UD 2e helft oktober 2020

28-02-2020 12:21 648 berichten
Een nieuw groepje omdat de andere van oktober erg groot wordt.
Voor de dames die in de 2e helft (vanaf de 16e) zijn uitgerekend in oktober.

Inlog: UDokt2020
Wachtwoord: okto2020
NaamLeeftijdKindjeUDJ/MBijzonderheden
blo3mpj338tweede15 oktober:heart: klopt, MA gehad
Principessa338tweede16 oktoberjongen:heart: klopt
OkkiePetite32tweede16 oktober:heart: klopt
LiverpoolRain30tweede20 oktober:heart: klopt
Gudrun36eerste21 oktober:heart: klopt, NIPT goed
Daneli27eerste23 oktober:heart: klopt, NIPT goed, 7-5 geslachtsecho
Kumu9128eerste25 oktober
leolux28tweede27 oktober
lux-30tweede28 oktober:heart: klopt, NIPT goed. 10-6 20wk echo. Zwanger dmv ICSI na 2x vmk van cryo’s uit poging 1. Zoon van 2
appelgroen31tweede28 oktober
Zuid8732eerste29 oktober:heart: klopt, NIPT goed
Roos876derde30 oktober:heart: klopt, NIPT goed
ollie-olliebegin 30eersteeind oktober:heart: klopt
Lasvegas-8435tweede1 november :heart: klopt, combinatietest goed
mindsey34eerste1 november:heart: klopt, NIPT goed. MK en MA (windei) in 2019
Maisnon :redrose:
anoniem_636bd206a82f3 wijzigde dit bericht op 28-08-2020 12:58
73.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn leolux! Gefeliciteerd!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Wat fijn leolux! Gefeliciteerde!!
Beste forummers,

Er is momenteel iemand bezig om de algemene accounts die jullie gebruiken om de tabel te wijzigen, te misbruiken.
Degene die het account aangemaakt heeft, wil ik verzoeken om ons te mailen met het emailadres wat bij dat account hoort om het wachtwoord te wijzigen.
Verder wil ik jullie adviseren om het account door 1 of 2 mensen te laten beheren om dit gedoe te voorkomen in de toekomst.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dat was Babyboom volgens mij!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Leolux, geweldig, gefeliciteerd :heart: :flirting:

Hier is alles nog redelijk rustig, wel vannacht wat voorweeën gehad.
Hi meisjes!

Gefeliciteerd leolux!! :heart: :redrose: :cheer2:

Hier gaat alles goed. De borst lukt nog steeds niet, dus we blijven kolven. Is wel wat vermoeiend. Tepels doen ook een beetje zeer, borstschild van de kolf blijkt te groot. Kleinere is besteld. Vandaag was dreumes heel lief. Ze lachte naar hem en aaide over z’n handje, zo van kijk mama wat een kleine vingertjes! Ook trok ze z’n sokken uit om ze weer aan te willen doen, maar dat kan ze nog niet haha ;-D :love:

Met mij gaat het goed. Litteken trekt alleen nog afentoe. Mijn buik gaat wel echt langzaam. Is nog zo groot als 5 maanden en een blubberig hoopje. Maar dat komt goed!
Jammer dat je nog steeds moet kolven Principessa, is het doel wel aan de borst te raken tzt?

Hier ook bevallen van een gezonde jongeman die nu heerlijk met papa samen een giga dut ligt te doen :love:

Ben mega verliefd en gelukkig :flirting:
Leolux gefeliciteerd!!
En jou wist ik natuurlijk al, Lux :)

Hier echt laatste loodjes, zondag uitgerekend, maar nog geen tekenen van een naderende bevalling helaas..
PrincippeSSA oef dat is pijnlijk , gelukkig gaat goed met baby en dreumes!
Luc gefeliciteerd!
Las Vegas spannend!

Meisje doet erg goed, wordt wel geplaagd door krampjes. Zo zielig. Zelf had ik gisteren plots zere borst en plots 38,9. Inmiddels weerv gezakt, hopelijk zet die lijn door
@Lux, van harte gefeliciteerd en heb het goed samen.

Ik ben nu ook moeder geworden, een paar dagen geleden. Doordat de vliezen gebroken waren en de ontsluiting niet op gang kwam na uuuuren verschrikkelijke rugweeën hebben we gekozen voor de keizersnede, ik heb haar uit mij zien komen, dat was indrukwekkend mooi. Onze dochter is prachtig, lief, fantastisch, ik ben zo verliefd! Borstvoeding komt traag op gang door keizersnede, maar het begint nu een beetje te komen. We zijn al thuis en ik herstel goed, moet wel heel rustig aan doen.
Gefeliciteerd Lux en Gudrun!!!

Hoe is het met jou Lasvegas?

Hier alles goed, nog steeds kolven alleen. Maar wat is dat knuffelen met baby toch heerlijk :flirting:
Gefeliciteerd gudrun!!
Klinkt pittig!

Heerlijk dat knuffelen princippessa hier net zo :love:
Ha meiden, ook van mij even een update.
Woensdagavond laat is onze prachtige zoon geboren. Het verhaal lijkt op dat bij jullie Gudrun.
Maandagochtend waren mijn vliezen al gebroken, woensdag uiteindelijk voor inleiding naar het ziekenhuis. Dat vorderde nauwelijks, waardoor ik s avonds rond 21.00 uur nog steeds maar 1,5 cm had (kwam binnen met 1). Ondertussen wel heftige weeën en begon hij steeds meer te dippen waardoor eigenlijk maar 1 houding nog ok was, geen pijnstilling mogelijk en ook niet echt perspectief op een eindpunt.
Vond het heel moeilijk maar ook voor keizersnede gekozen, gelukkig in overleg en zoveel mogelijk gentle.

Zaterdag thuisgekomen.

Hij doet het fantastisch, drinkt goed en over het algemeen heel relaxed en tevreden. Wij zijn helemaal verliefd,had niet durven hopen dat dat zo natuurlijk zou voelen. Mijn herstel valt af en toe mee en af en toe heel erg tegen, gelukkig de allerliefste kraamhulp en man in m'n team.

Heel veel geluk allemaal!
Hoi jongens, toch even hier laten weten. Schrijnend genoeg lijkt mijn verhaal op de twee bovenstaande. Vorige week dinsdagavond braken mijn vliezen, kwam spontaan op gang, maar zette niet erg door.
Woensdagnacht aan de weeënopwekkers, ondanks dat ik dat doodeng vond ivm keizersnede bij onze oudste en dus een litteken in de baarmoeder.
Toen ging het vlot tot volledige ontsluiting, bij het persen ging het mis, hartslag viel weg en ik kreeg een spoedkeizersnede. Daar bleek m’n litteken gescheurd en zat onze allerliefste zoon al in m’n buikholte ipv baarmoeder.

Hij heeft het niet gered.

Wij zijn nu thuis en gebroken. Ik wilde het jullie toch laten weten, maar zal niet meer verder schrijven verwacht ik.
Lieve LasVegas, wat een hartverscheurend bericht. Geen woorden voor jullie verdriet en gemis.. het raakt me diep. Heel heel veel sterkte. Ondanks dat we elkaar niet 'echt' kennen, stuur ik je alle liefs en licht.
Ach Las Vegas. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat ontzettend verdrietig.

Heel veel sterkte :redrose:
Las Vegas, jullie intens verdrietige nieuws had ik natuurlijk al gehoord, maar ook via deze weg nogmaals veel sterkte en liefs :hug:
O, Las Vegas, wat ontzettend verdrietig nieuws! Ik moet even in jullie topic reageren, want dit raakt me heel diep. De tranen rollen over mijn wangen, ondanks dat ik jullie helemaal niet ken. Heel veel sterkte de komende tijd :hug:
O lasvegas wat ontzettend droevig, wat een verlies ! en tegelijkertijd heeft hij jullie opnieuw ouders gemaakt :hug:
Heb met elkaar een mooi welkom heten en afscheid nemen. Heel veel sterkte en liefde
Alle liefs
Wachtwoord aangepast.
Oh lieve lasvegas wat ontzettend verdrietig.
Veel sterkte met dit grote verlies voor jullie.
Heel veel liefs :hug:
Gefeliciteerd Mindsey, heel veel geluk samen :heart:
Ik hoop dat je voorspoedig herstelt.

Mijn herstel gaat best goed, daardoor ben ik wel geneigd teveel te doen en daar ben ik dan weer zo moe door, pff daar even balans in vinden. Komt goed,
Lieve LasVegas wat enorm verdrietig, wat een groot verlies.
Ik wens je heel veel troost en kracht.
Hebben jullie steun in jullie naaste omgeving? Dat hoop ik zo voor je, mensen die je lasten kunnen verlichten, mensen die voor je zorgen?
Hele dikke knuffel en heel veel warmte.
Herkenbaar gudrun, had ik ook eerste 2 weken. Komt wel goed :)

LasVegas :hug: we denken hier vaak aan jullie
(heb je uiteindelijk niets aan),
Gudrun schreef:
13-11-2020 20:54
Lieve LasVegas wat enorm verdrietig, wat een groot verlies.
Ik wens je heel veel troost en kracht.
Hebben jullie steun in jullie naaste omgeving? Dat hoop ik zo voor je, mensen die je lasten kunnen verlichten, mensen die voor je zorgen?
Hele dikke knuffel en heel veel warmte.
Ach iedereen probeert het wel, dus hebben zeker veel steun, maar moet zeggen dat het allemaal niks helpt..
Voelen ons alleen maar heel leeg..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven