Heropend: Coming out travestie gevoelens
zondag 1 november 2020 om 03:52
Ik wil graag verder praten over Coming out travestie gevoelens.
wie heeft dit nog meer die gevoelens of trek regelmatig eens dameslingerie heels en kleding aan?
wie heeft dit nog meer die gevoelens of trek regelmatig eens dameslingerie heels en kleding aan?

zondag 1 november 2020 om 07:06
Vroeger kreeg ik weleens de onderbroek van mijn vader aan, als ik mijn laatste had natgez*ken. Ik voelde er niet veel plezier bij omdat hij met een veiligheidsspeld strak om mijn buik was vastgemaakt en dat niet meegaf met mijn bewegingen.
Het zal beslist geholpen hebben om mijn blaas voortaan beter onder controle te houden. Ik ruik nog de frisse schone katoengeur haha.
Het zal beslist geholpen hebben om mijn blaas voortaan beter onder controle te houden. Ik ruik nog de frisse schone katoengeur haha.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

zondag 1 november 2020 om 14:58
retrostar schreef: ↑01-11-2020 07:06Vroeger kreeg ik weleens de onderbroek van mijn vader aan, als ik mijn laatste had natgez*ken. Ik voelde er niet veel plezier bij omdat hij met een veiligheidsspeld strak om mijn buik was vastgemaakt en dat niet meegaf met mijn bewegingen.