Fallout vragen

05-11-2020 20:38 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier mensen die Fallout (3) spelen en me wellicht kunnen helpen met wat vragen?
Ah, ik speel alleen 4 en 76. ;-D Wat wil je precies weten? Misschien is het op Google te vinden? :)
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
05-11-2020 20:42
Ah, ik speel alleen 4 en 76. ;-D Wat wil je precies weten? Misschien is het op Google te vinden? :)
Ik ben druk aan t zoeken, maar heb het via google nog niet kunnen vinden. Ik ben in het Meresti treinstation bij de Family en heb het wachtwoord nodig van de security terminal bij de kamer waar Ian West is opgesloten. Hoe kom ik in die pc?
Scherm geeft de melding 'terminal locked'
Aanvullende vraag: als ik iemand aanval / beschiet met behulp van de, kan ik dan tussendoor van wapen switchen? Want voor de zwaarste wapens heb ik net genoeg ammo om 3 a 4 keer te schieten.
https://fallout.fandom.com/wiki/Fallout_3_quests
Wachtwoord is: Vespertilio
Snoopy80 schreef:
05-11-2020 20:57
Aanvullende vraag: als ik iemand aanval / beschiet met behulp van de, kan ik dan tussendoor van wapen switchen? Want voor de zwaarste wapens heb ik net genoeg ammo om 3 a 4 keer te schieten.
While your in your inventory mouse over an item and hold the number you want to tag it to.

Ex. Mouse over Tire Iron, Hold 1, Click Tire Iron
Roe-de-kangaroe schreef:
05-11-2020 23:24
While your in your inventory mouse over an item and hold the number you want to tag it to.

Ex. Mouse over Tire Iron, Hold 1, Click Tire Iron
Dankje :). Nog 1 vraag: ik heb nu een password gekregen to unlock the outer security door from the maintenance tunnels to the main platform. Maar waar is dat? Is er ergens een plattegrond van Meresti?
Snoopy80 schreef:
05-11-2020 20:57
Als je VATS bedoelt, denk ik niet dat je ondertussen van wapen kunt wisselen.
(Persoonlijk: VATS is voor mietjes)

Misschien heb je iets aan deze site:

http://game.lhg100.com/Article/gameguid ... 12648.html

Trouwens wel een goede keuze qua game. Met genoeg mods wordt het nog beter en moeilijker.
Snoopy80 schreef:
05-11-2020 23:27
Dankje :). Nog 1 vraag: ik heb nu een password gekregen to unlock the outer security door from the maintenance tunnels to the main platform. Maar waar is dat? Is er ergens een plattegrond van Meresti?

Gaat de lol niet van het spel af als je alles opzoekt/vraagt? Het is juist het idee dat je hier door veel zoeken zelf achter komt.
Ik zoek pas dingen op als ik na lang zoeken/ vechten echt niet verder kom en ik gefrustreerd raak.

Al je vragen kan je op google vinden. Ik heb het spel zelf niet eens gespeeld en kan alles makkelijk vinden . Op youtube heb je hele walktroughs.
Roe-de-kangaroe schreef:
06-11-2020 00:38
Gaat de lol niet van het spel af als je alles opzoekt/vraagt? Het is juist het idee dat je hier door veel zoeken zelf achter komt.
Ik zoek pas dingen op als ik na lang zoeken/ vechten echt niet verder kom en ik gefrustreerd raak.

Al je vragen kan je op google vinden. Ik heb het spel zelf niet eens gespeeld en kan alles makkelijk vinden . Op youtube heb je hele walktroughs.
Ik zou denken van wel, zeker bij een RPG.
Langs de andere kant: mijn vader vond Skyrim en The witcher 3 ook geweldig, eenmaal hij dit kon spelen in Godmode.
Begrijp het niet, maar ieder zijn ding.
Roe-de-kangaroe schreef:

Ik heb serieus meer dan 15 x geprobeerd om te strijden tegen de Raiders in de Super duper market, maar kwam er simpelweg niet doorheen..misschien ben ik niet de beste schutter, geen idee. Ben nu in in Meresti trainstation geweest...maar ik krijg het wachtwoord van de security terminal niet? Toen ik dat kwaadschiks alsnog had gekregen zat Ian West niet in de afgesloten kamer :s.
Roe-de-kangaroe schreef:

Ik stel de vraag juist omdat ik al de hele dag bezig was geweest met de Family en dat ook niet lukte...
Moirmel schreef:
06-11-2020 00:50
Ik zou denken van wel, zeker bij een RPG.
Langs de andere kant: mijn vader vond Skyrim en The witcher 3 ook geweldig, eenmaal hij dit kon spelen in Godmode.
Begrijp het niet, maar ieder zijn ding.
Het is voor mij de eerste keer dat ik een RPG speel en ik speel hem vooral voor de quests en het avontuurlijke. Het schieten mag erin zitten maar niet als hoofdzaak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven