Daten met man in scheiding

18-10-2020 11:08 341 berichten
.
anoniem_63be068e00cbc wijzigde dit bericht op 04-01-2021 22:05
Reden: .
99.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Er twist niks behalve jij.....

Er is niks veranderd.

Jij wil een relatie hij niet.

Move on.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Rachmaninoff schreef:
11-11-2020 12:58
Maar als hij doelde op daten in het algemeen, waarom vindt hij het dan zo jammer? Gaat hij dan na een tijdje wel weer daten in het algemeen?
Ik weet het ook niet. Heeft van daten ook gezegd: been there, done that. Dus of hij dat tzt dan ook actief gaat doen, who knows.
Newstart20 schreef:
11-11-2020 13:10
Zo interpreteer ik het ook. Maar het laatste stukje is mijn eigen angst.
Ja lastig, dat is toch best wel een gok. Zou je er mee kunnen leven als het uiteindelijk toch bij een vriendschap blijft? Want ik neem aan dat jullie nu eerst op vriendschappelijke voet verder gaan aangezien er wel contact blijft. Het kan natuurlijk gebeuren dat hij iemand leert kennen waar hij zo verliefd op wordt dat hij zijn principes opzij gooit.
Rachmaninoff schreef:
11-11-2020 13:14
Ja lastig, dat is toch best wel een gok. Zou je er mee kunnen leven als het uiteindelijk toch bij een vriendschap blijft? Want ik neem aan dat jullie nu eerst op vriendschappelijke voet verder gaan aangezien er wel contact blijft. Het kan natuurlijk gebeuren dat hij iemand leert kennen waar hij zo verliefd op wordt dat hij zijn principes opzij gooit.
Natuurlijk zou ik daar mee kunnen leven. Maar wat je zegt over principes opzij gooien. Zo sta ik er zelf ook in. Als je iemand leuk genoeg vindt, ga je er voor en zie je wel hoe het loopt.
Newstart20 schreef:
11-11-2020 13:17
Natuurlijk zou ik daar mee kunnen leven. Maar wat je zegt over principes opzij gooien. Zo sta ik er zelf ook in. Als je iemand leuk genoeg vindt, ga je er voor en zie je wel hoe het loopt.
Dat denk ik ook ja, al kan ik ook niet in zijn hoofd kijken natuurlijk. Ik heb het wel meegemaakt ooit. 'Ik vind je heel leuk maar iets te jong voor mij' zei hij. Even later had hij een relatie met iemand die een jaar jonger was dan ik. Ik was het dus gewoon niet voor hem.
Newstart20 schreef:
11-11-2020 13:17
en dat vindt hij jou dus niet
stop met hem nog aandacht geven
Newstart20 schreef:
11-11-2020 12:43
Duidelijker. Omdat hij ook heeft later doorschemeren dat hij dat niet wil vanwege ons contact. Dus denk dat hij doelde op daten in het algemeen. En trouwens, ik neem me ook regelmatig dingen voor waarvan mn verstand zegt dat het wijs is. Hoeft niet te zeggen dat gevoel daarbij roet in het eten kan gooien.
het is gewoon een hele lieve variant op: Het ligt niet aan jouuuuuuu, het ligt aaan mijjjjjjj
Newstart20 schreef:
11-11-2020 12:57
Oh, hij doet wel degelijk moeite. Maar helaas zonder perspectief.
Wat voor moeite doet hij?
Er is een heel duidelijk perspectief, alleen het is niet het perspectief dat jij wilt horen.
Newstart20 schreef:
11-11-2020 12:57
Oh, hij doet wel degelijk moeite. Maar helaas zonder perspectief.
Mijn god.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
vivautrecht85 schreef:
11-11-2020 13:46
Wat voor moeite doet hij?
Hij trekt elke keer een schone onderbroek aan.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Ellerlilalinne schreef:
11-11-2020 14:12
Hij trekt elke keer een schone onderbroek aan.
Bij nader inzien niet de moeite waard om op te reageren.
anoniem_63be068e00cbc wijzigde dit bericht op 11-11-2020 14:29
18.36% gewijzigd
Als je ook wel een vriendschap met hem zou willen zou ik het voorlopig gewoon op z'n beloop laten en het gezellig hebben en dan zie je wel hoe het loopt. Daarnaast zou ik zelf dan niet per se stoppen met daten. Dat hij dat wil hoeft niet te betekenen dat jouw leven ook on hold moet. Als hij iemand anders treft heb jij pech en als jij iemand anders treft heeft hij pech. Dat is nou eenmaal de consequentie als het daten tussen jullie stopt.
.
anoniem_63be068e00cbc wijzigde dit bericht op 04-01-2021 22:22
Reden: .
99.37% gewijzigd
TS, als gekheid op een stokje, als ik je OP nog eens nalees zie ik dat je ervaring op liefdesgebied voor deze man dusdanig negatief was dat je je daar nog verdrietig over kunt voelen.
Kan het zijn dat je standaard na deze situatie wat lager ligt dan eh...gemiddeld? Of in ieder geval dan wat goed voor je is. Om even te chargeren: als je hiervoor een relatie had met iemand die je mishandelde, is dit relatief natuurlijk vast een betere man.

Ik vind het verdrietig dat je hier genoegen mee neemt en zelfs deze kruimels als positief ziet....
Gaat alles via de app of spreken jullie elkaar ook in het echt?
Newstart20 schreef:
11-11-2020 14:25
Iedere dag 's ochtends wel even contact. En 's avonds tijd maken voor leuke gesprekken. Ondanks drukke werk agenda's, huishouden en hobbies enzo. Lijkt me niet dat je dat doet als je iemand niet zo leuk vindt.
Nee, hij haalt er vast wat uit. En hij vindt je zeker leuk, leuk genoeg voor een intensief maar vrijblijvend contact. Maar niet leuk genoeg om er echt voor te gaan.
Rachmaninoff schreef:
11-11-2020 14:24
Als je ook wel een vriendschap met hem zou willen zou ik het voorlopig gewoon op z'n beloop laten en het gezellig hebben en dan zie je wel hoe het loopt. Daarnaast zou ik zelf dan niet per se stoppen met daten. Dat hij dat wil hoeft niet te betekenen dat jouw leven ook on hold moet. Als hij iemand anders treft heb jij pech en als jij iemand anders treft heeft hij pech. Dat is nou eenmaal de consequentie als het daten tussen jullie stopt.
Da's waar. Enige probleempje daarbij is dat ik mannen die ik leuk genoeg vind om bevriend mee te zijn, meestal ook kandidaten zijn voor meer :proud:

Maar zelf verder kijken is wrs wel een goed idee idd. Thanks voor je helpende bijdrages :hug:
Het is leuke afleiding voor hem. En handig ook, om een klankbord te hebben. Daarom houdt hij het contact aan. Maar hij ziet er verder niks in. Geloof maar gerust dat hij gewoon gaat daten.
Wil nog wel even zeggen dat ik het moedig vindt dat je een update geeft. Zulke topics krijgen vaak best harde reacties. Of die nou wel of niet terecht zijn, leuk is het niet.
vivautrecht85 schreef:
11-11-2020 14:25
Ik vind het verdrietig dat je hier genoegen mee neemt en zelfs deze kruimels als positief ziet....
Ik begrijp wat je bedoelt. Maar vergeet niet dat het contact relatief pril is. En fysiek afspreken vanwege Covid voor beiden niet wenselijk is. Gelukkig bestaan er telefoons enzo.
Maar hoe weet je dan of er aantrekkingskracht/ chemie is?
vivautrecht85 schreef:
11-11-2020 14:32
Wil nog wel even zeggen dat ik het moedig vindt dat je een update geeft. Zulke topics krijgen vaak best harde reacties. Of die nou wel of niet terecht zijn, leuk is het niet.
Harde reacties zijn prima. Kinderachtig of ongefundeerde probeer ik te negeren. Valt me wel op dat er blijkbaar veel vrouwen zoteleurgesteld zijn in mannen dat ze niet meer geloven dat het ook anders zou kunnen zijn als dat ze zelf hebben ervaren.
Julus schreef:
11-11-2020 14:30
Het is leuke afleiding voor hem. En handig ook, om een klankbord te hebben. Daarom houdt hij het contact aan. Maar hij ziet er verder niks in. Geloof maar gerust dat hij gewoon gaat daten.
Waarom lijk je dit zo zeker te weten?
Of ze hebben ervaring met dit soort situaties en weten dat het nooit goed afloopt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven