Weeral afgewezen?

24-10-2020 08:46 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen
Gisterenavond ben ik afgewezen door mijn groepswerkpartner. Denk ik. Het verhaal: We kennen mekaar al een maand van een cursus van school. We hebben wel een gepraat en gechat met elkaar persoonlijk en ik kreeg echt interesse en ik dacht hij ook omdat hij zelf ook het gesprek startte en wel eens achterbleef bij de zoom-sessies van onze groep. Wat nooit bij mij gebeurde. Gisteren had ik de moed opgeraapt en stuurde hem dat ik het wel leuk zou vinden mochten we contact houden na het examen. Hij dacht dat het om de groep ging en zei dat we wel een reünie konden organiseren. En dat we altijd konden chatten. Ik zei tegen hem dat ik eigenlijk met we ik en hij bedoelde. Niet dat de rest niet leuk is, maar verder dan groepswerk hoeft het voor mij niet. Hij reageerde met "Ah oke". Toen bleef het stil. Ik zei dan snel om "de situatie te redden" dat ik niet verliefd ben op hem. Hij zei denk ik opgelucht "Haha weet ik." En toen zei ik "Ik zal maar het gesprek verlaten voor het te awkward wordt. Slaap wel!" Hij zei "Haha, is niks.".
Dus ja,wat nu? Ben ik afgewezen? Moet ik nu een vriendschapsverzoek op fb sturen?

Alvast bedankt
Bibe10
bibe10 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 08:57
0.04% gewijzigd
Ach TO het lijkt nu misschien heel somber maar het ligt niet aan jou. Stom met het op jezelf betrekken. Er zijn genoeg mensen met een relatie die autisme hebben. En allerlei karakters, eigenschappen en onzekerheden. Met jou is ook niks aan de hand waardoor het nu niet lukt. Gewoon nog niet die ene leuke man tegen gekomen waar het echt mee klikt.

Qua flirten en aftasten zijn ook veel tips te vinden, bijvoorbeeld via Mannengeheimen op YouTube. Ook zonder deze tips red je het, maar als je het interessant vind misschien een idee om te bekijken. Wat ik heb onthouden uit een van die filmpjes is dat je soms eerst een opening moet vinden om toenadering/interesse te tonen in een man. Het is niet handig om vanuit het niks te gaan appen dat je iemand leuk vind. Begin heel voorzichtig in echt contact. Een blik, een lach naar hem. Kijkt hij terug? Lacht hij terug? Lacht hij om jouw grapjes? Er zijn allerlei aanwijzingen dat een man interesse heeft. Misschien interessant om eens te bekijken. Succes TO het komt echt goed!
NO-seven schreef:
24-10-2020 14:34
Ach TO het lijkt nu misschien heel somber maar het ligt niet aan jou. Stom met het op jezelf betrekken. Er zijn genoeg mensen met een relatie die autisme hebben. En allerlei karakters, eigenschappen en onzekerheden. Met jou is ook niks aan de hand waardoor het nu niet lukt. Gewoon nog niet die ene leuke man tegen gekomen waar het echt mee klikt.

Qua flirten en aftasten zijn ook veel tips te vinden, bijvoorbeeld via Mannengeheimen op YouTube. Ook zonder deze tips red je het, maar als je het interessant vind misschien een idee om te bekijken. Wat ik heb onthouden uit een van die filmpjes is dat je soms eerst een opening moet vinden om toenadering/interesse te tonen in een man. Het is niet handig om vanuit het niks te gaan appen dat je iemand leuk vind. Begin heel voorzichtig in echt contact. Een blik, een lach naar hem. Kijkt hij terug? Lacht hij terug? Lacht hij om jouw grapjes? Er zijn allerlei aanwijzingen dat een man interesse heeft. Misschien interessant om eens te bekijken. Succes TO het komt echt goed!
Nou dan hadden heel wat mannen gelogen ocer het feit dat ze me niet op die manier leuk vinden.
Bibe10 schreef:
24-10-2020 10:32
Al jaren een psycholoog en meerdere keren in opname geweest. Nee ben nog steeds niet genezen.
Genezen van autisme? O_o
Hoe oud ben je?
Pompoenschip schreef:
24-10-2020 20:37
Hoe oud ben je?
Ze heeft pas 40c gezegd dat ze 21 is.
Missch9en 40x overheen gelezen?

En to. Serieus. Genezen van autisme???
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
25-10-2020 11:05
Ze heeft pas 40c gezegd dat ze 21 is.
Missch9en 40x overheen gelezen?

En to. Serieus. Genezen van autisme???
Volgens mij bedoelde ze dat ironisch.

Hoe dan ook: 20 keer afgewezen zijn is veel op je 21e (zeker als je er niet goed mee om kunt gaan - meestal stoppen dat soort mensen na een paar keer met zichzelf in die positie plaatsen. Dat is overigens ook niet gezond).
Je onnozel en ongeremd gedragen als je denkt dat iemand gevoelens voor je heeft is onhandig. En normaal aardig en vriendelijk zijn interpreteren als 'gevoelens voor je hebben' is ook niet handig.
Ik denk dat het de combinatie der dingen is, waar je tegenaan loopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven