Teveel vruchtwater, te grote baby

07-10-2020 20:05 470 berichten
Vandaag een groei echo gehad en ik ben er helemaal door van de kaart.

Ik ben 28+6 en de baby's hoofd meet 32+6, ook buik liep ver vooruit. Ze is dus 4 weken verder dan zou moeten.

Maar het engste is dat er veel te veel vruchtwater is. 25 cm. Normaal is het tussen 12-18 cm. Hierdoor heb je verhoogde kansen op heel veel dingen, ziektes, down, losrakende placenta, vroeggeboorte, doodgeboorte, ernstige afwijkingen in het lichaam van de baby enz enz enz. Het lijstje houdt niet op.

Mijn vriend is heel droog en lijkt het weinig te deren. Maar ik ben helemaal ingestort. Moet morgen testen op zwangerschapsdiabetes. En heb pas over 3 weken weer een groei echo.. ze wilde eerder maar er was geen plek... geen idee hoe ik die tijd ga doorkomen..

Ik voel mij heel slecht en zou graag willen weten of iemand wat soortgelijks heeft ervaren.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte meid.
Hoeveel weken ben je nu?

Is je vriend er inmiddels?
Subnautica schreef:
01-11-2020 18:09
Sterkte meid.
Hoeveel weken ben je nu?

Is je vriend er inmiddels?
Ja hij is er
Ben 32 +3
Fijn dat je niet meer alleen bent.

Ze houden je nu in ieder geval goed in de gaten. Kunnen ze je iets geven tegen de pijn in je nier?
Sterkte TO! Hopelijk blijft hij/zij nog even binnen.
Veel sterkte!! Elke dag is mooi meegenomen, maar wat niet gaat dat gaat niet. Blijf goed aangeven wat je voelt
Heel veel sterkte!
Alelszz, ik volg je hoor, ik heb zo met je te doen.
Heel veel sterkte, ik hoop dat alles op z'n pootjes terecht gaat komen en dat je straks een gezond kindje in je armen mag hebben.
Jij natuurlijk beterschap. Dit is zo slopend voor je... :hug:
:hug:
Sterkte meid. Wat een narigheid, die pijn en die onzekerheid. Ik denk heel veel aan je en duim mijn duimen blauw voor jullie. Houd vol meis.
:heart:
Ach Alelszz, wat rot :hug: veel sterkte!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes :)

Het is idd fijn dat ik nu onder controle ben. Moet nu complete bedrust houden. Heb een eigen privekamer dus dat is fijn. (Voor zolang ze deze kamer beschikbaae hebben)

Zojuist prik in mn been gehad en weeenremmer pillen.

Zou eerst buscopan pil krijgen tegen de nierpijn maar ze willen dit liever niet geven.. dus ik vrees dat het overleven gaat worden op paracetamol :( tenzij ik echt tegen het plafond schiet. en daar zit ik eigenlijk al dus ja lastig...

Vriend is nu naar huis voor spulletjes, heb gevraagd of hij de tablet mee wil nemen kan ik wat netflixen enzo. Beetje afleiding zoeken

Fingers crossed dat ons meisje nog op zich laat wachten💘 ik hou jullie op de hoogte
Probeer het maar over je heen te laten komen voor zover dat gaat.

Sterkte.
Ach, wat ontzettend kl*te voor je. Heel veel sterkte en ook ik denk aan je.
Och jeetje! Dikke knuffel en sterkte de komende dagen, hopelijk blijft jullie dappere meisje nog een paar weken lekker zitten.
Wat heb jij een rottige zwangerschap zeg. Heel veel sterkte, hoop dat de pijn toch nog op een of andere manier af zal nemen, en dat je dochter gezond geboren mag worden.
Ohhh, wat een ellende... :-(
Heel veel sterkte, hou vol en ik duim voor jullie!! :bigkiss:
Poeh, je krijgt het wel voor je kiezen zeg. Heel veel sterkte, hopelijk blijft de kleine meid nog even binnen en wordt jouw pijn wat minder!
Bedankt allen⚘
Heel veel sterkte! :hug: En wat iemand anders ook zei, elke dag meer is meegenomen. Hopelijk blijft ze nog even warm in je buik!
Jeetje ook dat nog. Heel veel sterkte!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Sterkte Alelszz!

Je ligt nu in ieder geval op de goede plek, waar ze jullie goed in de gaten kunnen houden.
Jeetje wat een ellende! Veel sterkte!
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Pfff het zit jullie ook niet mee, sterkte!
Hoe gaat het nu?
Hoe is het vandaag met jullie ? Houd je vriend zich ook staande? Kan mij voorstellen dat het voor hem ook impact maakt.
Snap er niets meer van..

Urine uitslag moet nog bekend worden, tot vanavond "sparen" en dan gaan ze het testen.

Bloeddruk nog te hoog. Heb nu medicijnen voor antibiotica ivm vermoedelijke infectie.

Ze meten net mijn baarmoederhals en nu is hij opeens 3 cm volgens die meneer. Het ging nogal onprettig ze kwamen met 4 man binnen, 1 gyn en 3 stagiaires(?) die man deed heel snel 1 minuut meten en vloog direct weer weg. Kon geneens vragen stellen.

Maar die gyn mevrouw gister had ik een lang gesprek mee en zij heeft drie keer opnieuw rustig die baarmoederhals gemeten en zei toen zeker dat het onder de 2 cm zat. Kreeg ook direct longrijpers en weeremmers.

Later kwam een verpleegkundige en ik vroeg wat is dit nou. Ze zegt het kan niet van 2 naar 3 dus een van de twee is fout.

Maar vandaag krijg ik niks meer zeggeb ze qua echos enzo. Heb nog steeds veel nierpijn maarja dat is niet de grootste zorg.

Moet morgen opnieuw ook een glucosetest doen. Dusja beetje vaag. Even afwachtn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven