Lege berichtjes van onbekend
zondag 25 oktober 2020 om 11:52
Sinds gisteren heb ik al 8 berichten gekregen op mijn telefoon, niet Whatsapp maar in Berichten, van ‘onbekend’. Als ik erop klik zie ik ook geen telefoonnummer. Ik verwijder de berichten, dus denk niet dat ik risico loop op phishing o.i.d., maar het is wel irritant.
Herkent iemand dit, en kun je er iets aan doen?
Herkent iemand dit, en kun je er iets aan doen?

zondag 25 oktober 2020 om 11:57
Gewone ouderwetse smsjes dus?
Iemand die zijn nummerweergave uit heeft staan stuurt die. Maar het kan zomaar zijn dat hij of zij dat niet eens weet.
Zijn meer mensen die dat probleem hebben en zelf niets gestuurd hebben. Soms gaat het naar hele adresboeken. En kost hun wel hun beltegoed.
Jammer dat er geen nummer is dat je kan bellen. Of kan blokkeren.
Je zou je provider kunnen bellen het dara vragen naar een oplossing. Misschien kunnen zij meer zien of doen.
Iemand die zijn nummerweergave uit heeft staan stuurt die. Maar het kan zomaar zijn dat hij of zij dat niet eens weet.
Zijn meer mensen die dat probleem hebben en zelf niets gestuurd hebben. Soms gaat het naar hele adresboeken. En kost hun wel hun beltegoed.
Je zou je provider kunnen bellen het dara vragen naar een oplossing. Misschien kunnen zij meer zien of doen.
zondag 25 oktober 2020 om 11:59
Ja klopt, ouderwetse sms’jes maar dan zonder telefoonnummer. Ik ga morgen maar eens T-Mobile bellen.Luci_Mster2 schreef: ↑25-10-2020 11:57Gewone ouderwetse smsjes dus?
zondag 25 oktober 2020 om 12:11
Niets, de berichtjes zijn helemaal leeg.PoezzinBoots schreef: ↑25-10-2020 12:10Wat staat er in die berichtjes dan? Iedere keer dezelfde tekst?

zondag 25 oktober 2020 om 12:11
Ik ben uitgegaan van botberichtjes of lege zelfs gezien de titel. Of is het wat anders?PoezzinBoots schreef: ↑25-10-2020 12:10Wat staat er in die berichtjes dan? Iedere keer dezelfde tekst?