Hulp telefoontje date

17-11-2020 12:26 56 berichten
Hoi,

Ik ben laatst op een vierde date met een man van 31 geweest (zelf 23). Tijdens de derde date hebben we gezoend. Op de vierde date wilde ik mijn best doen, maar ik ben wat dat betreft een enorme zenuwpees. Hij wilde me zoenen en in alle spanning heb ik signalen afgegeven waardoor hij achteraf appte dat hij niet zeker wist of we op intiem gebied klikken. Ik denk dus dat hij denkt dat ik niet intiem met hem wil zijn. Ik vind het altijd eng om intiem te zijn met een nieuw persoon, maar ik moet vaak even een drempel over, waarna het vervolgens gewoon goed gaat. We gaan vanavond bellen om het erover te hebben. Hij is nu zelf in de war over mij (met de gemixte signalen) en hemzelf en ik zou hem graag gerust willen stellen dat ik hem juist wel leuk vindt en intiemer met hem wil zijn. Ik was enorm gestresst over hoe de date zou verlopen (omdat ik hem leuk vindt) en daardoor vindt ik het nog spannender om hem te zoenen en verder. We hebben het verder erg leuk gehad op de afgelopen dates en we voelen beide wel een klik heb ik het idee. Hebben jullie tips over hoe ik dit telefoontje het beste aan kan pakken? Gewoon eerlijk zijn en hem de tijd geven om erover na te denken? Ik denk namelijk dat ik een stuk meer ontspannen ben als we volgende keer zouden wandelen en dan ook gemakkelijker intiemer contact zoek.
anoniem_63f337be3c100 wijzigde dit bericht op 17-11-2020 12:27
Reden: Typfout
0.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LaCasa schreef:
17-11-2020 15:34
Er zijn vele manieren om iemand te teasen en je zwoel op te stellen, zonder met hem naar bed te gaan. Hij zal je meer willen. ;)
Dit dus. Laat hem maar moeite doen. :lol:
LaCasa schreef:
17-11-2020 15:34
Ik zou niet met hem naar bed gaan, omdat hij het nu wil en jij misschien nog niet. Er zijn vele manieren om iemand te teasen en je zwoel op te stellen, zonder met hem naar bed te gaan. Hij zal je meer willen. ;)
Hahah please geef me tips on how to tease. Ik ben zelf niet de meest charmante of elegante vrouw die er is, dus ideeën zijn welkom.

Ik dank jullie de tips op het telefoontje. Luchtig houden en een voorstel doen voor een volgend afspraakje. Dank!
Het kan ook gewoon geen match zijn. Wat is de reden dat je dit zo graag wil? Zelfs tot het niveau dat je er iemand anders voor wil spelen. Hoe lang ga je dat volhouden?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Kusjevanmij schreef:
17-11-2020 15:55
Hahah please geef me tips on how to tease. Ik ben zelf niet de meest charmante of elegante vrouw die er is, dus ideeën zijn welkom.

Ik dank jullie de tips op het telefoontje. Luchtig houden en een voorstel doen voor een volgend afspraakje. Dank!
Ik ben een man. Moet ik mijn eigen ruiten in gaan gooien? ;)
To, je bent wie je bent. Misschien kom je op een dag een man tegen die jouw klunzigheid op liefdesgebied juist leuk vindt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Kusjevanmij schreef:
17-11-2020 15:55

Laat je ons wel weten hoe het ging? En overigens eens met Viva Amber dat je niet iemand moet spelen die je niet bent. Als jij nog niet toe bent aan zoenen of een stap verder dan moet je dat niet doen. Maar dan is het inderdaad geen match, en daar is niet mis mee.
Als het zo moeizaam gaat is het volgens mij geen goede match. Jij voelt je erg gespannen. Blijkbaar heb jij nodig dat iemand jou op je gemak stelt.
Ik weet niet of het veel zin heeft om zoiets te bespreken. Zo’n gesprek zou ik nog ongemakkelijker vinden. Het loopt veel beter als je elkaar een beetje aanvoelt. Maar je zou het kunnen zeggen natuurlijk omdat je hem leuk vindt. Misschien twijfelt hij daarover.
Als hij nu al geen geduld meer heeft dan belooft het geen empathisch wonder meer te worden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hoe ging het?
Dat moment dat je alles leest en je wacht op de afloop, maar nog niets door to is geschreven.
Hij wil gewoon snel neuken en weer verder. Waarom laat je je onder druk zetten door iemand die je 1 keer hebt gezien
Lady_Valentine schreef:
17-11-2020 23:13
Hij wil gewoon snel neuken en weer verder. Waarom laat je je onder druk zetten door iemand die je 1 keer hebt gezien
4 dates, niet bepaald snel neuken en weer verder
retrostar schreef:
17-11-2020 20:24
Als hij nu al geen geduld meer heeft dan belooft het geen empathisch wonder meer te worden.
Misschien is hij heel empathisch, maar heeft hij geen zin in de remmingen die erbij komen kijken nu?

Vind het altijd zo flauw om het meteen (zoals door sommigen hier) aan hem te wijten. Je kan toch gewoon geen zin hebben in ‘gedoe/ stress/ angst’? Daar hoef je toch geen seksbeluste psychopaat voor te zijn?
anoniem_654bd3aa1ef47 wijzigde dit bericht op 17-11-2020 23:33
2.00% gewijzigd
Lady_Valentine schreef:
17-11-2020 23:13
Kort door de bocht dit. Mogelijk zoekt hij gewoon wat andere dynamiek, kan toch? En hoe weet je dat hij haar onder druk zet (als agressor), het kan ook dat zij te angstig/ gestresst/ nerveus wordt omdat ze hem zo leuk vindt. Is dat zijn schuld? We waren er niet bij!
Hoi!

Gesprek ging goed opzich. Heb hem uitgelegd dat ik erg gespannen was. Zelf is hij heel kalm en hij gaf aan dat ik de eerste ben in zijn dateleven die zich niet helemaal op haar gemak voelde bij hem en daardoor voelde hij zich op twee momenten ook wat ongemakkelijk. We vinden beide dat we nog een poging moeten wagen van het weekend. Bedankt voor jullie tips!
Fijn!
Kusjevanmij schreef:
17-11-2020 23:50
Hoi!

Gesprek ging goed opzich. Heb hem uitgelegd dat ik erg gespannen was. Zelf is hij heel kalm en hij gaf aan dat ik de eerste ben in zijn dateleven die zich niet helemaal op haar gemak voelde bij hem en daardoor voelde hij zich op twee momenten ook wat ongemakkelijk. We vinden beide dat we nog een poging moeten wagen van het weekend. Bedankt voor jullie tips!
ik weet het niet hoor, hij klinkt een beetje vol van zichzelf en ik heb ook het idee dat hij je in bed wil krijgen en dat je hem daarna vervolgens niet meer ziet.

Dat jij je niet op je gemak bij hem voelde is ook een teken, luister naar je onderbuikgevoel. Ga aub niet over je grenzen heen omdat een date haast heeft met alle vervolgstappen oftewel seks.
Sjaantje37 schreef:
18-11-2020 07:41
ik weet het niet hoor, hij klinkt een beetje vol van zichzelf en ik heb ook het idee dat hij je in bed wil krijgen en dat je hem daarna vervolgens niet meer ziet.

Dat jij je niet op je gemak bij hem voelde is ook een teken, luister naar je onderbuikgevoel. Ga aub niet over je grenzen heen omdat een date haast heeft met alle vervolgstappen oftewel seks.
Dit kan ook, ja! Ik typte eerst “fijn!”, maar bedacht me later dat het ook wel een beetje gek is om dit te zeggen misschien. Eigenlijk kan het niet dat iedereen zich altijd maar bij je op z’n gemak voelt als je elkaar pas net leert kennen. Is vast ook een keer anders. En wat inderdaad opvalt: het gaat over hém, niet over jou behoeften (of joe hij denkt hoe je je meer op je gemak zou kunnen voelen).
anoniem_654bd3aa1ef47 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 16:51
11.36% gewijzigd
TO je kunt toch met hem bellen en hem uitleggen dat je zenuwachtig was en hoe het voor jou voelt. Als hij dat niet snapt/respecteert dan is het jou vent niet.

En nu denkt hij misschien dat je 'hem' niet leuk vind en als hij hoort dat je hem wel leuk vind maar zenuwachtig was en bent hij er anders mee omgaat. Gewoon eerlijk zijn lijkt mij het beste, dan weet je gelijk wat voor vlees je in de kuipt hebt.

Oh sorry mosterd, je hebt het hem gezegd. Nu maar afwachten hoe de date verloopt. Succes!!
Alles wat hij zegt is niet gericht op jou op je gemak te stellen, maar het gaat alleen maar over hem, valt mij op. Jij gaat zelfs in een telefonisch gesprek hem geruststellen dat je wel seks met hem zou willen.
Pas een beetje op jezelf. Wat wil jij zelf eigenlijk?
Let je wel op de juiste dingen bij het beoordelen of iemand wel echt zo leuk is?
Ik zou namelijk zelf denken dat bij iemand waarbij je echt op je gemak bent het niet uitmaakt of je na 1 date of na 10 dates seks hebt, want dat doe je omdat je op dat moment je goed voelt bij diegene. Niet omdat je al een aantal keer hebt afgesproken.
Kusjevanmij schreef:
Hoi!

Trrrrriiiiinnnnnngggggggggggg!!!!!!!
Rare zin. Ik hoor alarmbellen.
FransjeG schreef:
18-11-2020 16:27
Trrrrriiiiinnnnnngggggggggggg!!!!!!!
Rare zin. Ik hoor alarmbellen.
eens
ik neem meer even aan, dat hij het niet zo bedoelde, maar als het niet zo is: wat een eikel
Kusjevanmij schreef:
Hoi!

Op 2 momenten dan nog. Het ligt dus allemaal aan jou en niet aan hem. Leuke vent.
Hij maakt je dan ook nog onzeker door te zeggen dat jij de eerste bent die ooit ongemakkelijk is bij hem.
Dan heeft hij ofwel nog maar heel weinig gedate ofwel liegt hij. Vermoed het tweede.
En wees maar zeker dat hij zich zelf in het begin van zijn dateleven ook zo heeft gevoeld.
Was je mijn dochter dan zou ik zeggen: meis, er zijn nog heel veel, veel leukere mannen.
Attraverso schreef:
19-11-2020 07:13
Op 2 momenten dan nog. Het ligt dus allemaal aan jou en niet aan hem. Leuke vent.
Hij maakt je dan ook nog onzeker door te zeggen dat jij de eerste bent die ooit ongemakkelijk is bij hem.
Dan heeft hij ofwel nog maar heel weinig gedate ofwel liegt hij. Vermoed het tweede.
En wees maar zeker dat hij zich zelf in het begin van zijn dateleven ook zo heeft gevoeld.
Was je mijn dochter dan zou ik zeggen: meis, er zijn nog heel veel, veel leukere mannen.
manipulerend kereltje, maar je moet wat over hebben voor je ego want TO is schijnbaar een van de weinige dames in zijn leven die niet gelijk met de benen wijd gaat.

Ik zou echt de eer aan mezelf houden en verder daten....
Ik zou ook de eer aan mijzelf houden en verder daten. Voor mij het feit dat je zenuwachtig bent vind ik niet raar, wel dat hij het zo snel al benoemd en het een "probleem" vind. En dan ook nog laten zien hoe geweldig hij was met andere dames, hoe hij daar geen problemen mee had. Draait wel veel om hem he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven