Mijn beste vriendin, ik en haar ex
maandag 26 oktober 2020 om 15:07
Ik een man van 23 jaar, ken mijn beste vriendin al 10 jaar en beste vrienden 7 jaar.
Oke lange historie tussen ons, bla , bla bla
Ik ken haar vanaf de 2e klas, bla bla bla
Ik vind haar al sinds het begin echt geweldig, leuk, grappig en alles wat liefde ook maar is.
Nu heeft afgelopen augustus haar vriend het uitgemaakt, zij vond het goed gaan, maar hij heeft twijfels en date met andere vrouwen. Hierna zijn we weer wat meer af gaan spreken, omdat ik ook niet tussen haar relatie wilde zitten. Zij voelt dus nog steeds wat voor hem.
Toen wij afspraken zoende ik na een gezellige avond haar. Een volgende avond hebben we het ook over haar ex gehad en hoe stom niet alles is en al dat bla bla bla. Wij kwamen er uiteindelijk over uit dat ze wel wilde daten en het proberen. We zeiden dat we het rustig aan wilde doen. Dus ik wilde naar huis nadat we hadden gezoend, maar helaas
sprong ze bovenop mij. En zijn we dus naar bed gegaan. Hierna kwam haar ex weer wat meer in het spel en begon meer contact met haar te zoeken.
Na een "goed" gesprek met haar ex wil hij dus meer gaan doen, wat nog moet blijken en wil ze het wat rustiger aan doen met ons. Ze wil dus wel nog afspreken, maar ze geeft haar ex prioriteit. Ik heb niet echt zin om de 2e prioriteit te zijn. Maar natuurlijk wil ik haar ook niet kwijt.
Hoe staan jullie hierin en wat zouden jullie doen?
Ook graag hulp van de vrouwelijke kant van VIVA.
Oke lange historie tussen ons, bla , bla bla
Ik ken haar vanaf de 2e klas, bla bla bla
Ik vind haar al sinds het begin echt geweldig, leuk, grappig en alles wat liefde ook maar is.
Nu heeft afgelopen augustus haar vriend het uitgemaakt, zij vond het goed gaan, maar hij heeft twijfels en date met andere vrouwen. Hierna zijn we weer wat meer af gaan spreken, omdat ik ook niet tussen haar relatie wilde zitten. Zij voelt dus nog steeds wat voor hem.
Toen wij afspraken zoende ik na een gezellige avond haar. Een volgende avond hebben we het ook over haar ex gehad en hoe stom niet alles is en al dat bla bla bla. Wij kwamen er uiteindelijk over uit dat ze wel wilde daten en het proberen. We zeiden dat we het rustig aan wilde doen. Dus ik wilde naar huis nadat we hadden gezoend, maar helaas
Na een "goed" gesprek met haar ex wil hij dus meer gaan doen, wat nog moet blijken en wil ze het wat rustiger aan doen met ons. Ze wil dus wel nog afspreken, maar ze geeft haar ex prioriteit. Ik heb niet echt zin om de 2e prioriteit te zijn. Maar natuurlijk wil ik haar ook niet kwijt.
Hoe staan jullie hierin en wat zouden jullie doen?
Ook graag hulp van de vrouwelijke kant van VIVA.
maandag 26 oktober 2020 om 15:13
Ze gebruikt je om zich weer goed te voelen en het verdriet over haar ex te "vergeten".
Maar je verdient beter dan dat. Dus niet meer met haar zoenen/seksen en überhaupt niet meer met haar afspreken zolang jij nog verliefd bent op haar. Dit wordt alleen maar pijnlijker voor jou als je ermee doorgaat, want ze gaat niet voor jou kiezen, maar voor die ex.
Maar je verdient beter dan dat. Dus niet meer met haar zoenen/seksen en überhaupt niet meer met haar afspreken zolang jij nog verliefd bent op haar. Dit wordt alleen maar pijnlijker voor jou als je ermee doorgaat, want ze gaat niet voor jou kiezen, maar voor die ex.
maandag 26 oktober 2020 om 16:09
Kansloos en geen relatie materiaal voor jou. Het feit dat ze je zo aan de kant zet om het opnieuw te proberen met haar (ex)vriend geeft er blijk van dat je niet hoog op haar prioriteitenlijstje staat. Ik snap best dat je verliefd bent, maar ik zou hier een streep onder trekken uit zelfbehoud.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
maandag 26 oktober 2020 om 16:40
Ik had eerlijk gezegd al dit verhaal geschreven en toen werd een deel verwijderd dus vandaar dat geblabla. Anders werd het verhaal ook wel weer erg lang voor wat t is.
Jullie hebben zeker gelijk. Het is gewoon gek, je bent al zolang verliefd en hebt het al een keer geprobeerd en om haar dan uit je leven te schoppen. Natuurlijk heeft ze ook gespeeld met mijn emoties en dat moet ik ook nog even tot me laten komen. Ik zal zoals Baggal zei gewoon geen contact meer met haar zoeken.
Jullie hebben zeker gelijk. Het is gewoon gek, je bent al zolang verliefd en hebt het al een keer geprobeerd en om haar dan uit je leven te schoppen. Natuurlijk heeft ze ook gespeeld met mijn emoties en dat moet ik ook nog even tot me laten komen. Ik zal zoals Baggal zei gewoon geen contact meer met haar zoeken.
maandag 26 oktober 2020 om 16:50
maandag 26 oktober 2020 om 17:17
Haar ex is geen vriend van mij en ken hem verder ook niet. Ik ken haar ex niet goed, maar wel veel verhalen over gehoord. even ter informatie voor dit topic
woensdag 28 oktober 2020 om 09:09
woensdag 28 oktober 2020 om 09:35
vrijdag 30 oktober 2020 om 04:44
Je zat in de friend zone. In de schaduw misschien stiekem te hopen dat haar relatie ooit zou stranden. Jij dan uit de friend zone zou kunnen komen. Das gebeurd. Nu is de ex weer in de picture, gestimuleerd omdat het gedumpte vriendinnetje schijnbaar aantrekkelijk genoeg was voor een ander. Don’t walk, run! In de friend zone wist je wat je rol was. Nu wordt het allemaal wat vaag. Je gaat in de toekomst nog vaker gebruikt worden totdat je een emotioneel wrak bent. Kijk, als je er verder niet mee zit om af en toe te worden besprongen, als troostprijs, is er natuurlijk niets aan de hand. Kijk ondertussen wel om je heen want je mist op deze manier misschien de ware.