Gek van twijfels.... Geen OP

08-11-2020 15:35 44 berichten
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-12-2020 20:45
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen zijn genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Vivaforum
0.00% gewijzigd
-
anoniem_394240 wijzigde dit bericht op 12-12-2020 20:32
0.00% gewijzigd
-
anoniem_394240 wijzigde dit bericht op 12-12-2020 20:33
99.15% gewijzigd
Carpe-diem93 schreef:
08-11-2020 17:00
Ik wil zo graag beter worden... Maar heb al de intensiefste therapie gekregen. Had eerst CGT en nu schematherapie
Opname? Overleg eens met je behandelaar of huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Carpe-diem93 schreef:
08-11-2020 17:01
Heb int verleden mirena gehad en implanon. Beiden was totaaaal geen succes :-/
Je hebt nu geen libido. Dus die hele pil schiet zijn doel voorbij, toch ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Carpe-diem93 schreef:
Een ideale oplossing is er niet. Geen anticonceptie is nog wel het minst ideale natuurlijk.
Er is zoveel aan de hand dat ik zou zeggen: praat metje behandelaar.
Geloof niet alles wat je denkt.
Carpe-diem93 schreef:
08-11-2020 17:00
Ik wil zo graag beter worden... Maar heb al de intensiefste therapie gekregen. Had eerst CGT en nu schematherapie
Ben je opgenomen geweest dan? Dat is natuurlijk het intensiefste....
Carpe-diem93 schreef:
Koperspiraal?
vivautrecht85 schreef:
08-11-2020 17:10
Ben je opgenomen geweest dan? Dat is natuurlijk het intensiefste....
Dat is vaak niet zo. Je krijgt dan ook gewoon maar een paar uur therapie.

Zoals ik het lees is TO juist teveel bezig met wat ze denkt en voelt. TO zou er goed aan doen om te kijken naar wat er wel goed gaat en energie stoppen in een fijne dag voor man en kind.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Hij kan op een hele dominante manier dingen aan me vragen/zeggen.

Heb je het hier met hem over gehad tijdens jullie relatietherapie?

Ben je iemand die alles opkropt en zich niet uitspreekt? Kan je in plaats van praten, dingen opschrijven?
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
La-Gamine schreef:
08-11-2020 17:08
Er is zoveel aan de hand dat ik zou zeggen: praat metje behandelaar.

Of zoek een ander als je totaal niet verder komt bij deze.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
En gewoon tegen jezelf zeggen dat uit elkaar gaan geen optie is?

Jij hebt ernstige psychische problemen. Jij hebt hele zware schematgerapie. Jullie hebben relatietherapie gehad, jullie hebben een kind van 2 jaar op de wereld geschopt en zo te lezen doet je vriend weinig verkeerd op af en toe wat snauwen na.

Je hebt zelf gekozen een kind te krijgen in deze situatie. Een scheiding kan je je kind er nu echt niet bij aan doen. Denk je dat je psychische toestand daar beter van wordt? Ik kan je op een briefje geven dat je dan helemaal door het ijs zakt. Een scheiding is voor iemand zonder psychische problemen al zwaar zat. Dit kan je je kind niet aandoen als er geen echte reden voor is en twijfel is geen echte reden. Je kind zou de reden moeten zijn om te blijven.

Als je accepteert dat dit het is dan kan de twijfel er zijn, hoef je het niet meer weg te stoppen. Maar weggaan is geen optie dis je kan twijfelen tot je een ons weegt maar dat heeft geen nut. Dan kan je ongelukkig gaan zitten wezen in je relatie of er het beste van maken.
montblanc schreef:
08-11-2020 16:22
En.. loep.
Damn... to een half jaar geleden had je nog suïcidale gedachtes. Hoezo denk jij dat je je twijfel kan permitteren dan? Wat gaat er gebeuren als je bij je vriend weg gaat? Blijft je zoon dan bij je vriend wonen? Want je gaat er door de scheiding nog een mega harde klap bij krijgen. Je hebt juist nu rust nodig om te herstellen en geen scheiding omdat je gevoel even weg is. Er is al een melding bij veilig thuis gedaan. Wat wil je dan doen... in je eentje depressief gaan zitten zijn?

To be slikt medicatie en hebt een zware depressie. Hoezo denk je dat je gevoel voor je vriend nu betrouwbaar is dan? En dat dat niet door de depressie of de medicatie wordt beïnvloed?

Je kan alleen twijfelen als weggaan een optie is en dat zou het nu echt niet moeten zijn. Jij moet je 100 procent op je psychische gezondheid richten. Niet alleen voor jezelf maar ook voor je kind.
-
anoniem_394240 wijzigde dit bericht op 12-12-2020 20:34
0.00% gewijzigd
-
anoniem_394240 wijzigde dit bericht op 12-12-2020 20:34
0.00% gewijzigd
Carpe-diem93 schreef:
09-11-2020 11:38
Vind het wel lastig om twijfel te accepteren. Want het hoort niet dus is het niet goed, in mijn ogen.
Terwijl er ook echt wel momenten zijn dat ik realiseer dat ik wel écht van hem hou. Als ik een droevig liedje luister en er aan denk dat ik niet meer met hem samen kan leven, dan kan ik er bij janken. Dat is namelijk niet wat ik wil.
Maar je overweegt wel de relatie stop te zetten en een tweede kind. Ik denk dat je moet vragen voor meer hulp: proffesionele hulp.
En dat je je moet gaan beseffen hoe ontzettend veel invloed jouw psyche heeft op jullie kind en hoe ontzettend veel hij hiervan mee krijgt.

Je mag de vader op je blote knieën danken dat hij dit samen met jou door wil zetten.
Twijfel heefr iedereen wel eens denk ik. Dat is er. Alleen jij mag wel twijfelen maar niet weg gaan. Een half jaar geleden wilde je nog aan een tweede kind werken. Jij wilde een kind in die situatie en er is niks veranderd. Je bent aan je kind verplicht om eerst beter te worden en aan je relatie te werken voor je eventuele twijfel een stem gaat geven.
-
Overal je reacties aan het verwijderen? Fraai hoor.
Leuk voor de forummers die met je mee hebben gedacht.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven