Meid benaderd, flauwe reactie

zaterdag 7 november 2020 om 22:11
Hoi dames,
Even een vrouwelijk perspectief nodig hier.
Ik sport al lange tijd in teamverband. Daar ben ik een hele leuke dame tegengekomen met wie ik 2x getraind heb, maar al snel mochten we niet meer in teamverband sporten. Ik voelde wel wat bij haar, en ze leek mij ook wel leuk te vinden en we hebben af en toe een kletspraatje gemaakt. Ze voegde mij op een gegeven moment toe op facebook, waarna ik de stoute schoenen heb aangetrokken en een berichtje heb gestuurd. Ongeveer zoiets als ‘wat jammer he, dat we voorlopig niet kunnen trainen. Hopelijk kan dat snel weer, het lijkt me in ieder geval leuk je weer te treffen, in de zaal of anders ergens daarbuiten!’
Mijn idee met dit berichtje was eigenlijk om voorzichtig voor te sorteren op een afspraakje, maar ik weet niet of ze dat zo begrepen heeft want ik kreeg na een dag een berichtje terug, in de zin van ‘ ja erg jammer inderdaad! Lijkt me ook gezellig je weer te treffen!’
Hoe kan ik hier op reageren? En hoe moet ik haar berichtje interpreteren? Is ze niet echt geïnteresseerd of was mijn ‘hint’ gewoon niet erg duidelijk?
Even een vrouwelijk perspectief nodig hier.
Ik sport al lange tijd in teamverband. Daar ben ik een hele leuke dame tegengekomen met wie ik 2x getraind heb, maar al snel mochten we niet meer in teamverband sporten. Ik voelde wel wat bij haar, en ze leek mij ook wel leuk te vinden en we hebben af en toe een kletspraatje gemaakt. Ze voegde mij op een gegeven moment toe op facebook, waarna ik de stoute schoenen heb aangetrokken en een berichtje heb gestuurd. Ongeveer zoiets als ‘wat jammer he, dat we voorlopig niet kunnen trainen. Hopelijk kan dat snel weer, het lijkt me in ieder geval leuk je weer te treffen, in de zaal of anders ergens daarbuiten!’
Mijn idee met dit berichtje was eigenlijk om voorzichtig voor te sorteren op een afspraakje, maar ik weet niet of ze dat zo begrepen heeft want ik kreeg na een dag een berichtje terug, in de zin van ‘ ja erg jammer inderdaad! Lijkt me ook gezellig je weer te treffen!’
Hoe kan ik hier op reageren? En hoe moet ik haar berichtje interpreteren? Is ze niet echt geïnteresseerd of was mijn ‘hint’ gewoon niet erg duidelijk?

zaterdag 7 november 2020 om 22:17
OK, hier heb ik wat aan! Voor mij was het namelijk wel duidelijk dat ik hiermee een afspraak bedoel maar zou zij het als iets anders op hebben gevat denk je?

zaterdag 7 november 2020 om 22:18
Ja.Mistermark81 schreef: ↑07-11-2020 22:17OK, hier heb ik wat aan! Voor mij was het namelijk wel duidelijk dat ik hiermee een afspraak bedoel maar zou zij het als iets anders op hebben gevat denk je?
Ik zou net als haar gereageerd hebben denk ik
zaterdag 7 november 2020 om 22:19
Eigenlijk hebben we een glazen bol nodig.
ze schreef:
Lijkt me ook gezellig je weer te treffen
Dat kan gewoon beleefd zijn, of enthousiast.
Als je het wilt weten, kun je proberen een tijd en plaats voor te stellen voor een wandeling, of iets dergelijks.
(ik ben geen vrouw, maar man van 50 ongeveer).

ze schreef:
Lijkt me ook gezellig je weer te treffen
Dat kan gewoon beleefd zijn, of enthousiast.
Als je het wilt weten, kun je proberen een tijd en plaats voor te stellen voor een wandeling, of iets dergelijks.
(ik ben geen vrouw, maar man van 50 ongeveer).
docotrandus wijzigde dit bericht op 07-11-2020 22:20
Reden: aanvulling: Dat kan gewoon beleefd zijn, of enthousiast.
Reden: aanvulling: Dat kan gewoon beleefd zijn, of enthousiast.
7.46% gewijzigd
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.
Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.

zaterdag 7 november 2020 om 22:20
"Ik zou je graag beter willen leren kennen"
De rest zou ik niet weten ivm de lockdown
edit: ja, ze vindt je wel leuk want ze wil je weer treffen, en een dag later reageren kan betekenen dat ze je berichtje pas later heeft gezien,
De rest zou ik niet weten ivm de lockdown
edit: ja, ze vindt je wel leuk want ze wil je weer treffen, en een dag later reageren kan betekenen dat ze je berichtje pas later heeft gezien,
anoniem_210941 wijzigde dit bericht op 07-11-2020 22:21
45.45% gewijzigd

zaterdag 7 november 2020 om 22:20
Flauw als in lauwtjes denk ik

zaterdag 7 november 2020 om 22:22
Inderdaad. metnoorderlicht76 schreef: ↑07-11-2020 22:19Ik zou zeggen het is voor haar duidelijk maar ze probeert ook aardig te zien, dus stuurt ze een wat late reactie en negeert ze de suggestie iets af te spreken. Zou niets meer vragen, maar afwachten tot jullie weer trainen en dan gewoon ff relaxed kijken
in de zaal of anders ergens daarbuiten!’ gaf mistermark81 wel aan dat hij een afspraak maken wilde.
Ik las eroverheen, zij misschien ook. Misschien niet.
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.

zaterdag 7 november 2020 om 22:23
Ik houd van concreetdocotrandus schreef: ↑07-11-2020 22:22Inderdaad. met
in de zaal of anders ergens daarbuiten!’ gaf mistermark81 wel aan dat hij een afspraak maken wilde.
Ik las eroverheen, zij misschien ook. Misschien niet.
Ik vind dit echt te vrijblijvend

zaterdag 7 november 2020 om 22:25
Ze reageert toch exact net zo vaag/positief als jij zelf?
Jij geeft aan het leuk te vinden haar weer te treffen en zij geeft aan het leuk te vinden om jou weer te treffen.
Is het dan misschien een idee om dit te interpreteren dat jullie het leuk zouden vinden om elkaar weer te treffen? Of zeg ik nou iets heel geks?
Jij geeft aan het leuk te vinden haar weer te treffen en zij geeft aan het leuk te vinden om jou weer te treffen.
Is het dan misschien een idee om dit te interpreteren dat jullie het leuk zouden vinden om elkaar weer te treffen? Of zeg ik nou iets heel geks?

zaterdag 7 november 2020 om 22:27
Niet helemaal mee eens.noorderlicht76 schreef: ↑07-11-2020 22:19Ik zou zeggen het is voor haar duidelijk maar ze probeert ook aardig te zien, dus stuurt ze een wat late reactie en negeert ze de suggestie iets af te spreken. Zou niets meer vragen, maar afwachten tot jullie weer trainen en dan gewoon ff relaxed kijken