UD 2e helft oktober 2020

vrijdag 28 februari 2020 om 12:21
Een nieuw groepje omdat de andere van oktober erg groot wordt.
Voor de dames die in de 2e helft (vanaf de 16e) zijn uitgerekend in oktober.
Inlog: UDokt2020
Wachtwoord: okto2020
Maisnon
Voor de dames die in de 2e helft (vanaf de 16e) zijn uitgerekend in oktober.
Inlog: UDokt2020
Wachtwoord: okto2020
Naam | Leeftijd | Kindje | UD | J/M | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
blo3mpj3 | 38 | tweede | 15 oktober | ![]() | |
Principessa3 | 38 | tweede | 16 oktober | jongen | ![]() |
OkkiePetite | 32 | tweede | 16 oktober | ![]() | |
LiverpoolRain | 30 | tweede | 20 oktober | ![]() | |
Gudrun | 36 | eerste | 21 oktober | ![]() | |
Daneli | 27 | eerste | 23 oktober | ![]() | |
Kumu91 | 28 | eerste | 25 oktober | ||
leolux | 28 | tweede | 27 oktober | ||
lux- | 30 | tweede | 28 oktober | ![]() | |
appelgroen | 31 | tweede | 28 oktober | ||
Zuid87 | 32 | eerste | 29 oktober | ![]() | |
Roos876 | derde | 30 oktober | ![]() | ||
ollie-ollie | begin 30 | eerste | eind oktober | ![]() | |
Lasvegas-84 | 35 | tweede | 1 november | ![]() | |
mindsey | 34 | eerste | 1 november | ![]() |

anoniem_636bd206a82f3 wijzigde dit bericht op 28-08-2020 12:58
73.74% gewijzigd
zaterdag 24 oktober 2020 om 10:53
Beste forummers,
Er is momenteel iemand bezig om de algemene accounts die jullie gebruiken om de tabel te wijzigen, te misbruiken.
Degene die het account aangemaakt heeft, wil ik verzoeken om ons te mailen met het emailadres wat bij dat account hoort om het wachtwoord te wijzigen.
Verder wil ik jullie adviseren om het account door 1 of 2 mensen te laten beheren om dit gedoe te voorkomen in de toekomst.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
Er is momenteel iemand bezig om de algemene accounts die jullie gebruiken om de tabel te wijzigen, te misbruiken.
Degene die het account aangemaakt heeft, wil ik verzoeken om ons te mailen met het emailadres wat bij dat account hoort om het wachtwoord te wijzigen.
Verder wil ik jullie adviseren om het account door 1 of 2 mensen te laten beheren om dit gedoe te voorkomen in de toekomst.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 25 oktober 2020 om 00:38
Hi meisjes!
Gefeliciteerd leolux!!
Hier gaat alles goed. De borst lukt nog steeds niet, dus we blijven kolven. Is wel wat vermoeiend. Tepels doen ook een beetje zeer, borstschild van de kolf blijkt te groot. Kleinere is besteld. Vandaag was dreumes heel lief. Ze lachte naar hem en aaide over z’n handje, zo van kijk mama wat een kleine vingertjes! Ook trok ze z’n sokken uit om ze weer aan te willen doen, maar dat kan ze nog niet haha
Met mij gaat het goed. Litteken trekt alleen nog afentoe. Mijn buik gaat wel echt langzaam. Is nog zo groot als 5 maanden en een blubberig hoopje. Maar dat komt goed!
Gefeliciteerd leolux!!

Hier gaat alles goed. De borst lukt nog steeds niet, dus we blijven kolven. Is wel wat vermoeiend. Tepels doen ook een beetje zeer, borstschild van de kolf blijkt te groot. Kleinere is besteld. Vandaag was dreumes heel lief. Ze lachte naar hem en aaide over z’n handje, zo van kijk mama wat een kleine vingertjes! Ook trok ze z’n sokken uit om ze weer aan te willen doen, maar dat kan ze nog niet haha

Met mij gaat het goed. Litteken trekt alleen nog afentoe. Mijn buik gaat wel echt langzaam. Is nog zo groot als 5 maanden en een blubberig hoopje. Maar dat komt goed!
donderdag 29 oktober 2020 om 16:02
Jammer dat je nog steeds moet kolven Principessa, is het doel wel aan de borst te raken tzt?
Hier ook bevallen van een gezonde jongeman die nu heerlijk met papa samen een giga dut ligt te doen
Ben mega verliefd en gelukkig
Hier ook bevallen van een gezonde jongeman die nu heerlijk met papa samen een giga dut ligt te doen

Ben mega verliefd en gelukkig

Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
vrijdag 30 oktober 2020 om 06:01
vrijdag 6 november 2020 om 19:24
@Lux, van harte gefeliciteerd en heb het goed samen.
Ik ben nu ook moeder geworden, een paar dagen geleden. Doordat de vliezen gebroken waren en de ontsluiting niet op gang kwam na uuuuren verschrikkelijke rugweeën hebben we gekozen voor de keizersnede, ik heb haar uit mij zien komen, dat was indrukwekkend mooi. Onze dochter is prachtig, lief, fantastisch, ik ben zo verliefd! Borstvoeding komt traag op gang door keizersnede, maar het begint nu een beetje te komen. We zijn al thuis en ik herstel goed, moet wel heel rustig aan doen.
Ik ben nu ook moeder geworden, een paar dagen geleden. Doordat de vliezen gebroken waren en de ontsluiting niet op gang kwam na uuuuren verschrikkelijke rugweeën hebben we gekozen voor de keizersnede, ik heb haar uit mij zien komen, dat was indrukwekkend mooi. Onze dochter is prachtig, lief, fantastisch, ik ben zo verliefd! Borstvoeding komt traag op gang door keizersnede, maar het begint nu een beetje te komen. We zijn al thuis en ik herstel goed, moet wel heel rustig aan doen.
maandag 9 november 2020 om 08:31
Ha meiden, ook van mij even een update.
Woensdagavond laat is onze prachtige zoon geboren. Het verhaal lijkt op dat bij jullie Gudrun.
Maandagochtend waren mijn vliezen al gebroken, woensdag uiteindelijk voor inleiding naar het ziekenhuis. Dat vorderde nauwelijks, waardoor ik s avonds rond 21.00 uur nog steeds maar 1,5 cm had (kwam binnen met 1). Ondertussen wel heftige weeën en begon hij steeds meer te dippen waardoor eigenlijk maar 1 houding nog ok was, geen pijnstilling mogelijk en ook niet echt perspectief op een eindpunt.
Vond het heel moeilijk maar ook voor keizersnede gekozen, gelukkig in overleg en zoveel mogelijk gentle.
Zaterdag thuisgekomen.
Hij doet het fantastisch, drinkt goed en over het algemeen heel relaxed en tevreden. Wij zijn helemaal verliefd,had niet durven hopen dat dat zo natuurlijk zou voelen. Mijn herstel valt af en toe mee en af en toe heel erg tegen, gelukkig de allerliefste kraamhulp en man in m'n team.
Heel veel geluk allemaal!
Woensdagavond laat is onze prachtige zoon geboren. Het verhaal lijkt op dat bij jullie Gudrun.
Maandagochtend waren mijn vliezen al gebroken, woensdag uiteindelijk voor inleiding naar het ziekenhuis. Dat vorderde nauwelijks, waardoor ik s avonds rond 21.00 uur nog steeds maar 1,5 cm had (kwam binnen met 1). Ondertussen wel heftige weeën en begon hij steeds meer te dippen waardoor eigenlijk maar 1 houding nog ok was, geen pijnstilling mogelijk en ook niet echt perspectief op een eindpunt.
Vond het heel moeilijk maar ook voor keizersnede gekozen, gelukkig in overleg en zoveel mogelijk gentle.
Zaterdag thuisgekomen.
Hij doet het fantastisch, drinkt goed en over het algemeen heel relaxed en tevreden. Wij zijn helemaal verliefd,had niet durven hopen dat dat zo natuurlijk zou voelen. Mijn herstel valt af en toe mee en af en toe heel erg tegen, gelukkig de allerliefste kraamhulp en man in m'n team.
Heel veel geluk allemaal!
maandag 9 november 2020 om 12:00
Hoi jongens, toch even hier laten weten. Schrijnend genoeg lijkt mijn verhaal op de twee bovenstaande. Vorige week dinsdagavond braken mijn vliezen, kwam spontaan op gang, maar zette niet erg door.
Woensdagnacht aan de weeënopwekkers, ondanks dat ik dat doodeng vond ivm keizersnede bij onze oudste en dus een litteken in de baarmoeder.
Toen ging het vlot tot volledige ontsluiting, bij het persen ging het mis, hartslag viel weg en ik kreeg een spoedkeizersnede. Daar bleek m’n litteken gescheurd en zat onze allerliefste zoon al in m’n buikholte ipv baarmoeder.
Hij heeft het niet gered.
Wij zijn nu thuis en gebroken. Ik wilde het jullie toch laten weten, maar zal niet meer verder schrijven verwacht ik.
Woensdagnacht aan de weeënopwekkers, ondanks dat ik dat doodeng vond ivm keizersnede bij onze oudste en dus een litteken in de baarmoeder.
Toen ging het vlot tot volledige ontsluiting, bij het persen ging het mis, hartslag viel weg en ik kreeg een spoedkeizersnede. Daar bleek m’n litteken gescheurd en zat onze allerliefste zoon al in m’n buikholte ipv baarmoeder.
Hij heeft het niet gered.
Wij zijn nu thuis en gebroken. Ik wilde het jullie toch laten weten, maar zal niet meer verder schrijven verwacht ik.

vrijdag 13 november 2020 om 20:54
zondag 15 november 2020 om 15:58
Ach iedereen probeert het wel, dus hebben zeker veel steun, maar moet zeggen dat het allemaal niks helpt..Gudrun schreef: ↑13-11-2020 20:54Lieve LasVegas wat enorm verdrietig, wat een groot verlies.
Ik wens je heel veel troost en kracht.
Hebben jullie steun in jullie naaste omgeving? Dat hoop ik zo voor je, mensen die je lasten kunnen verlichten, mensen die voor je zorgen?
Hele dikke knuffel en heel veel warmte.
Voelen ons alleen maar heel leeg..