Vriend stuurt berichtjes naar andere meiden

17-11-2020 12:59 52 berichten
Hoi allemaal!

Ik heb inmiddels een jaar een relatie met mijn vriend, wat best goed gaat. Nou ben ik ik er echter achter gekomen dat hij af en toe berichtjes stuurt naar andere meiden via Instagram. Bij een meisje reageert hij bijv. op haar stories met een emoticon met hartjesogen. Ook heeft hij een paar weken geleden gestuurd dat hij haar 'heel mooi vind' en als ze dan op een gegeven moment zegt dat ze gaat slapen, stuurt hij dat hij dat jammer vind en hun gesprek weer veel te kort was. Het zijn tot nu toe 2 chats waarvan ik de berichten heb gelezen. Het valt me op dat in beide gevallen hij steeds degene is die begint met praten. Het is eigenlijk helemaal niet echt een apper, dus ik verbaas me over het feit dat hij hun dan ook echt vraagt hoe het met ze is en of ze het nog volhouden met de coronamaatregelen etc. Het zijn trouwens geen meiden waarmee hij gewoon 'bevriend' is ofzo, dan zou ik dit namelijk niet zo erg vinden.

Ik wil er niet een tè groot probleem van maken en besef me dat dit niet persé vreemdgaan als gevolg hoeft te hebben. Maar het zit me denk ik juist dwars dat hij, wanneer ik er niet ben, deze aandacht bij anderen zoekt ipv bij mij. En deze interesse in anderen toont ipv in mij.

Moet ik hierover beginnen en opbiechten dat ik zn berichten heb gelezen, of moet ik het voor mezelf houden. Ik heb eerdere relaties gehad, maar nog nooit stiekem iemands berichten gelezen, dus zou ook niet weten hoe ik daar dan over moet beginnen.

Lang verhaal dit. Ik hoop dat jullie me misschien wat kunnen helpen!

Liefs,
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je dat zitten lezen ?
Een jaar een relatie en het gaat "best goed", zeg je? Vind ik helemaal niet, als ik dit zo lees.
Hij stuurt berichten naar anderen, jij leest dat stiekem en boven alles zou je na nog maar 1 jaar samen nog stapelverliefd horen te zijn.
justagirly wijzigde dit bericht op 17-11-2020 13:52
78.67% gewijzigd
Hij zit te hengelen naar aandacht van anderen.
Lang verhaal-kort verhaal;
Jij hebt stiekem zijn berichten zitten lezen;
en hij zit online nog wat erbij te versieren.
Kortom trek je eigen conclusies. Daar heb je ons niet voor nodig.
Tja, waarschijnlijk had je een voorgevoel en heb je daarom zijn berichten gelezen. Niet netjes. Wat je wel kunt doen zonder meteen met de billen bloot te gaan, is te vragen naar zijn comments onder berichten. Je zou kunnen aangeven dat het je opvalt en vragen naar zijn intenties. Vervolgens kun je ook vragen of hij ook weleens verder gaat met bijv. chats.
Deze jongen lijkt veel aandacht nodig te hebben. Dat soort types hebben doorgaans ook behoefte aan meer fysieke aandacht op termijn....
Denk je dat dit een lange en bestendige relatie gaat worden? Heb er zo mijn eigen idee over maar benieuwd hoe jij dit ziet.
Hij heeft niet genoeg aan jou. Of hij kijkt of er nog wat beters te krijgen is.
ik geef mn bek ook maar een douw
Je bent nog maar kort bij elkaar en dan nu al naar andere meiden hengelen, wil je zo verder een relatie hebben? Het vertrouwen is nu al weg. Kijk als je lang samen bent en/of kinderen hebt denk ik probeer er uit te komen. Nu zou ik denken: next......
Eline7463 schreef:
17-11-2020 12:59

Ik wil er niet een tè groot probleem van maken [...]
Nou, ik zou er als ik jou was juist wel een groot probleem van maken.
Ik had ineens een vreemd onderbuik gevoel inderdaad. Wat bijzonder is omdat we inderdaad nog in de 'stapelverliefd' fase zitten. We zijn continu samen en hij loopt me continu te knuffelen. Zo heb ik het nog nooit meegemaakt. Dus het feit dat dat onderbuikgevoel opkwam vond ik zelf ook heel bijzonder, aangezien er niet perse een aanleiding voor was. Mijn vorige partner is vreemdgegaan, dus het zou ook te maken kunnen hebben met een stukje onzekerheid.

Of dit een lange/bestendige relatie gaat worden is iets wat mij dus pas net bezig houd.

Daarnaast ben ik ook gewoon heel verbaasd, omdat het niet iemand is die veel heeft gedate en juist heel verlegen is. Ik vertrouwde hem daardoor een stuk makkelijker. Het is pas sinds 3 dagen dat dit gevoel mij ineens bekroop.
Suusje666 schreef:
17-11-2020 14:15
Nou, ik zou er als ik jou was juist wel een groot probleem van maken.
Hoe zou jij het aankaarten dan?
Eline7463 schreef:
17-11-2020 14:19
Gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je gekeken hebt.
Ik geloof nooit zo in puur intuitie. Het komt vaak toch ergens vandaan. Of het nou bepaalde signalen zijn vanuit hem of inderdaad je gevoeligheid door het verleden.

Wees eerlijk naar jezelf. Ik vind overigens continu knuffelen en continu samen zijn niet per definitie zeggen dar het helemaal goed zit. Naast dat het me sterk lijkt...
Eline7463 schreef:
17-11-2020 14:19
Zeer zeker. Ik zou niet gaan staan schreeuwen natuurlijk, maar ik zou er absoluut wat van zeggen.
Suusje666 schreef:
17-11-2020 14:30
Zeer zeker. Ik zou niet gaan staan schreeuwen natuurlijk, maar ik zou er absoluut wat van zeggen.
Maar hoe, dat was de vraag.
justagirly schreef:
17-11-2020 14:31
Maar hoe, dat was de vraag.
Precies
Ik heb ook vaak genoeg mannen op instagram die reageren met 😍 op een selfie of een andere leuke foto. Soms volgt daar een (normaal) gesprek achteraan. Die mannen zijn overigens al jaren samen met hun vriendin (of gaan trouwen en hebben zelfs al kinderen). Ik zou me er niet teveel van aantrekken als de toon van het gesprek verder niet fliterig is. Veel mensen vervelen zich nu met Corona, ik zelf ook. Daarom post ik veel meer dan normaal en wordt daar ook veel meer dan anders op gereageerd.
Ah ik lees nu pas goed, hij complimenteert ze dus uitbundig. Daar zou ik gewoon wat van zeggen.
Oh is het weer z’on aansteller. Zo niet aantrekkelijk.
beetjegek schreef:
17-11-2020 14:46
Oh is het weer z’on aansteller. Zo niet aantrekkelijk.
?
Babette2017 schreef:
17-11-2020 14:40
Ah ik lees nu pas goed, hij complimenteert ze dus uitbundig. Daar zou ik gewoon wat van zeggen.
Ja precies, anders was het niet zo'n probleem geweest inderdaad! Ik moet er inderdaad maar wat van zeggen. Lastig, ook om te vertellen dat ik heb gekeken natuurlijk.
Eline7463 schreef:
17-11-2020 14:48
?
Zo 1 die andere vrouwen dus hartjes stuurt, of slijmerige teksten neerzet onder foto’s van andere vrouwen.
Daar hou ik ook absoluut niet van.
Beetje sneu gedrag wel.
Je weet nu dat de kans dat jij niet de enige bent vrij groot is.

Maar ja, ik ben ook jong en stom geweest dus reken het jezelf niet al te zeer aan als je je toch laat omlullen en je er over een paar jaar alsnog achterkomt dat je een grote fout hebt gemaakt door in deze relatie te blijven zitten. Hopelijk nog voor er kinderen komen.
Eline7463 schreef:
17-11-2020 14:18

Daarnaast ben ik ook gewoon heel verbaasd, omdat het niet iemand is die veel heeft gedate en juist heel verlegen is. Ik vertrouwde hem daardoor een stuk makkelijker. Het is pas sinds 3 dagen dat dit gevoel mij ineens bekroop.
Zo een heb ik er ook gehad, dat zei dus helemaal niks. Eerste relatie en verlegen met vrouwen, maar achter mijn rug om.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven