Online borrel: waar?
dinsdag 17 november 2020 om 09:49
Welke tool is het handigste voor een online borrel met 6 mensen van tenminste een uur?
Zoom valt af: kan maar 40 minuten en ik ben er te stom voor om dat aan de praat te krijgen
Whatsappweb: kan nog niet, groepsbellen
Teams: gebruik ik zakelijk en dus op het verkeerde account en heel gebruiksvriendelijk vind ik dat niet omdat er weer verplicht een account aangemaakt moet worden.
Wat werkt er nou gewoon makkelijk? Zonder account, zonder gedoe.
Zoom valt af: kan maar 40 minuten en ik ben er te stom voor om dat aan de praat te krijgen
Whatsappweb: kan nog niet, groepsbellen
Teams: gebruik ik zakelijk en dus op het verkeerde account en heel gebruiksvriendelijk vind ik dat niet omdat er weer verplicht een account aangemaakt moet worden.
Wat werkt er nou gewoon makkelijk? Zonder account, zonder gedoe.
theemetchocolade wijzigde dit bericht op 17-11-2020 10:14
11.17% gewijzigd
Chocolade, altijd goed!
dinsdag 17 november 2020 om 09:58
dinsdag 17 november 2020 om 10:09
Je kan naast je werkaccount van MS Teams ook een persoonlijk account toevoegen, zowel op je computer als in de mobiele app. Het is dan heel makkelijk wisselen tussen dat werkaccount en persoonlijke account.
Zelf vind ik Teams heel makkelijk en stabiel en er zijn sinds de coronatijd heel veel functies aan toegevoegd.
Jitsi heb ik trouwens ook goede ervaring mee.
Zelf vind ik Teams heel makkelijk en stabiel en er zijn sinds de coronatijd heel veel functies aan toegevoegd.
dinsdag 17 november 2020 om 10:13
Dit wilde ik ook zeggen. Met name dat Teams heel stabiel is. Ik gebruik voor werk Skype en teams, maar van Skype is de kwaliteit beduidend minder goed.Blankepit schreef: ↑17-11-2020 10:09Je kan naast je werkaccount van MS Teams ook een persoonlijk account toevoegen, zowel op je computer als in de mobiele app. Het is dan heel makkelijk wisselen tussen dat werkaccount en persoonlijke account.