Vriend stuurt berichtjes naar andere meiden

17-11-2020 12:59 52 berichten
Hoi allemaal!

Ik heb inmiddels een jaar een relatie met mijn vriend, wat best goed gaat. Nou ben ik ik er echter achter gekomen dat hij af en toe berichtjes stuurt naar andere meiden via Instagram. Bij een meisje reageert hij bijv. op haar stories met een emoticon met hartjesogen. Ook heeft hij een paar weken geleden gestuurd dat hij haar 'heel mooi vind' en als ze dan op een gegeven moment zegt dat ze gaat slapen, stuurt hij dat hij dat jammer vind en hun gesprek weer veel te kort was. Het zijn tot nu toe 2 chats waarvan ik de berichten heb gelezen. Het valt me op dat in beide gevallen hij steeds degene is die begint met praten. Het is eigenlijk helemaal niet echt een apper, dus ik verbaas me over het feit dat hij hun dan ook echt vraagt hoe het met ze is en of ze het nog volhouden met de coronamaatregelen etc. Het zijn trouwens geen meiden waarmee hij gewoon 'bevriend' is ofzo, dan zou ik dit namelijk niet zo erg vinden.

Ik wil er niet een tè groot probleem van maken en besef me dat dit niet persé vreemdgaan als gevolg hoeft te hebben. Maar het zit me denk ik juist dwars dat hij, wanneer ik er niet ben, deze aandacht bij anderen zoekt ipv bij mij. En deze interesse in anderen toont ipv in mij.

Moet ik hierover beginnen en opbiechten dat ik zn berichten heb gelezen, of moet ik het voor mezelf houden. Ik heb eerdere relaties gehad, maar nog nooit stiekem iemands berichten gelezen, dus zou ook niet weten hoe ik daar dan over moet beginnen.

Lang verhaal dit. Ik hoop dat jullie me misschien wat kunnen helpen!

Liefs,
Zonmuis schreef:
17-11-2020 21:41
Ik denk niet dat alle vrouwen op social media die aandacht willen.
Sommigen willen alleen maar hun katten showen of de wereld verbeteren oid.
Op die foto’s reageren mannen ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Roodkapjeendewolf schreef:
18-11-2020 09:04
Op die foto’s reageren mannen ook niet.
Oh ja wel hoor, zelfs op mensen die moestuinieren wordt gereageerd. Niet veel, maar het komt voor.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven