Zwanger - Uitgerekend april 2021

20-07-2020 13:14 886 berichten
Dag dames!

Ik vroeg me af of er meer zwangere meiden zijn, uitgerekend april 2021, die het leuk vinden om mee te schrijven op dit topic.

Het lijkt me leuk om dingen te delen over de zwangerschap, echo's, verloskundigebezoekjes etc... 😍

Mocht je mee willen schrijven, laat een berichtje achter...

Liefs 😘😘😘

NicknameLeeftijdKindjeUitgerekende datum Hartje BOY/GIRLGeplande echo's/bijzonderheden
Bloemmetje232 jaar3e29 maart 2021💗 GIRL✅ 20 weken echo
Ideetje8832 jaar2e29 maart 202112 november 20 weken echo
DEM8931 jaar2e1 april 2021💙 BOY✅ 20 weken echo
Es123430 jaar2e1 april 2021💙 BOY9 november 20 weken echo
Nagini30 jaar3e2 april 202120 weken echo
Allinclusive32 jaar2e2 april 2021💗 GIRL9 november 20 weken echo
Lucky202136 jaar2e5 april 2021💙 BOY13 november 20 weken echo
Tozie31 jaar3e6 april 2021💙 BOY10 november 20 weken echo
Lalameme25 jaar2e 11 april 2021💙 BOY16 november 20 weken echo
JayLee37 jaar5e19 april 2021💗 GIRL25 november 20 weken echo
Maison0630 jaar2e22 april 2021💗 GIRL26 november 20 weken echo
Maisnon336 jaar2e23 april 2021💙 BOY28 november 20 weken echo
Arielmermaid32 jaar2e 25 april 2021 20 weken echo

Grenade, Andijviestamppot, Favery & April 🥀 we hopen dat het jullie snel weer gegund is.

Alexa93 & Onzekermeisje25 als jullie weer mee willen schrijven laat het ons even weten, dan voeg ik jullie weer toe in de tabel.
anoniem_636bebce2e38c wijzigde dit bericht op 09-11-2020 19:04
79.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat sneu zeg zo iemand, wat wil je daar nu mee bereiken 😒

Hier klopt de theorie van het maagzuur niet. Ik had geen last van maagzuur, maar dochter had wel een flinke bos haar.

Lucky, ik slik inderdaad ook primperan. Ik heb met 14 weken geprobeerd te stoppen, maar dat resulteerde in 3 dagen in bed. Ondanks dat ik nog steeds wel misselijk ben ga ik volgende week toch weer proberen te stoppen. Ik heb geen tips voor de kleding, hier hetzelfde probleem namelijk. Gewone shirts worden te kort en de rest is nog te groot. Ik heb nu veel jurkjes aan.

Bloemmetje, ik sport helaas helemaal niet meer. Dat lukte in het begin niet door de misselijkheid en nu echt geen puf om het weer op te pakken.

Ariel, wat fijn dat je de baby hebt gevoeld! Ik voel de kleine nu bijna dagelijks bewegen 🥰 maar mijn placenta ligt ook achterin.

Lalameme, fijn dat je nu een goede ervaring had bij de echo! Hier begin ik ook last van mijn bekken te krijgen, vooral dochter of boodschappen in de auto tillen is niet fijn. Gelukkig is mijn vriend fysiotherapeut en heeft hij me oefeningen gegeven.

maison, wat leuk weer een meisje! En wat leuk dat je dochter mee mocht! Hier mogen kinderen niet mee naar de echo of verloskundige. Partner mag vooralsnog wel mee naar de echo’s. Hopelijk blijft dit zo, we hebben 12 november 20 weken echo en zou enorm balen als hij daar niet bij zou kunnen zijn.
Ja vervelend zoiets, het lukt mij nu niet meer om in te loggen... Dus heb contact gezocht met Viva hopelijk kunnen zij ons verder helpen.
Anders moeten we misschien een nieuw topic openen en inderdaad 2 of 3 mensen het wachtwoord geven zodat zij de tabel kunnen updaten.

Ideetje snap ik hoor! Als je je niet goed voelt is sporten soms niet te doen. Ik deed voorheen veel krachttraining en cardio. Op dit moment doe ik alleen nog veel wandelen om lekker in beweging te blijven...
Maisnon3 schreef:
24-10-2020 17:42

Bloemmetje, klopt. Heb je het bericht boven aan de pijler gelezen? Er is een trol actief de de wwen van alle gezamenlijke groepen kaapt. Het advies is het account nog maar door 1 of 2 mensen te laten beheren en het wachtwoord niet meer openbaar op te schrijven. Erg jammer dat iemand hier zijn lolletje uit haalt.

Wat kansloos 😂😂
Bloemmetje2 schreef:
24-10-2020 19:45
Ja vervelend zoiets, het lukt mij nu niet meer om in te loggen... Dus heb contact gezocht met Viva hopelijk kunnen zij ons verder helpen.
Anders moeten we misschien een nieuw topic openen en inderdaad 2 of 3 mensen het wachtwoord geven zodat zij de tabel kunnen updaten.
Ik las in een ander topic waar dit gedoe beginnen is dat via de moderators de TO haar eigen account weer terug gekregen heeft, dus ik denk dat ze ons wel kunnen helpen hiermee. Zou jammer zijn om een heel nieuw topic te moeten beginnen, maar als het nodig is doen we dat gewoon!
Oh wat lijkt me dat heerlijk, een persoonlijke fysio🤣

Wat leuk..een meisje...gefeliciteerd 💕

Ik zit nogsteeds met 2 namen in mn hoofd..maar mijn man komt echt met de meest grote zeiknamen , en dan is hij ook nog heel erg beledigd dat ik niks mooi vind. Worden nog lange 5 maanden haha.
Volgens mij is de stand jongen/meisje nu gelijk?

Mijn man komt ook met de meest verschrikkelijke namen. Bij de eerste waren we er eigenlijk zo uit. Vrees dat het nu wat langer gaat duren.
@lucky: volgens mij nu 4 jongens💙 en 3 meisjes💗 Super leuk!

Bij onze verloskundige mogen er helaas ook geen kindjes mee. Ook niet bij de echo’s. Gelukkig mag mijn man mee naar de 20 weken echo. Ik vind dat zo spannend, zie het niet zitten om dat alleen te doen.

Waar wij de pret-echo hadden mochten er 2 kinderen mee! Dat is volgens mij al heel uitzonderlijk, maar zo leuk. Onze dochter vertelt nu tegen iedereen dat ze een zusje krijgt, zo lief💗.

@bloemmetje: Ik las net in een ander topic dat ze (Viva forum) contact hadden gezocht met degene die het topic heeft geopend. Zo konden ze ook het wachtwoord veranderen. Hopelijk is dat bij ons ook het geval. En zoeken ze contact.
Allinclusive & Luxky oh wat errgggg... als je man met allerlei vreselijke namen komt aanzetten. Haha heerlijk! Hopelijk komt hij gauw tot bezinnen en hebben jullie een mooie naam gevonden.

Maisnon hier mogen er volgens mij ook geen kindjes meer mee naar de verloskundige. Maar dat hoeft van mij ook niet perse... Ben wel blij dat manlief nog gewoon mee mag naar de 20 weken echo volgende week.

Hoe is het met iedereen?

Ik ben trouwens in contact met de Vivamoderators over het feit dat we niet meer kunnen inloggen. Hopelijk zijn we gauw geholpen.
Gister een goede nipt test uitslag gehad :-D
Gefeliciteerd maison! Zo leuk! Nog een meisje!

Ah wat fijn ariel! Gefeliciteerd!

Heel bijzondere manier van vermaak, maar ieder zo zn ding? Denk ik? Hopelijk kunnen we snel weer inloggen!
JEEJ DAMES ons topic is hersteld....

Aanpassingen in de tabel mogen jullie even vetgedrukt typen in jullie berichtjes. Dan pas in het aan in de tabel.

Wanneer heeft iedereen zijn 20 weken echo?

Reageer even dikgedrukt....
Arielmermaid schreef:
28-10-2020 11:32
Gister een goede nipt test uitslag gehad :-D

Wat fijn!! Wanneer heb je nu de volgende echo?
Lalameme schreef:
28-10-2020 11:46
Heel bijzondere manier van vermaak, maar ieder zo zn ding? Denk ik? Hopelijk kunnen we snel weer inloggen!

Haha ja ongelofelijk, waar je maar zin in hebt 😂😂😂 het is gelukkig weer geregeld 😊😊

Wanneer heb jij de 20 weken echo? X
Fijn Ariël van de goede uitslag!

Fijn dat het topic weer is hersteld!
Ik heb 12 november mijn 20 weken echo. De dag erna zouden we voor een weekje naar Limburg op vakantie gaan, maar als de Corona cijfers niet beter worden zit de kans erin dat we helemaal niet weg kunnen. Nou ja we zien het wel.
13 november 20 weken echo!
Fijn dat het topic weer terug is!

28 november de 20 weken echo.
Super dames, ik hoop dat iedereen even reageert wanneer haar 20 weken echo is 🙂🙂🙂

Toen ik jullie data invoerde dacht ik; wow joh! Iedereen binnen deze groep is gewoon bijna op de helft van haar zwangerschap! ❤❤
9 november 20 weken echo :-D
Wat leuk dat er zoveel al het geslacht weten! Wij mogen morgen naar echoscopist. Extra echo ivm voorgeschiedenis. Maar dan kunnen we vast ook het geslacht wel te horen krijgen. Ben dan dik 15 weken.

25 november 20 weken echo
Mooie berichten allemaal. Behalve dan het nieuws over die malloot die geen leven heeft. Gelukkig is het gefixt.

Mijn datum voor de 20 weken echo staat al in de tabel.

Weinig geschreven door mij. Ik was vooral met veel andere bezig. Morgen weer werken na anderhalve week vakantie. Ohja, ook ik voel de baby. Nu sinds een week denk ik. Placenta ligt helaas achter, dus ook niet super duidelijk. Morgen 18 weken.

M’n vriend is voorzichtig al bezig met muurtje in de zolder zetten. Als dat gedaan is pakken we de nieuwe kamer van onze dochter aan en kunnen we het kleurtje in de babykamer overschilderen. Ik ben nog op zoek naar de perfecte roestkleur. Die zowel voor een meisje als jongen kan. Iemand tips?

Veel plezier morgen Jaylee
DEM leuk om weer van je te horen... Ik vroeg me al af waar je was 😉😉 lekker 1,5 week vakantie gehad... Heb je er een beetje van genoten ondanks de corona maatregelen?
Jouw 20 weken echo staat er idd al in 😉
Leuk dat je je ook al langzaam aan t ontfermen bent over de babykamer... Hier ook, we zijn nog druk met een verbouwing. Als die af is dan kunnen we het kamertje gaan inrichten, maar dat duurt nog wel even.

Ik merk wel dat een 2e (of 3e) zwangerschap toch heel anders is dan de 1e. Toen had ik alles met 25 weken wel helemaal in orde... dat gaat deze keer niet lukken 😅 is ook niet erg...

Hoe is t met de andere dames?
Vakantie was oké. Gewoon rustig aan gedaan en m’n vriend heeft me wat langer laten slapen in de ochtend. Onze dochter is die twee dagen gewoon naar de opvang gegaan. Verder keertje naar de intratuin geweest met m’n moeder en daarna bij haar gegeten. Wat gewandeld en daar houdt t wel bij op. Haha. Maar prima hoor.

Bloemetje, vorige zwangerschap moest ik met 32 weken nog verhuizen.
Nu duurt het ook nog wel even. Muurtje wil mn vriend voor de kerstvakantie zetten. Zo hebben we een extra kamer op de zolder waar hij kan werken zonder dat de kinderen wakker liggen van zijn telefoongesprekken en andersom dat hij zich niet kan concentreren vanwege gehuil. Dus hopelijk kunnen we in de kerstvakantie aan de kamers beginnen. :)
Ik merk dat ik de kleine maar heel sporadisch voel. Ben morgen 18 weken, en de placenta ligt voor. Maar merk dat ik daar wel onzeker van word..of alles wel goed is..
Allinclusive ik heb hetzelfde!
Maar dat heb ik al eerder bij mijn tweede zwangerschap ook gehad. Kindje was ook nog eens heel rustig, dus voelde haar pas echt rond de 20 weken. En later in de zwangerschap nog steeds vrij weinig.
Die gedachte stelt me iets geruster. Nu ligt de placenta weer voor en het scheelt echt heel veel of deze voor of achter ligt.
De eerste voelde ik al vanaf 16 weken. Toen lag de placenta achter.
Allinclusive schreef:
29-10-2020 08:07
Ik merk dat ik de kleine maar heel sporadisch voel. Ben morgen 18 weken, en de placenta ligt voor. Maar merk dat ik daar wel onzeker van word..of alles wel goed is..
Dat is echt heel normaal hoor! De meeste mensen voelen de baby pas goed tussen de 18-22 weken, en als je placenta voor ligt eerder aan de late kant. Er zijn hier en aantal mensen die de baby al heel vroeg voelden. Super leuk, maar laat je daar niet onzeker door maken hoor!

Ik weet even niet meer wie het schreef, maar ik heb nog niet het gevoel al bijna op de helft te zijn hoor, haha. Morgen 15 weken, dus moet nog ruim een maand wachten voordat het zo ver is :-)
Nu vind ik wel dat de tijd bij een tweede zwangerschap wel veel sneller voorbij gaat.
maisnon3 wijzigde dit bericht op 29-10-2020 08:31
6.52% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven