Twijfels in relatie normaal?

07-11-2020 20:34 14 berichten
.
anoniem_63978bc640847 wijzigde dit bericht op 19-11-2020 01:34
99.74% gewijzigd
ruzie en discussie
wat voor ruzie
hoe gaan die ruzies
Imperfecties, niet inperfecties.

We zijn allemaal mensen met goede en slechte kanten, goede en nare eigenschappen. Als je dat niet kunt accepteren kun je beter single blijven. Als je écht denkt dat je beter/anders wilt, dan moet je het uitmaken.

Flauw om direct te gaan twijfelen bij kleine dingen. Ik hoop dat je hem daar niet steeds mee belast? Het klinkt mij in ieder geval in de oren alsof je een schop onder de bips kunt gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak denk je dit? Een paar keer per jaar lijkt mij gezond, maar als het dagelijks gebeurt is er iets goed mis.
Het hele leven bestaat uit imperfecties. Je partner, je werk, je kinderen, je huis etc.
I love it.
ik geef mn bek ook maar een douw
Je bent zelf ook niet perfect, het leven gaat nooit altijd goed. Wat voor partner ben je zelf wanneer je niet goed om kunt gaan met tegenslagen en je dan als eerste denkt: is dit het nog wel? IPv dat je denkt hoe komen we hier samen zo goed mogelijk uit en hoe kan ik de ander helpen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja, imperfecties horen erbij. Ik stuur je even een berichtje.
naamloosjes schreef:
08-11-2020 07:03
Ja, imperfecties horen erbij. Ik stuur je even een berichtje.
Waarom?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hangt ook van jezelf als persoon af. Ik ben een eeuwige twijfelaar, dus ik blijf twijfelen. Nu dat we kinderen hebben, is twijfelen geen optie meer want ik heb dé beslissing gemaakt om samen kinderen te nemen. Maar moesten die er niet zijn, zou ik nu nog twijfelen. Zo ben ik gewoon. Ook op vlak van werk denk ik regelmatig ‘zou ik?’
Winterland schreef:
08-11-2020 09:09
Hangt ook van jezelf als persoon af. Ik ben een eeuwige twijfelaar, dus ik blijf twijfelen. Nu dat we kinderen hebben, is twijfelen geen optie meer want ik heb dé beslissing gemaakt om samen kinderen te nemen. Maar moesten die er niet zijn, zou ik nu nog twijfelen. Zo ben ik gewoon. Ook op vlak van werk denk ik regelmatig ‘zou ik?’
Wat als je partner zo over jou zou denken?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
08-11-2020 09:15
Wat als je partner zo over jou zou denken?
Wat dan? Ben wie ik ben. Heeft niets met hem te maken.
Heb met de kinderen de keuze gemaakt no matter what. Is toch goed?
Hij is geen twijfelaar, moest dat wel zo zijn, zou ik het op vlak van kinderen ook met zekerheid willen weten. Want dan hoor je niet meer te twijfelen, maar moet je er voor gaan en blijven gaan.
Winterland schreef:
08-11-2020 09:09
Herkenbaar, ik twijfel ook altijd. Tot nu heb ik ook in elke relatie twijfels gehad. In de loop van tijd heb ik wel geleerd mijn twijfels niet continu uit te spreken. Als het goed zit verdwijnen de twijfels ook weer. Ik twijfel ook aan werk en aan andere dingen. Toch zijn er ook dingen waar ik absoluut niet aan twijfel, vreemd toch hoe dat werkt.
madamecannibale schreef:
09-11-2020 19:04
Herkenbaar, ik twijfel ook altijd. Tot nu heb ik ook in elke relatie twijfels gehad. In de loop van tijd heb ik wel geleerd mijn twijfels niet continu uit te spreken. Als het goed zit verdwijnen de twijfels ook weer. Ik twijfel ook aan werk en aan andere dingen. Toch zijn er ook dingen waar ik absoluut niet aan twijfel, vreemd toch hoe dat werkt.
Idd. En als je dat weet van jezelf, kun je die twijfels ook wel wat relativeren.
Mijn advies neem een kijkje op de site van paulien timmer en haar sit langs +gelukkig
Zij legt heel duidelijk uit waar twijfel vandaan kan komen de verschillen en hie je er mee om kan gaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven