Fallout vragen
donderdag 5 november 2020 om 20:51
Ik ben druk aan t zoeken, maar heb het via google nog niet kunnen vinden. Ik ben in het Meresti treinstation bij de Family en heb het wachtwoord nodig van de security terminal bij de kamer waar Ian West is opgesloten. Hoe kom ik in die pc?SombraOnline schreef: ↑05-11-2020 20:42Ah, ik speel alleen 4 en 76.Wat wil je precies weten? Misschien is het op Google te vinden?
![]()
donderdag 5 november 2020 om 20:57
donderdag 5 november 2020 om 23:24
While your in your inventory mouse over an item and hold the number you want to tag it to.
Ex. Mouse over Tire Iron, Hold 1, Click Tire Iron
donderdag 5 november 2020 om 23:27
DankjeRoe-de-kangaroe schreef: ↑05-11-2020 23:24While your in your inventory mouse over an item and hold the number you want to tag it to.
Ex. Mouse over Tire Iron, Hold 1, Click Tire Iron

vrijdag 6 november 2020 om 00:33
Als je VATS bedoelt, denk ik niet dat je ondertussen van wapen kunt wisselen.
(Persoonlijk: VATS is voor mietjes)
Misschien heb je iets aan deze site:
http://game.lhg100.com/Article/gameguid ... 12648.html
Trouwens wel een goede keuze qua game. Met genoeg mods wordt het nog beter en moeilijker.
vrijdag 6 november 2020 om 00:38
Gaat de lol niet van het spel af als je alles opzoekt/vraagt? Het is juist het idee dat je hier door veel zoeken zelf achter komt.
Ik zoek pas dingen op als ik na lang zoeken/ vechten echt niet verder kom en ik gefrustreerd raak.
Al je vragen kan je op google vinden. Ik heb het spel zelf niet eens gespeeld en kan alles makkelijk vinden . Op youtube heb je hele walktroughs.

vrijdag 6 november 2020 om 00:50
Ik zou denken van wel, zeker bij een RPG.Roe-de-kangaroe schreef: ↑06-11-2020 00:38Gaat de lol niet van het spel af als je alles opzoekt/vraagt? Het is juist het idee dat je hier door veel zoeken zelf achter komt.
Ik zoek pas dingen op als ik na lang zoeken/ vechten echt niet verder kom en ik gefrustreerd raak.
Al je vragen kan je op google vinden. Ik heb het spel zelf niet eens gespeeld en kan alles makkelijk vinden . Op youtube heb je hele walktroughs.
Langs de andere kant: mijn vader vond Skyrim en The witcher 3 ook geweldig, eenmaal hij dit kon spelen in Godmode.
Begrijp het niet, maar ieder zijn ding.
vrijdag 6 november 2020 om 12:04
Ik heb serieus meer dan 15 x geprobeerd om te strijden tegen de Raiders in de Super duper market, maar kwam er simpelweg niet doorheen..misschien ben ik niet de beste schutter, geen idee. Ben nu in in Meresti trainstation geweest...maar ik krijg het wachtwoord van de security terminal niet? Toen ik dat kwaadschiks alsnog had gekregen zat Ian West niet in de afgesloten kamer :s.Roe-de-kangaroe schreef: ↑06-11-2020 00:38Gaat de lol niet van het spel af als je alles opzoekt/vraagt? Het is juist het idee dat je hier door veel zoeken zelf achter komt.
vrijdag 6 november 2020 om 12:05
Ik stel de vraag juist omdat ik al de hele dag bezig was geweest met de Family en dat ook niet lukte...Roe-de-kangaroe schreef: ↑06-11-2020 00:38Gaat de lol niet van het spel af als je alles opzoekt/vraagt? Het is juist het idee dat je hier door veel zoeken zelf achter komt.
vrijdag 6 november 2020 om 13:02
Het is voor mij de eerste keer dat ik een RPG speel en ik speel hem vooral voor de quests en het avontuurlijke. Het schieten mag erin zitten maar niet als hoofdzaak