Matras

maandag 23 november 2020 om 11:16
ExodusRedux schreef: ↑23-11-2020 11:13Wij hebben een Auping bed en matrassen gekocht. Daar was het vaste prijs. Dus je koopt het of niet. Daar laten ze je gewoon weg gaan als je er minder wil voor uitgeven.
Niet mijn ervaring. Wij kregen beide keren korting. De eerste keer werd er wel wat moeilijk gedaan, toen heb ik om een gratis artikel gevraagd (en gekregen). En als ze me weg laten gaan, ga ik gewoon weg. Genoeg andere winkels die Auping verkopen.

maandag 23 november 2020 om 11:19
Onze ervaring ook niet met Auping, kochten een heel bed met alles erbij en daar kregen we echt wel korting op.ExodusRedux schreef: ↑23-11-2020 11:13Wij hebben een Auping bed en matrassen gekocht. Daar was het vaste prijs. Dus je koopt het of niet. Daar laten ze je gewoon weg gaan als je er minder wil voor uitgeven.
TO, gewoon vragen, dan hoor je het vanzelf

maandag 23 november 2020 om 11:57
Ik heb daar eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord, dat je moet betalen voor bezorgen
maandag 23 november 2020 om 12:15
Wij zijn dus 2 keer weg gelopen en bij de 3de keer waren we het beu want we wilde graag een nieuwe bed en matrassen.nerdopviva schreef: ↑23-11-2020 11:16Niet mijn ervaring. Wij kregen beide keren korting. De eerste keer werd er wel wat moeilijk gedaan, toen heb ik om een gratis artikel gevraagd (en gekregen). En als ze me weg laten gaan, ga ik gewoon weg. Genoeg andere winkels die Auping verkopen.
maandag 23 november 2020 om 12:20
Op auping.com lees ik:
Kom langs voor goed slaapadvies
Aanbevolen: Maak een afspraak en gun jezelf de tijd voor goed slaapadvies. Hierdoor hebben onze slaapexperts voldoende tijd voor een passende oplossing. Wanneer je nu een afspraak maakt ontvang je een gratis hoofdkussen naar keuze. Bij een aankoopbedrag van minimaal €495,- (actievoorwaarden).
Black Friday bij Auping
Vanaf vrijdag 27 t/m maandag 30 november ontvang je 10% Black Friday voordeel op al onze producten. En we doneren 10% van onze opbrengst tijdens Black Friday aan Het Vergeten Kind.
Mocht er geen onderhandeling mogelijk zijn kun je hopelijk alsnog een gratis kussen +10% korting op je matrassen krijgen
Kom langs voor goed slaapadvies
Aanbevolen: Maak een afspraak en gun jezelf de tijd voor goed slaapadvies. Hierdoor hebben onze slaapexperts voldoende tijd voor een passende oplossing. Wanneer je nu een afspraak maakt ontvang je een gratis hoofdkussen naar keuze. Bij een aankoopbedrag van minimaal €495,- (actievoorwaarden).
Black Friday bij Auping
Vanaf vrijdag 27 t/m maandag 30 november ontvang je 10% Black Friday voordeel op al onze producten. En we doneren 10% van onze opbrengst tijdens Black Friday aan Het Vergeten Kind.
Mocht er geen onderhandeling mogelijk zijn kun je hopelijk alsnog een gratis kussen +10% korting op je matrassen krijgen

maandag 23 november 2020 om 12:44
maandag 23 november 2020 om 14:00
maandag 23 november 2020 om 21:08
Daar zou ik echt geen zin in hebben, wat een afgang; en dat uiteindelijk ook nog drie keer zonder succesExodusRedux schreef: ↑23-11-2020 12:15Wij zijn dus 2 keer weg gelopen en bij de 3de keer waren we het beu want we wilde graag een nieuwe bed en matrassen.

Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!