Heropend: Coming out travestie gevoelens

01-11-2020 03:52 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag verder praten over Coming out travestie gevoelens.

wie heeft dit nog meer die gevoelens of trek regelmatig eens dameslingerie heels en kleding aan?
Ik trek dat wel eens aan maar ik heb geen behoefte om erover te praten
Elke dag zo'n beetje! :hyper:

Nee maar serieus, doe waar je je goed bij voelt. Vrouwen dragen zo vaak 'mannen' kleding. Al doe ik dat niet omdat ik er als man uit wil zien maar omdat hun kleding soms lekkerder zit bij mijn figuur.
Doe vooral waar jij je goed bij voelt. Heb je dit al bekend gemaakt bij een van je naaste? Hoe reageerde ze?

Ik draag wel eens mijn man zijn kleding. Meer omdat het comfortabel zit.
Vroeger kreeg ik weleens de onderbroek van mijn vader aan, als ik mijn laatste had natgez*ken. Ik voelde er niet veel plezier bij omdat hij met een veiligheidsspeld strak om mijn buik was vastgemaakt en dat niet meegaf met mijn bewegingen.

Het zal beslist geholpen hebben om mijn blaas voortaan beter onder controle te houden. Ik ruik nog de frisse schone katoengeur haha.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wel handig die vraag op een vrouwenforum
Wees trots op wie je bent. Je ziet er vast fantastisch uit in vrouwenkleding! :love:
Het zou mij niet uitmaken, ik zou er misschien wel even aan moeten wennen. Je doet niemand kwaad en als jij er blij van wordt dan is dat voor mij geen enkel probleem. Hoop dat je mensen in de omgeving hebt die er ook zo over denken.
Verkleden is leuk.
Naar mijn werk ga ik degelijk gekleed, op de bank als een slons en naar de kroeg als een hoer, héérlijk!!!
Lekker blijven doen Jako!
retrostar schreef:
01-11-2020 07:06
Vroeger kreeg ik weleens de onderbroek van mijn vader aan, als ik mijn laatste had natgez*ken. Ik voelde er niet veel plezier bij omdat hij met een veiligheidsspeld strak om mijn buik was vastgemaakt en dat niet meegaf met mijn bewegingen.

Het zal beslist geholpen hebben om mijn blaas voortaan beter onder controle te houden. Ik ruik nog de frisse schone katoengeur haha.
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven