Mail verwijderen van iPhone maar niet uit hotmail account
dinsdag 10 november 2020 om 20:14
Wie weet hoe ik dit kan aanpassen? Als ik mails verwijder op mijn iPhone worden ze ook automatisch helemaal verwijderd vanuit mijn Hotmail account. Dit was voorheen nooit het geval. Ik heb al op Google gezocht maar kom er niet uit. Ik wil dat de mails gewoon bewaard worden in mijn account en dat het niet zo is dat wanneer ik t van m’n iPhone verwijder het ineens overal in de prullenbak belandt.

dinsdag 10 november 2020 om 20:42
Hè, je wilt dat het níet synchroniseert? Dan moet je dat in de settings uitzetten, maar dan krijg je dacht ik ook niets nieuws binnen. Of misschien op handmatige push zetten.
Wellicht kan het niet meer, want de meeste mensen willen juist dat alles overal actueel en up to date is en dat je niet 2x dingen moet weggooien.
Wellicht kan het niet meer, want de meeste mensen willen juist dat alles overal actueel en up to date is en dat je niet 2x dingen moet weggooien.
anoniem_639a9136a72af wijzigde dit bericht op 10-11-2020 20:45
40.74% gewijzigd
dinsdag 10 november 2020 om 20:43
Dat is toch altijd al zo?
Je bent ingelogd op je account en wat je dan verwijderd is overal verwijderd, niet alleen op het toestel waar je op dat moment opzit.
Ik ben nog nooit anders gewend geweest dan dat het zo is.
Als ik op mijn iPhone een mail verwijder dan zit die op mijn desktop ook in de prullenbak (anders zou je iedere keer als je op een ander apparaat inlogt ook alle nieuwe e-mails weer als ongelezen zien als het apparaat het bij zou houden ipv je account, dat lijkt me heel onhandig).
Je bent ingelogd op je account en wat je dan verwijderd is overal verwijderd, niet alleen op het toestel waar je op dat moment opzit.
Ik ben nog nooit anders gewend geweest dan dat het zo is.
Als ik op mijn iPhone een mail verwijder dan zit die op mijn desktop ook in de prullenbak (anders zou je iedere keer als je op een ander apparaat inlogt ook alle nieuwe e-mails weer als ongelezen zien als het apparaat het bij zou houden ipv je account, dat lijkt me heel onhandig).

dinsdag 10 november 2020 om 20:49
Wanneer je gebruik maakt van POP3 kan dit, maar omdat dit protocol oud is en minder veilig ondersteunen lang niet alle mail-providers dat nog.
En met IMAP is het idd gesynchroniseerd...
Bij bijv. Gmail is het nog wel in te stellen, maar lastig en zijn er ook nog beperkingen op welke mail app hiervoor geaccepteerd wordt...
En met IMAP is het idd gesynchroniseerd...
Bij bijv. Gmail is het nog wel in te stellen, maar lastig en zijn er ook nog beperkingen op welke mail app hiervoor geaccepteerd wordt...