Advies gevraagd door daten

woensdag 21 oktober 2020 om 08:44
Goedemorgen, ik wil graag advies hebben. Ik wil mij binnenkort weer op het pad gaan begeven van daten, met als doel hier een mooie serieuze relatie in te vinden. Alleen ben ik als man heel erg seksueel ingesteld. Ik ben niet van de standaard dingetjes en hou van stoute dingen ook. Wat is nou de beste manier om hierin een match te vinden. Hoe kan ik zoiets nou goed brengen op een respectvolle manier, zonder dat ze denken dat ik puur seks uit ben, want dit is dus niet geval. Maar seks is een belangrijk onderdeel van een relatie en je moet elkaar hierin wel kunnen vinden zeg maar. Ik hoop dat ik dit zo goed kan verwoorden.
zondag 8 november 2020 om 20:43
Je blijft het maar aandacht geven en zij jou. Maar zij zit op de bestuurders stoel. Je bent verslaafd aan een passionele knipperlicht relatie. De enige manier is afkicken, alles blokkeren en geen aandacht meer geven, want dan groeit het. Maar dit is al veel gezegd, je moet het echt zelf ondervinden en deze wave ook weer pakken.

maandag 9 november 2020 om 08:39
Zij is heel goed in manipuleren en jij wil je laten manipuleren. Er is niets gezonds aan deze vrouw (relatie) en jij bent er verslaafd aan. Wil je een vrouw die alleen maar als ze twijfelt en zich niet goed voelt bij een ander bij jou aanklopt? Jullie gedragen jullie beide heel kinderachtig. Ga verder met je leven, helen en verwerken en dan daten en dan komt er vanzelf wel iets beters en gelijkwaardiger op je pad.
Maar nu zal je wel weer reageren dat je het zelf gaat doen omdat dit niet is wat je wil horen en dus niet in je straatje past.
Maar nu zal je wel weer reageren dat je het zelf gaat doen omdat dit niet is wat je wil horen en dus niet in je straatje past.