijven. Ik lees wel vaak, maar vind niet de rust en tijd om goed te reageren.
Jullie mogen mij uit de tabel halen.
Wellicht kom ik af en toe nog even langs. Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap en hopelijk krijgen we allemaal lieve baby's eind maart

dinsdag 24 november 2020 om 17:41