Mijn beste vriendin, ik en haar ex

26-10-2020 15:07 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik een man van 23 jaar, ken mijn beste vriendin al 10 jaar en beste vrienden 7 jaar.

Oke lange historie tussen ons, bla , bla bla

Ik ken haar vanaf de 2e klas, bla bla bla

Ik vind haar al sinds het begin echt geweldig, leuk, grappig en alles wat liefde ook maar is.

Nu heeft afgelopen augustus haar vriend het uitgemaakt, zij vond het goed gaan, maar hij heeft twijfels en date met andere vrouwen. Hierna zijn we weer wat meer af gaan spreken, omdat ik ook niet tussen haar relatie wilde zitten. Zij voelt dus nog steeds wat voor hem.

Toen wij afspraken zoende ik na een gezellige avond haar. Een volgende avond hebben we het ook over haar ex gehad en hoe stom niet alles is en al dat bla bla bla. Wij kwamen er uiteindelijk over uit dat ze wel wilde daten en het proberen. We zeiden dat we het rustig aan wilde doen. Dus ik wilde naar huis nadat we hadden gezoend, maar helaas ;) sprong ze bovenop mij. En zijn we dus naar bed gegaan. Hierna kwam haar ex weer wat meer in het spel en begon meer contact met haar te zoeken.

Na een "goed" gesprek met haar ex wil hij dus meer gaan doen, wat nog moet blijken en wil ze het wat rustiger aan doen met ons. Ze wil dus wel nog afspreken, maar ze geeft haar ex prioriteit. Ik heb niet echt zin om de 2e prioriteit te zijn. Maar natuurlijk wil ik haar ook niet kwijt.

Hoe staan jullie hierin en wat zouden jullie doen?
Ook graag hulp van de vrouwelijke kant van VIVA.
NOOIT genoegen nemen met een tweede plek!

Als ze je nu niet leuk genoeg vindt, gaat ze je nooit leuk genoeg vinden. Neem afstand, en vergeet haar
Ze gebruikt je om zich weer goed te voelen en het verdriet over haar ex te "vergeten".
Maar je verdient beter dan dat. Dus niet meer met haar zoenen/seksen en überhaupt niet meer met haar afspreken zolang jij nog verliefd bent op haar. Dit wordt alleen maar pijnlijker voor jou als je ermee doorgaat, want ze gaat niet voor jou kiezen, maar voor die ex.
Je bent en blijft tweede keus. Dat is waar je mee moet zien te dealen.
Je bent haar rebound. Als je een duurzame relatie met haar wilt opbouwen, moet je eerst wachten tot ze die met haar ex volledig heeft afgesloten.
Zoals verwacht loopt alles anders
Ze wil liever haar ex en blablabla.
Stel haar voor de keuze;
Het is hij of ik. Ik wil nu dat antwoord!

ik ga niet op je reserve bank zitten.
Je bent geen prioriteit voor haar. Vind iemand voor wie je dat wel bent. Je verdient beter dan dit!
Even je zelfrespect zoeken, wellicht onder de bank gevallen ofzo, en dan weet je dat je het gewoon moet afkappen.
Ze stond even droog en wilde weer even begeerd worden. Jij was daar in al je glorie dus check.
Vrouw heeft gekregen wat ze wilde en wil nog steeds keihard terug naar haar ex.
Vrouwen zijn best simpel....
Deze vrouw is niet je beste vriendin. Een vriendin speelt niet zo met je gevoelens. Ze heeft je gebruikt om zich even goed over zichzelf te voelen. Om zich begeerd te voelen, toen haar ego gekwetst was. Nu schuift ze je weer aan de kant.
"Ik wil haar niet kwijt"
Je hebt haar nooit gehad.
Kansloos en geen relatie materiaal voor jou. Het feit dat ze je zo aan de kant zet om het opnieuw te proberen met haar (ex)vriend geeft er blijk van dat je niet hoog op haar prioriteitenlijstje staat. Ik snap best dat je verliefd bent, maar ik zou hier een streep onder trekken uit zelfbehoud.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Inderdaad je hebt haar nooit gehad. Nooit echt. Nu dingen van haar eisen dat ze voor hem of voor jou moet kiezen is einde vriendschap.

Je zit in de friend zone en dat is het hoogst haalbare.
Minder drinken, niet dom bla-bla-en en deze vrouw niet meer pimpampetten want ze is terug bij haar ex.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik had eerlijk gezegd al dit verhaal geschreven en toen werd een deel verwijderd dus vandaar dat geblabla. Anders werd het verhaal ook wel weer erg lang voor wat t is.

Jullie hebben zeker gelijk. Het is gewoon gek, je bent al zolang verliefd en hebt het al een keer geprobeerd en om haar dan uit je leven te schoppen. Natuurlijk heeft ze ook gespeeld met mijn emoties en dat moet ik ook nog even tot me laten komen. Ik zal zoals Baggal zei gewoon geen contact meer met haar zoeken.
Klote voor je! Ik zou inderdaad afstand nemen en niet meer met je laten spelen. Zij zit blijkbaar daar met haar hart.

En je kan geen beste vrienden zijn als 1 meer wil. Dat moet eerst afzakken. Dat kan je ook zo tegen haar zeggen. Ik zou me dus (tijdelijk) concentreren op andere vriendschappen.
Weg ermee, die meid heeft misbruik van jouw gevoel gemaakt om aan haar gerief te komen. Ze wil haar ex terug. Voor haar genoeg andere meiden waarvan er een wel jou prioriteit geeft.
Wat iedereen voor mij ook al zegt.

Het is mij niet duidelijk of haar ex ook een vriend van jou is. Zo ja dan heb je nog een extra reden waarom ze geen relatuemateriasl is.
sugarmiss schreef:
26-10-2020 17:08
Wat iedereen voor mij ook al zegt.

Het is mij niet duidelijk of haar ex ook een vriend van jou is. Zo ja dan heb je nog een extra reden waarom ze geen relatuemateriasl is.
Haar ex is geen vriend van mij en ken hem verder ook niet. Ik ken haar ex niet goed, maar wel veel verhalen over gehoord. even ter informatie voor dit topic
sprong ze bovenop mij. En zijn we dus naar bed gegaan

Dit vind ik dan wel weer netjes, ze springt op je en jij gaat braaf slapen.

En verder: dit moet je niet willen joh.
Je was haar rebound. En nu heeft ze iets wat ze liever wil.
Laat je hier niet voor gebruiken. Ook al wordt het niks met haar ex. Als ze bij jou blijft is dat altijd "tot de wat beters vindt".
Daar ben je toch te goed voor?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Het klinkt een beetje alsof ze jullie meer als friends with benefits ziet. Heb je haar duidelijk gezegd dat je verliefd bent?

Heb niet het idee dat ze je gebruikt overigens, want jullie praten al vanaf de eerste zoen samen over haar ex, dus je bent met je volle verstand haar rebound.
Je zat in de friend zone. In de schaduw misschien stiekem te hopen dat haar relatie ooit zou stranden. Jij dan uit de friend zone zou kunnen komen. Das gebeurd. Nu is de ex weer in de picture, gestimuleerd omdat het gedumpte vriendinnetje schijnbaar aantrekkelijk genoeg was voor een ander. Don’t walk, run! In de friend zone wist je wat je rol was. Nu wordt het allemaal wat vaag. Je gaat in de toekomst nog vaker gebruikt worden totdat je een emotioneel wrak bent. Kijk, als je er verder niet mee zit om af en toe te worden besprongen, als troostprijs, is er natuurlijk niets aan de hand. Kijk ondertussen wel om je heen want je mist op deze manier misschien de ware.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven