Zwanger worden vanaf september

29-07-2020 11:00 1894 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het zwanger worden vanaf september 2020 topic.

NaamLeeftijdenGezinssituatieNODBijzonderheden
Bloem_Joppie35/382e kindje29-12
Vera9933/342e kindje20-03

Zwanger :flirting:!
NaamLeeftijdenGezinssituatieUDBijzonderheden
Larv-227/292e kindje+/- 27 juni
Nolatjeee9029/361e kindje07-2021
Aviendha28/321e kindje07-2021miskraam in oktober
koetjesenkalfjes30/312e kindje begin 08-2021 2 miskramen
Ananaskiwi33/332e kindje?
Piccobello33/351e kindje begin oktober 2021
Roossie199030/291e kindjeeind oktober 2021
Daanstje27/332e kindjebegin december hypothereoidie, miskraam december 2020
Herinnering28/341e kindjeBegin januari

LH piek en timing:
https://modernfertility.com/blog/normal-lh-level

Kans op + zw.test per DPO
https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... lation.php

Kans op doorgaande zwangerschap
https://datayze.com/miscarriage-chart
zwangerwordenvanaf wijzigde dit bericht op 18-05-2021 18:31
94.61% gewijzigd
Spreken is zilver, forummen is goud.
Leuk zo'n bordspel Aviendha, ik ga er ook eens naar kijken. Nu met corona vervallen we met z'n tweeën toch wel heel snel in de gebruikelijke patronen (Netflix, documentaires, bios, wandelen), dat een extra activiteit wel leuk is.

Haha ben jaloers dat jullie hebben uitgeslapen! Lukt mij laatste tijd niet zo goed maar is echt het ultieme weekendgevoel. Ik heb dus ook echt geen zin in de donkere dagen 😒 Nu nog even blij zijn met de lichte ochtenden.
Soms gaat het idd hard hier.
Het lukt me zeker niet op iedereen te reageren, maar met elkaar komen we een eind toch?

Uitslapen, klinkt als muziek in mijn oren. Laatste kies van zoon komt door, dus dikke gebroken nachten. Op dit moment denk ik , wil ik dit echt nog een keer straks?!? Wat een gekkigheid die kinderwens haha

Fijn dat je testen weer wit zijn Aviendha!

Pfoe, zo nauwkeurig je cyclus bij houden Kokoro en Herinnering, dat is best een werk! Wordt het dan niet té overheersend? Ik geloof dat ik daar zelf niet zo goed tegen zou kunnen.

Klinkt te schattig Larv! Hoe oud is jullie dochter? Weet zij al dat ze grote zus wordt?
Ik snap jullie ook helemaal met die extra echo!

Hoe is het nu met je man Picco? Hopelijk zit het de plannen niet teveel in de weg..

Hier even een flinke dip. Er komt een grote reorganisatie aan op het werk, mijn fijne vertrouwde team wordt helemaal uit elkaar getrokken en opgedeeld met andere teams. Dit betekent dat binnenkort alles helemaal anders gaat worden. Ik ben daar echt even heel verdrietig van..
Beleidsmatig snap ik het helemaal, maar de persoonlijke binding met collega's is echt op zware momenten datgene wat maakt dat ik het werk vol houd. Duimen dus maar dat er weer iets moois voor terug komt!
Aviendha, heb je deze gekocht? https://www.bol.com/nl/p/7-wonders-duel ... oductImage

Of deze?
https://www.bol.com/nl/p/7-wonders-duel ... -FEALw_wcB
Herinnering volgens mij de eerste! Lichtere doos, en in het NL. Heb hem bij de spelletjeswinkel in de stad gekocht, daar was ie 25 euro.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Thanks Aviendha voor de tip, ik ga 'm bestellen 😊

@Daanstje: klopt helemaal dat het veel werk is en ook overheersend kan worden op deze manier, dus snap heel goed dat dit een brug te ver is voor velen (in dit stadium). Ik zit eraan te denken de ovulatietesten de deur uit te doen en dan alleen mijn temperatuur te meten, dan dwing ik mezelf er losser in te staan doordat ik pas achteraf weet wanneer mijn ovulatie was. Ik kijk het nog even aan, tot nu toe voel ik me best relaxed op het wachtbankje.

Oh nee wat kut van de reorganisatie :( Als het team je juist positieve energie geeft dan moet dat wel een zware dobber zijn.. het vervelende van zoiets is dat het zo buiten je invloedsfeer ligt dat het enige wat je kan doen is afwachten en accepteren. Ken je de collega's van de andere teams wel al of wordt het echt een soort van inwerken in een nieuwe baan? Je weet het niet, misschien dat het andere team waar je in terecht komt je nog meer steun kan bieden in moeilijke tijden :)
Over het reageren:
Ik doe dat wisselend hoor Bloem, soms heb ik veel tijd en reageer ik op iedereen. Soms wat minder. Ik 'vind' er ook niks van, de een post uitgebreider dan de ander en dat is toch prima. Ik doe alles op mn mobiel btw :)

Testen: ik zit beetje op half half, doe soms ovulatietesten maar nog niet met veel precisie ook :)

Uitslapen: Ik kan dat afhankelijk van hoe druk ik het heb, sta nu best wel 'aan' en dan ben ik gewoon snel wakker met een to do list in mijn hoofd haha.

Gezelschapsspellen: ik vind weerwolven helemaal tof maar er komt gewoon weinig van. Misschien ook maar eens in verdiepen

Over de balzaak: Ik heb niks gedaan :devil: . Hij denkt zelf toch gestoten ofzo. Maar het zakt al goed weg dus komt vast goed :biggrin:

@Daanstje: erg vervelend zoiets, heb je zelf nog iets te zeggen over waar je heen gaat?
Leuk inderdaad die bordspellen! Ik hou er ook van. Wel het liefst met vrienden maar ja. Echt een activiteit voor een druilerige zondag (hier is het weer niet veel soeps in elk geval). Of bakken, dat hebben wij vandaag gedaan.
Wat voor dingen doen jullie dan verder meestal?

Wat vervelend Daanstje! Ik weet het niet zeker meer, maar was jij nou...je weet wel? Of haal ik nu dingen door elkaar?
anoniem_63b12869d565c wijzigde dit bericht op 01-11-2020 19:28
Reden: Ivm herkenbaarheid
2.30% gewijzigd
Bedankt trouwens voor jullie reacties op het reageren en de tips! Weet ik dat ik niet iets heel simpels over het hoofd gezien heb :sherlock: Voorlopig doe ik het maar even uit m’n (soms nogal zeefachtige) hoofd :lol:

@picco: balzaak :rofl:
Gelukkig dat man al opknapt Picco!

Ik heb een heerlijk middagdutje gedaan en op de bank gehangen, man is heerlijk met zoon aan het duploën (of zoiets haha)

Klopt Bloem, dat ben ik ;)
We hebben wel enige inspraak gelukkig. En sommige mensen ken ik wel, andere helemaal niet en weer anderen alleen van gezicht. Dus ik ben benieuwd. Verder wil ik er niet heel specifiek op ingaan, straks word ik herkend haha.. Nu vooral koudwatervrees en zie ik er tegen op. Ik ben erg gesteld op m'n comfort zone :)
daanstje wijzigde dit bericht op 01-11-2020 18:48
0.40% gewijzigd
Daanstje schreef:
01-11-2020 17:13

Klopt Bloem, dat ben ik ;)
We hebben wel enige inspraak gelukkig. En sommige mensen ken ik wel, andere helemaal niet en weer anderen alleen van gezicht. Dus ik ben benieuwd. Verder wil ik er niet heel specifiek op ingaan, straks word ik herkend haha.. Nu vooral koudwatervrees en zie ik er tegen op. Ik ben erg gesteld op m'n comfort zone :)
Eeeeeeehm ik kwam weer even terug om m’n post aan te passen, bedacht me namelijk net pas ( :facepalm: ) dat je er misschien helemaal niet op zit te wachten dat dit er zo staat? Nou ja, geef maar aan als dat zo is want dan haal ik het even weg.

Enniewee, ik vroeg het omdat ik me dan helemaal kan voorstellen dat je erg gehecht bent aan je vertrouwde team! T is emotioneel best belastend allemaal lijkt me, dan heb je zoveel steun aan je collega’s. Hopelijk in je nieuwe team straks ook weer!
Oeh leuk Bloem bakken! Daar hou ik ook echt van op zo’n zondag. Mijn baksel staat as we speak in de oven en het ruikt al heerlijk. Zo ga ik beginnen aan een nieuw gevonden recept op internet. Ben benieuwd haha. Verder zijn wij hier nogal voetbal liefhebbers dus op zo’n dagje gaan we van Heracles-Utrecht via Emmen-Feyenoord naar psv-ADO en vanavond speelt AZ nog. En tussendoor pakken we nog wat Engels en Spaans voetbal mee. Erg eigenlijk, maar we houden er wel van op zulke dagen.

Aviendha leuk die tip van het spel! In deze tijd doe ik ook steeds meer zulke dingen. Ik vind ticket To ride ook echt geweldig! Iemand die dat toevallig wel eens speelt?

Daanstje vervelend zeg van je werk.. kan me voorstellen dat je daar wel enigszins over stresst ja.
Bloem_Joppie schreef:
01-11-2020 17:33
Eeeeeeehm ik kwam weer even terug om m’n post aan te passen, bedacht me namelijk net pas ( :facepalm: ) dat je er misschien helemaal niet op zit te wachten dat dit er zo staat? Nou ja, geef maar aan als dat zo is want dan haal ik het even weg.

Enniewee, ik vroeg het omdat ik me dan helemaal kan voorstellen dat je erg gehecht bent aan je vertrouwde team! T is emotioneel best belastend allemaal lijkt me, dan heb je zoveel steun aan je collega’s. Hopelijk in je nieuwe team straks ook weer!
Als je het wilt verwijderen, graag! Geen idee wie hier allemaal meelezen..

Wbt spelletjes, doen wij graag maar eigenlijk wel te weinig.. vanmiddag nog quixx gedaan, leuk snel spelletje. Verder spelen we graag kolonisten, 30 seconds en met z'n tweeën ook wel Carcassonne.
Maar houd me wel aanbevolen voor andere spellen die je goed met z'n tweeën kunt spelen. Dus de tip van Aviendha sla ik even op!
Hopelijk valt het allemaal een beetje op zijn plek over een tijdje Daanstje, ik kan me het gevoel van onrust heel goed voorstellen.

Hier vanmiddag nog yahtzee gedaan, verder meestal niet echt uitgebreide spellen. Ik zou het wel willen kunnen maar vind het leren van spelregels zo saai. Vooral als anderen er al bedreven in zijn.
Dank je voor de leuke tip Aviendha! Wij doen graag spelletjes. Meteen een cadeautje erbij op mijn lijstje voor de feestmaand. Heeft iemand nog meer ideeën? Voor mezelf, man of de kleine uk (15 mnd)?
En goed dat je test wit was! Weet je nu zeker dat je door kunt.

Balen Daanstje! Ik hoop dat je snel je draai weer hebt kunnen vinden.

Herinnering, volgens mij gebruik ik als een van de weinigen geen ovulatietesten. Maar ik sta er helaas niet veel relaxter in.. hopelijk zou het voor jou wel helpen!

Oh Nola, heerlijk he zo’n voetbalmiddag. Vind ik ook super. Lukt nu minder omdat de aandacht vaak naar ons zoontje gaat. Formule 1 kijk ik ook graag!

Hoe is het met de komende NODs? Nog geen stiekeme vroeger testjes gedaan?
(Ik heb Vera even op de goede volgorde gezet in de OP, mijn ocd speelde op.)
Koetjes, haha shit dat is jammer. Het vervelende van die ovulatietesten is dat je weinig mag drinken als je wil testen, dat zorgt er dan voor dat ik er zo ongeveer continu mee bezig ben :bonk:

Ik ben vandaag begonnen aan een puzzel. Ik ben niet echt een puzzelaar maar op zich vind ik het wel rustgevend, het verzet mijn gedachten op een rustige manier.

Deze week zijn er weer een paar NOD's, ik denk dat we allemaal met smart wachten op een paar positieve testen deze maand :shout:
Picco NOD vandaag :cheer2:.
Voor wie nog een leuk en toepasselijk bordspel zoekt: Ik vind Pandemic heel erg leuk! Man en ik zijn niet heeel erg van samen spelletjes doen, maar deze doen we met veel plezier.

Verder heb ik even niet zoveel te vertellen. Mijn menstruatie is hévig (binnen 4u een superplus doorlekken) en ik heb mezelf lekker aan de naproxen geslingerd. Ik merk dat het hier niet de goede kant op gaat. Veel aan m'n hoofd, vind werk verschrikkelijk (en alles is dus een obstakel), 2 kraambezoeken en een babyshower gehad, aangekomen door minder sporten en meer eten. Ik kom in een spiraal terecht en weet niet hoe ik mezelf daaruit moet trekken. Heb over 2 weken pas weer therapie helaas.

Ik kom wel weer wat meer kletsen als ik wat positiever in't leven sta :).
@ananaskiwi, het si alweer bijna 6 november, dus een early testje deze week kan geen kwaad toch 😊.

@Korkoro en @herinnering. Wauw, heb echt wel respect dat jullie het zo precies bij blijven houden hoor. Ik denk dat ik niet echt zou kunnen temperaturen, bij elke kleine stijging zou ik al denken, is dit hem? En dan wordt ik weer veel te onzeker…

@bloem en @herinnering, ik ben juist meer een doodeweeks reageerder dan in het weekend. Vind het soms ook lastig om overal op te reageren hoor, maar doe mijn best 😊

@lav, wat een leuk idee met dat shirtje, ben benieuwd hoe hun reactie is 😊.

@Picco, auch, dat klinkt wel pijnlijk een gekneusde bal. Fijn dat het alweer iets beter werd.

@aviendha, dat spel klinkt wel leuk! Wij zijn ook wel van de spelletjes, maar voornamelijk in de zomer als we lekker buiten zitten. Binnen ga je toch weer snel netflixen of niks doen.
Fijn trouwens dat de test wit was. Is toch een stukje geruststelling voor deze ronde.

@kokoro, gelijk had je! Genieten toch om alles te nemen wat straks een hele poos niet meer mag.

@daanstje, wat balen van de reorganisatie, heb er zelf helaas 2 meegemaakt en leuk is het niet ☹. Vooraf; als je inderdaad in een fijn team zit. Hopelijk valt het mee en komt je weer in een fijn team terecht.

@Kokoro, jammer dat je je nu zo voelt. Iedereen heeft een eigen manier om zulke emoties een plaats te geven. Hopelijk helpt het gesprek over 2 weken een beetje… :there:

Picco, ben heel benieuwd naar jouw test!!

Mijn weekend was weer lekker vol. Gister mijn nichtje van 14 maanden op bezoek, ohh dan smelt mijn hart wel hoor. Dan kan het niet snel genoeg gaan vind ik.
Vanaf vandaag ga ik ook beginnen met de ovulatietesten. Ben heel benieuwd wat eruit komt.
@Daantsje wat klote van die reorganisatie :( hoop voor je dat er leuke collega's van terugkomen. Snap dat je hier niet blij van wordt.
Carcassone hebben wij ook, maar nog nooit met zn tweeën gedaan. Kunnen we wel eens proberen!

@Nola wel van ticket to ride gehoord, nooit gespeeld/weet niet wat het is. Ik ga het eens checken! Bakken doe ik echt nooit maar neem het me wel eens voor. Misschien is het nu wel een goede timing om te gaan oefenen ;)

@Vlavi haha herkenbaar. Ik heb wat vrienden die dol zijn op spelletjes en het heel goed weten allemaal, daar heb ik dan echt geen zin in. Maar als ik het eenmaal doorheb ben ik het enthousiasts van iedereen :'D

@Herinnering puzzels (legpuzzels)  zijn leuk! Ik word er ook heerlijk rustig van.

@Kokoro och lieve Kokoro :hug: vind het naar om te lezen dat je je zo voelt. Heb je nog vakantiedagen? Misschien lukt het om ze op te nemen. En koop een crosstrainertje ofzo op marktplaats. Muziekje op en even bewegen. (Heb ik ook maar gebruik hem nooit).

@Picco ik ben ook benieuwd!
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Lieve allemaal, wat is het hier heerlijk actief!
Ik lees elke ochtend de laatste berichtjes door, een fijn ochtendritueel moet ik zeggen :)

Ik neem ook weer even de tijd om te reageren. Ben weer lekker wispelturig want ik had bijna afgezworen om deze weken te lezen/reageren omdat ik dus even een onzeker dipje had, dus elke reactie over ovulatie, timing en apps bracht me even van mijn stuk. Maarja. Toen kwam NOD steeds dichterbij en klamp ik me weer aan jullie vast. Ik móét gewoon van me afschrijven!

Bloem: wat fijn dat je geen corona hebt! Ik moet zeggen dat ik er toch nog vrij weinig van merk om me heen. Wel veel testers, maar gelukkig geen positieve. (even afkloppen).

Leuke bordspeltips, jongens! Ik gister ook met vriend erover gehad om aan te schaffen. Zin in van die knusse herfstavondjes met kaarsjes, rode wijn en een bordspel! Ticket to ride vind ik heeeeeeel leuk. Mijn broers zijn spelletjes-fanaten dus ik heb alles voorbij zien komen, maar ben er niet snel voor te porren. Sommige zijn erdoorheen gedrukt en vind ik toch onverwachts erg leuk! Code names is ook leuk, maar moet je met minimaal 4 personen doen. Schoonmoeder was altijd hele winters aan het puzzelen, dus misschien moeten wij dat nu ook oppakken. Altijd erg rustgevend.

Bakken: love it. Koken is mijn hobby, dan ben ik helemaal in mijn element. Nooit volgens recepten, maar gewoon vanuit de losse pols. Ik koop wel zo af en toe een kookboek, om me in te lezen in een bepaalde keuken en op ideeën te komen. Laatste kookboek wat ik heb aangeschaft is een Perzisch kookboek! Met allerlei verhalen over de cultuur enzo, zó leuk!

Picco: ja, jij houdt lekker de spanning erin??? :mrgreen: :mrgreen:
Ben erg benieuwd!

K0koro: Hey, we zijn hier zodat je even kan spuien, klagen en uitrazen. Ik snap dat het voor jezelf ook niet leuk is om wat negatievere uitlatingen te doen, maar schroom niet. Ik denk dat we het allemaal herkennen. Vergeet niet dat dit een heel groot avontuur is, waar allerlei gevoelens bij komen kijken. Accepteer het ook gewoon - dat is in ieder geval wat ik probeer. Het heeft toch geen zin er tegen te vechten. Het is wat het is. Zorg goed voor jezelf en je komt er weer bovenop, maar geef het ook tijd. Niet van jezelf balen!

Hoe gaat het met de wachtbankers? Wanneer is iedereen van plan te gaan testen? Al leuke symptomen om over te wikken en wegen?

Situatie hier is dus: steeds meer focus op lichaam. Nu 8 dpo. Weinig dagen actie in de taxi tijdens ovulatie (zaterdag 1x 's ochtends seks, begin die middag positieve ovu test (smiley CB), namiddag weer seks & zondag ook). Denk dat dat zaad aardig uitgeput was de laatste twee keren, als ik sommige artikelen mag geloven. Maar goed, we hadden zin, en dan is het wel leuker dan de moetjes van de afgelopen maanden!
Afgelopen weekend beetje jankerig en moeilijke buien gehad. Al dagen last van pijnlijke borsten. Inmiddels weet ik dat dat door de stijgende progesteron levels is die altijd optreden na ovulatie!

Voel me wel goed, geen dip meer. Sport twee keer per week lekker buiten en probeer gezond te eten. Neem daarnaast vitamine D. Het begint me echt steeds meer en meer te dagen dat het voor iedereen zo ontzettend anders is.. mentaal en lichamelijk. Wetenschap is fijn voor bevestiging maar er is nog zoveel meer wat ons lichaam meeneemt tijdens dit hele proces. Er is geen "perfect" plaatje van hoe je hier in kan staan. Ik ben daarom heel trots op jullie en hoop dat jullie jezelf niet te kort doen (ik merk dat ik soms echt te streng ben voor mezelf)

Anyway: niks geen bijzondere symptomen dus. M'n gevoel erover is weer heel wisselend. Vrijdagochtend earlytestje op 12 DPO want vrijdagavond krijgen we eters (=WIJN!!!)

Fijne week allemaal!!
Sorry, K0koro, doe nu net alsof je je alleen rot voelt om de hele toestand rondom zwanger worden. Jij zit natuurlijk nu ook in over je werk en wellicht nog de situatie rondom een vriendin. Het is moeilijk voor te stellen dat het beter wordt als je ergens zo tegen op ziet. Heb dit ook vaak meegemaakt en soms rigoureuze keuzes gemaakt. Als ik daar nu op terugkijk ben ik alleen maar blij met dát ik het heb meegemaakt en ermee heb kunnen dealen. Maar in het moment zelf was ik radeloos. Hou even vol en vertrouw op jezelf!
Eens hoor, ik vind niemand hier negatief of vervelend posten, het is juist fijn dat iedereen alles kan delen!

Ik heb eergister getest en zou dan 80%kans hebben op positieve test, geen streep.

Ben ook nog niet ongesteld.

Maar tenzij marsepein eten voor je vaderland een symptoom is voor zwangerschap( ik gooi het nu op ongesteld) :

Ik denk niet dat ik zwanger ben :biggrin:

Puzzels vind ik niet zo, koken wel. Heb altijd 1 vaste kookdag, maak ik meteen van alles voor de hele week. Ik doe ook altijd maar 1 x boodschappen.

Als ik dat elke dag doe ga ik ongezond eten namelijk :roll:

Ik ben daar ook voor de toekomst wel mee bezig, ik denk nu dat ik babyhapjes enzo zelf wil maken ipv potjes.

Maar waarschijnlijk denk ik daar na een maand niet slapen heel anders over :rofl:
Eens met de meiden hierboven! Vind het juist heerlijk dat iedereen zo eerlijk is! Het leven gaat nu eenmaal niet over rozengeur en maneschijn..

Gewoon lekker van je af schrijven, eerlijk zijn vind ik zó belangrijk, zeker vrouwen onder elkaar.. Doen alsof het leven perfect is kan altijd nog op Instagram :rolling:

Picco, balen van je witte test.. Hoe voel je je erbij?
En gelukkig hoef je na een maand nog geen hapjes te maken, pas met een maand of 4-6.
Hier wel zelf gekookt, tenzij we ergens anders aten of op vakantie. Dan hadden we gewoon potjes.

Succes alle wachtbankzitters! Volgende week ook weer een hoop NOD's.. spannend!!
@Nolatjeee: Ticket to ride ken ik, super leuk spel! Ik kan niet wachten tot Joppie oud genoeg is om gezellig samen spelletjes te doen (haha nu maar hopen dat ie dat ook leuk vindt).
Wat heb je gemaakt? Wij een simpele appel-kaneelcake want de ‘wij’ is dus Joppie en ik. Dus moet geen ingewikkeld recept hebben want terwijl ik dat dan aan het bekijken ben heeft hij al de eieren in z’n haar gesmeerd/de bloem over het aanrecht uitgestrooid/alle suiker op gegeten/en ik wil niet eens nadenken over wat ie met de boter zou kunnen uitvreten :mrgreen:

@herinnering: met alleen temperatuur meten ben ik vorige keer zwanger geworden (had anders wel een extra hypotheek kunnen nemen met die ellenlange cycli zonder ovulatie haha).

@Larv: leuk idee met dat T-shirtje! Kan me echt voorstellen dat je daar naar uit kijkt. Benieuwd hoe snel ze het zien!

@Vlavi: herkenbaar wat je schrijft over dat je je voorheen druk kon maken over 1x seks en we nu van overtuigd bent dat dat sowieso nooit genoeg kan zijn. Gek hoe je hoofd werkt hè.

@Picco: marsepein eten voor het vaderland kan nog alle kanten op toch! Haha. Die babyhapjes: dat is zo ontzettend simpel dat het ook met slaaptekort prima kan hoor. En ik kan het weten, bleef steken op 2-4 uur slaap per nacht zo’n beetje. 1x per week een hele berg groente koken/stomen, pureren en in bakjes stoppen. Zo gebeurd. Maar niks mis met potjes zo af en toe hoor (vond ik dan. Maar ik ben op kinder-eetgebied vrij liberaal vergeleken met een hoop moeders geloof ik).

@Maria: geen positieve testen joh in jouw omgeving? Hier echt heel veel. Variërend van een beetje verkouden tot flink ziek (maar geen ziekenhuisopnames gelukkig). Klinkt heel leuk zeg, dat Perzische kookboek. Ik heb zoiets in een Marrokkaanse variant, gekocht na een vakantie daar. Daar maak ik momenteel niet zo veel uit, iets met een peuter in huis 8-)

@Kokoro: echt naar om te horen hoe je je voelt en dat je het idee hebt dat je pas weer mee kunt kletsen als je je weer beter voelt. Misschien helpt van je afpraten juist wel om je weer beter te kunnen voelen? Kan de afspraak met je therapeut misschien naar voren? Kan me voorstellen dat 2 weken een eindeloze tijd lijkt (al weet ik dat de agenda van de therapeut daar vast anders over denkt, maar hé, jij gaat alleen over jou!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven