Uitgerekend tweede helft van juni 2021

zaterdag 24 oktober 2020 om 14:24
Ik heb ook flink hoofdpijn op het moment. Aspirine weet ik niet, dat gebruik ik nooit, maar paracetamol mag gewoon.. ik ga zo ook nemen.MsConsuelaBH schreef: ↑24-10-2020 14:20Heeft er nog iemand een tip, ik heb toch dagelijks wel een beetje hoofdpijn en kan er moeilijk vanaf komen. Ik weet dat we wel aspirine mogen, maar daar blijf ik toch liever vanaf...

zaterdag 24 oktober 2020 om 19:31
Hihi.. ja heel vervelende bijkomstigheid. Ik heb echt geen fijne dag, heb de hele dag al knallende koppijn en voel me mega futloos, en net ook nog heel erg diarree.

zondag 25 oktober 2020 om 16:56
Vervelend zeg die hoofdpijn, heb ik zelf in vorige zwangerschap en tot nu toe niet gehad dus helaas geen tips. Misschien een warme pittenzak gebruiken om de spieren in je nek te ontspannen i.c.m. paracetamol als het echt niet gaat..
Heb zelf enorm last van mijn darmen. 's avonds lijkt mijn buik al wel 20 weken zwanger, gelukkig neemt het in de nacht weer af. Kreeg bij de vorige met ca. 17 wkn pas een klein buikje. Ben benieuwd hoe snel het nu zal gaan.
Wat al die hormonen nu al met je lijf kunnen doen is toch bijzonder..
Heb zelf enorm last van mijn darmen. 's avonds lijkt mijn buik al wel 20 weken zwanger, gelukkig neemt het in de nacht weer af. Kreeg bij de vorige met ca. 17 wkn pas een klein buikje. Ben benieuwd hoe snel het nu zal gaan.
maandag 26 oktober 2020 om 08:32
Ambracia: Vervelend zeg van de hoofdpijn voel je je ondertussen al wat beter?
Zou Toco-Tholin misschien mogen? Geen idee hoor maar aangezien je dit op je huid smeert, het misschien wel mag?
Zijn er ook dames met weinig tot geen klachten? Enige wat ik heb is duizeligheid bij snel opstaan, maar verder denk ik iedere keer zou het wel echt zo zijn?
Zou Toco-Tholin misschien mogen? Geen idee hoor maar aangezien je dit op je huid smeert, het misschien wel mag?
Zijn er ook dames met weinig tot geen klachten? Enige wat ik heb is duizeligheid bij snel opstaan, maar verder denk ik iedere keer zou het wel echt zo zijn?

maandag 26 oktober 2020 om 08:39
Larv Wat vervelend zeg, ik ben erook niet helemaal vrij van, ik probeer meer vezels binnen te krijgen, alles volkoren en kiwi's! Tot nu toe lijkt het nog niet veel te helpen, maar wie weet voor jou wel?
Voor de dames die al een kindje/ kinderen hebben, even nieuwsgierig, hoopte je op een bepaald geslacht en is dit uitgekomen? En heb je evt door het geslacht wat je kindje heeft nu ook een voorkeur?
Voor de dames die al een kindje/ kinderen hebben, even nieuwsgierig, hoopte je op een bepaald geslacht en is dit uitgekomen? En heb je evt door het geslacht wat je kindje heeft nu ook een voorkeur?

maandag 26 oktober 2020 om 09:44
Ik had geen voorkeur bij de eerste. Eerste Zwangerschap is door ivf traject tot stand gekomen en alles was welkom. Had wel een heel sterk voorgevoel en was daar ook op gericht. Deze klopte ookMsConsuelaBH schreef: ↑26-10-2020 08:39Larv Wat vervelend zeg, ik ben erook niet helemaal vrij van, ik probeer meer vezels binnen te krijgen, alles volkoren en kiwi's! Tot nu toe lijkt het nog niet veel te helpen, maar wie weet voor jou wel?
Voor nu maakt het mij niet uit. Beide is hartstikke leuk en welkom.
maandag 26 oktober 2020 om 09:45
Pff herkenbaar. Ik heb ook al zo'n dikke buik. Lijk soms wel 20 weken zwanger. Zit er al op te wachten tot er iemand naar gaat vragenlarv-2 schreef: ↑25-10-2020 16:56Vervelend zeg die hoofdpijn, heb ik zelf in vorige zwangerschap en tot nu toe niet gehad dus helaas geen tips. Misschien een warme pittenzak gebruiken om de spieren in je nek te ontspannen i.c.m. paracetamol als het echt niet gaat..
maandag 26 oktober 2020 om 09:48
@Bepje ook wel fijn hoor geen klachten. Maar kan mij idd voorstellen dat het dan helemaal zo onwerkelijk is.
Hier zijn klachten wisselend. Vaak 's avonds erg pijnlijke borsten, dikke buik, soms wat moe, soms wat duizelig en soms buikkrampjes. Deze laatste maken mij erg nerveus.
Verder is mijn grootste klacht, bekkenpijn. Nu al. Waar dit bij mij eerste pas rond de 20-25 weken was, was het nu een teken dat ik zwanger
Hier zijn klachten wisselend. Vaak 's avonds erg pijnlijke borsten, dikke buik, soms wat moe, soms wat duizelig en soms buikkrampjes. Deze laatste maken mij erg nerveus.
Verder is mijn grootste klacht, bekkenpijn. Nu al. Waar dit bij mij eerste pas rond de 20-25 weken was, was het nu een teken dat ik zwanger

maandag 26 oktober 2020 om 10:04
Hoeveel weken ben je zwanger? Ik heb ook niet zoveel klachten, mijn borsten zijn af en toe gevoelig. Ik heb lage rugpijn en lichte buikkrampen en heel af toe misselijk. Ze zeggen dat pas na de 6e week de klachten zullen toenemen. Dus nu maar genieten dat je geen klachten ervaar.Bepje2005 schreef: ↑26-10-2020 08:32Ambracia: Vervelend zeg van de hoofdpijn voel je je ondertussen al wat beter?

maandag 26 oktober 2020 om 10:10
De is zo herkenbaar.Cakejes schreef: ↑26-10-2020 09:48@Bepje ook wel fijn hoor geen klachten. Maar kan mij idd voorstellen dat het dan helemaal zo onwerkelijk is.

maandag 26 oktober 2020 om 19:43
dinsdag 27 oktober 2020 om 00:22
Welkom Bepje en Elmen,
Elmen was je echo goed vandaag?
Heb een paar dagen niet meegelezen en geschreven. Forum niet meer zo vaak en voelt dan toch een extra belemmering met inloggen ofzo. Een appgroep zou voor mij veel fijner werken.
Zal de tabel nog even bijwerken.
Ik heb sinds gister ook wat bloedverlies gekregen. Erg vervelend. Nu ben ik dat gewend bij mijn dochter en was alles steeds goed maar ook 2 miskramen dus je maakt je toch zorgen. Kan vrijdag heen voor een echo. Eerder heeft geen zin, dan kan er alsnog geen hartje zijn en weten we nog niets.
Ik ben er minder mee bezig als toen bij de 1e. Maar zit mij toch allemaal dwars, had gehoopt op onbezorgd zwanger zijn en nu toch dit.
MsConsuela is jouw bloedverlies wel helemaal gestopt?
Heb een paar dagen niet meegelezen en geschreven. Forum niet meer zo vaak en voelt dan toch een extra belemmering met inloggen ofzo. Een appgroep zou voor mij veel fijner werken.
Ik heb sinds gister ook wat bloedverlies gekregen. Erg vervelend. Nu ben ik dat gewend bij mijn dochter en was alles steeds goed maar ook 2 miskramen dus je maakt je toch zorgen. Kan vrijdag heen voor een echo. Eerder heeft geen zin, dan kan er alsnog geen hartje zijn en weten we nog niets.
Ik ben er minder mee bezig als toen bij de 1e. Maar zit mij toch allemaal dwars, had gehoopt op onbezorgd zwanger zijn en nu toch dit.
dinsdag 27 oktober 2020 om 00:24
dinsdag 27 oktober 2020 om 00:33
1e x hoopte ik wel op een bepaald geslacht ja. Maar dat werd het niet. Haha. Nu kan ik niet indenken dat ik anders wilde.MsConsuelaBH schreef: ↑26-10-2020 08:39Larv Wat vervelend zeg, ik ben erook niet helemaal vrij van, ik probeer meer vezels binnen te krijgen, alles volkoren en kiwi's! Tot nu toe lijkt het nog niet veel te helpen, maar wie weet voor jou wel?
Voorkeur is wel minder nu, als het maar gezond is. Al heeft het wel meer invloed op de samenstelling van je gezin vind ik zo'n 2e. Of beide van ander geslacht of beide hetzelfde dat is met 2 meisjes of 2 jongens toch wel anders.
Ik wil het wel graag weer weten nu.
Maar gewoon om mij voor te bereiden en ook voor de kleertjes/kamertje vind ik het erg leuk om te weten. Ergens in januari weten we het pas. Klinkt zo ver weg!
dinsdag 27 oktober 2020 om 00:34
Ja het zou eigenlijk heerlijk moeten zijn nog geen klachten. Toch maakt het soms weer onzeker. Stom hoe dat werkt.Majka schreef: ↑26-10-2020 10:04Hoeveel weken ben je zwanger? Ik heb ook niet zoveel klachten, mijn borsten zijn af en toe gevoelig. Ik heb lage rugpijn en lichte buikkrampen en heel af toe misselijk. Ze zeggen dat pas na de 6e week de klachten zullen toenemen. Dus nu maar genieten dat je geen klachten ervaar.![]()

dinsdag 27 oktober 2020 om 06:57
Ik snap het, maar vind het nog te vroeg voor en WhatsApp groep. Helaas weet ik uit ervaring dat het nog steeds mis kan gaan._Pluis_ schreef: ↑27-10-2020 00:22Welkom Bepje en Elmen,
Eventueel een Facebook groep?